TrineSchmidt

Magneter med personlige billeder?

13 indlæg i dette emne

Jeg sidder og tænker over, hvad der skal i de Favour boxe vi skal have lavet :blink: Synes det er lidt svært, for jeg kunne godt tænke mig lidt anderledes ting i, end de normale ting, som mange putter i. Men det skal samtidig være til en ordenlig pris :)

Kom til at tænke på, at man måske kan få lavet nogle personlige magneter med vores billeder på??

Synes det kunne være en smadder sød ting at putte i, da det jo er noget som gæsterne kan bevare :thumbsupsmileyanim:

Nogen som kender nogle billige steder man kan få lavet personlige magneter?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan lave magneter ved fx Vistaprint. Synes magnet ideen er ok, men ved egentlig ikke hvor fedt det er for andre at have magneter med jer på? Hvad med magneter med et smukt digt eller noget andet?

Tak, der må jeg ind og kigge :wink:

Ved heller ikke lige om det skal være billeder af os, da idéen er helt ny og slet ikke gennemtænkt endnu. Men dit forslag lyder rigtig sødt og bestemt en mulighed :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anden ide, hvis du gerne vil have noget anderledes, kan være badges :biggrin: Det puttede vi i vores favourbokse, og det var en stor succes :thumbsupsmileyanim: Og efterfølgende er det sjovt at se billeder fra festen, hvor alle gæster går rundt med badges :biggrin:

Du kan se vores her: http://www.bryllupsklar.dk/forum/69867/3-x-bryllup-ct-jeg-lever-stadig-billeder-d.html/page__view__findpost__p__1258606

(Jeg sidder fra iPad'en, og kan derfor ikke ligge et billede ind :))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En anden ide, hvis du gerne vil have noget anderledes, kan være badges :biggrin: Det puttede vi i vores favourbokse, og det var en stor succes :thumbsupsmileyanim: Og efterfølgende er det sjovt at se billeder fra festen, hvor alle gæster går rundt med badges :biggrin:

Du kan se vores her: http://www.bryllupsk...ost__p__1258606

(Jeg sidder fra iPad'en, og kan derfor ikke ligge et billede ind :))

Det ser da kanon ud... Hvor har I bestilt dem og kan du huske prisen?

Så lige at I også havde lavet sæbe, er det svært og hvad kostede det at lave?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En anden ide, hvis du gerne vil have noget anderledes, kan være badges :biggrin: Det puttede vi i vores favourbokse, og det var en stor succes :thumbsupsmileyanim: Og efterfølgende er det sjovt at se billeder fra festen, hvor alle gæster går rundt med badges :biggrin:

Du kan se vores her: http://www.bryllupsk...ost__p__1258606

(Jeg sidder fra iPad'en, og kan derfor ikke ligge et billede ind :))

Det ser da kanon ud... Hvor har I bestilt dem og kan du huske prisen?

Så lige at I også havde lavet sæbe, er det svært og hvad kostede det at lave?

Det er min mand, der stod for at lave sæben. Han siger det tager en dags tid at lave, og det er lidt besværligt at lave, men ikke særlig kompliceret. Hvis du er interesseret, kan jeg sikkert finde en opskrift til dig? :)

Faktisk købte jeg en badgemaskine, og lavede selv badgene :biggrin: Her efter brylluppet har jeg så solgt maskinen videre (det lovede jeg hr. mand i sin tid, da jeg købte den - den var lidt dyr...). Jeg kan desværre ikke huske hvad jeg gav for den, og hvad jeg solgte den til igen. Men jeg har i hvert fald haft utrolig meget sjov med den - og folk har været meget glade for de fine julegaver og fødselsdagsgaver de har fået :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er min mand, der stod for at lave sæben. Han siger det tager en dags tid at lave, og det er lidt besværligt at lave, men ikke særlig kompliceret. Hvis du er interesseret, kan jeg sikkert finde en opskrift til dig? :)

Faktisk købte jeg en badgemaskine, og lavede selv badgene :biggrin: Her efter brylluppet har jeg så solgt maskinen videre (det lovede jeg hr. mand i sin tid, da jeg købte den - den var lidt dyr...). Jeg kan desværre ikke huske hvad jeg gav for den, og hvad jeg solgte den til igen. Men jeg har i hvert fald haft utrolig meget sjov med den - og folk har været meget glade for de fine julegaver og fødselsdagsgaver de har fået :biggrin:

Du må meget gerne finde ud af opskriften til mig, det kunne være fedt :thumbsupsmileyanim:

Vil det sige at man ikke kan bestille de bagde nogen steder?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld det sene svar. Min mand siger, at han har brugt denne hjemmeside: http://www.soapcalc.net/calc/SoapCalcWP.asp Her skal man selv "udregne" sin sæbeopskrift, men han kan desværre ikke huske hvordan opskriften så ud til vores sæbe. Men håber I kan bruge det alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det var mig der købte carinas badgemaskine, og eeeeelsker den :-D... Hvis det er kan du sende mig en pb, og så kan jeg måske hjælpe dig med at lave nogle badges :-)

Nogle gange savner jeg den lidt, haha :biggrin: Jeg er glad for at høre, at du stadig er rigtig glad for den :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vistaprint laver dem ja. Vi har dog selv fået lavet nogle til biler og der er min erfaring efter at have testet dem at de ikke klæber ordenlgit (endda uden at have været på motorvej) men til det her formål er det fint. Kan Carinas "vandrende" badgemaskine lave den er det naturligvis fint hvis man kan hjælpe hinanden på den måde :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer