Minilix

Hvem skal føre op?

8 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om spørgsmålet er landet det rigtige sted - er stadig ret ny herinde.. :rolleyes::blush:

Men jeg vil høre, om I ved, om det er muligt at blive ført op af 2? Og hvis det er, hvad gør man så, når man når op til alteret - sidder der alle 3 eller sidder alene som brud?

Tak for Jeres svar, det ville lette mig SÅ meget, hvis jeg kan have to til at give mig væk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som der stå i en anden tråd om at blive fulgt op af gulvet, er der ikke nogle konkrete regler for denne del af cerermonien, så i princippet kan du sagtens blive fulgt op af to. Jeg ville ringe til kirkekontoret og høre ad, for en sikkerheds skyld.

Tak for dit svar!

Kan jeg godt gøre det allerede, selvom der står i mailen jeg har modtaget fra kirkekontoret at praktiske aftaler skal træffes ca. en måned før, ved samtale med præsten?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for dit svar!

Kan jeg godt gøre det allerede, selvom der står i mailen jeg har modtaget fra kirkekontoret at praktiske aftaler skal træffes ca. en måned før, ved samtale med præsten?

Det skal aftales med præsten, så vent du bare med at gøre det til I skal til samtale med præsten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar!

Kan jeg godt gøre det allerede, selvom der står i mailen jeg har modtaget fra kirkekontoret at praktiske aftaler skal træffes ca. en måned før, ved samtale med præsten?

Det skal aftales med præsten, så vent du bare med at gøre det til I skal til samtale med præsten :)

Okay :) Tak for dit svar!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer