Medoma

Øhh at tage kjolen på på selve dagen?

13 posts in this topic

Som overskriften lyder, så har jeg gået og undret mig over, hvordan I andre har taget/vil tage kjolen på, når den er med snøreryg?

Før eller efter hår/makeup? Min skal over hovedet og har snøreryg, og vil da ikke tvære min makeup ud eller ødelægge mit hår? :td:

Tanker fra hende, der sjældent har kjole på, og derfor ikke kender alle de små fif - derfor; Del endelig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Kjolen er købt, og er med snøre.

Men ja det må enten blive som Superwoman eller med badekåbe. Medmindre jeg kan "træde ind" i den? Jeg giver det et forsøg. Så er der også en undskyldning for at tage den på igen ;)

0

Annonce ♥

Jeg tror, at hvis det ikke duer at træde ned i den, så ville jeg ligge makeup, tage kjole på og så ordne håret.

Det er lettere at få kjolen over hovedet, hvis det kun er sminken man skal passe på. Men jeg ville ikke bruge badekåbe ideen, i frygt for at sminken bliver ujævn ved halsen eller der kommer striber ved kæben.

Men det er kun fikse ideer og spredte tanker, for jeg har endnu ikke haft en brudekjole på, så hvad ved jeg egentligt om det..? :rolleyes:

Edited by MDN
0

Hvis du ikke skal have skørt inden under kan du sikkert godt træde ind i den oppe fra - det løser i hvertfald problemet :)

Crap - havde da lige glemt alt om skørtet :shooter:

Så må det blive makeup, kjole på, og så håret :lol:

0

Hvem var det nu der anbefalede at tage et dynebetræk på hovedet inden kjolen skal på, for at beskytte hår og makeup? For jo kjolen er meget åben når den ikke er snørret. Det er dælme lang tid at sidde i kjolen når man skal have sat hår (det tager vel et par timer med langt hår).

0

Annonce ♥

Hvem var det nu der anbefalede at tage et dynebetræk på hovedet inden kjolen skal på, for at beskytte hår og makeup? For jo kjolen er meget åben når den ikke er snørret. Det er dælme lang tid at sidde i kjolen når man skal have sat hår (det tager vel et par timer med langt hår).

Så meget for at læse herinde om morgenen efter en umulig nat med ungerne. :pokey:

Læste det som skulle jeg sidde nogle timer med dynebetrækket over hovedet, mens jeg fik ordnet hår?!!? :lol:

0

Så meget for at læse herinde om morgenen efter en umulig nat med ungerne. :pokey:

Læste det som skulle jeg sidde nogle timer med dynebetrækket over hovedet, mens jeg fik ordnet hår?!!? :lol:

Hahahahahaha

0

ALTID kjolen på til sidst! For det første er det noget mere behageligt at sidde ved frisøren og sidde og få lagt makeup uden kjolen på og for det andet ville det simpelthen være for ærgerligt at få noget på kjolen.

Jeg havde fået at vide at jeg sagtens ville kunne få min kjole på nedefra på dagen, men næ nej den gik altså ikke :) Jeg nuppede en plastik pose på hovedet for at beskytte hår, slør og makeup og så var det ellers superwoman gennem kjolen... det er meget lettere end man tror :)

0

ALTID kjolen på til sidst! For det første er det noget mere behageligt at sidde ved frisøren og sidde og få lagt makeup uden kjolen på og for det andet ville det simpelthen være for ærgerligt at få noget på kjolen.

Jeg havde fået at vide at jeg sagtens ville kunne få min kjole på nedefra på dagen, men næ nej den gik altså ikke :) Jeg nuppede en plastik pose på hovedet for at beskytte hår, slør og makeup og så var det ellers superwoman gennem kjolen... det er meget lettere end man tror :)

Dejligt med alle disse små fif - bruger kun kjole til jul osv, og de er ikke lige lavet som en brudekjole :tunge:

0

Annonce ♥