Guest NadjaG

Olivengrøn/elfenben eller lilla/råhvid

6 indlæg i dette emne

Jeg er kommet i tvivl om hvilke farvetema jeg skal have til mit bryllup.

Olivengrøn/elfenben er jo flot sammen, men det samme er lilla/råhvid jo også.

Problemet med disse to temaer, er at lilla/råhvid havde mine svigerforældre til deres sølvbryllup sidste år, og min kusine havde grøn/råhvid til hendes bryllup.

Kan jeg godt tillade mig at bruge de samme farver som de.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Altså.... der er jo ingen der har patent på farverne! Jeg havde også tænkt i grøn og hvid da min svigerinde, som skal giftes inden os, fortalte at de har valgt netop de farver til deres bryllup. Jeg overvejede at ændre vores farver, men er egentlig nået frem til, at jeg fastholder dem (dog måske med et strejf af lyserød, men det er mere fordi jeg gerne vil have det, ikke fordi jeg ikke vil have de samme farver...)

I vores tilfælde bliver pynten ikke den samme - langt fra faktisk. Jeg vil have blomster fra haven på bordet og hælder ellers til det stilrene - ikke for meget "tingel-tangel". Min svigerinde har alt mulig andet som pynt - det er alt sammen fin pynt, men ikke det jeg ville vælge.

Så... med mindre i ligefrem genbruger de samme pynt, synes jeg sagtens du kan have samme temafarver som nogen i familien allerede har brugt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brug den farve som du vil, det får alligevel ikke samme udtryk som til de andre fester.

Hvis du gerne vil differentiere dig en smule synes jeg at lilla, elfenben og guld (evt. sølv) kunne være smukt. Jeg ville så beholde lilla og elfenben som 'hovedfarverne' og så tilsætte en smule guld, fx på en invitation i lilla & elfenben med tekst og sløjfe i guld, eller borkort i elfenben med lilla navn og en guld blomst osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brug den farve som du vil, det får alligevel ikke samme udtryk som til de andre fester.

Hvis du gerne vil differentiere dig en smule synes jeg at lilla, elfenben og guld (evt. sølv) kunne være smukt. Jeg ville så beholde lilla og elfenben som 'hovedfarverne' og så tilsætte en smule guld, fx på en invitation i lilla & elfenben med tekst og sløjfe i guld, eller borkort i elfenben med lilla navn og en guld blomst osv.

Ej hvor sjovt, det er præcist det jeg har gjort :) Lilla, elfenben og ganske diskrekt guld :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du vil være fremme i skoene vælger du udfra denne farvepalette - grøn er jo ikke bare grøn og lilla er ikke bare lilla. Du skal ud i de støvede farver for at følge trenden. Synes i øvrigt du kan vælge det I synes, det skal ikke afhænge af andres fester

http://blog.bridelicious.dk/#post158

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer