Rikke aka rapanden

Øv hvor føler man sig bare ligegyldig!

11 indlæg i dette emne

Ja beklager jeg nærmest ikke er aktiv herinde pt, men er ret stresset for tiden og har en masse ting at tænke på, og ting der skal overståes, og så kan jeg tydeligt mærke på mit humør at det er blevet vinter og mørkt..

Vi har i dag SU dato på vores indbydelser, ganske enkelt af økonomiske årsager. Men folk har altså haft knap 4 måneder til at svare i. Og ja nu sidder vi her og har kun fået svar fra ca. halvdelen, det vil sige der mangler svare fra ca. 25 personer :td:

Vi fik så også lige et afbud i dag, fordi nogen skal starte fucking camping sæsonen, ja undskyld mig men er en campingtur vigtigere end vores bryllup, vel og mærke en campingtur på en plads man er fastlægger på, kæft hvor føler jeg mig bare total ligegyldig :boohoo:

Det som gør mest ondt, det er sgu at min farmor og farfar , og min ene moster og onkel ikke har svaret .. Min far spurgte endda i søndags om min farmor havde ringet, for hun ville ringe og sige tillykke med den nye bolig ( vi flytter 1-12) , hvorfor ringede hun ikke og sagde tillykke med det kommende bryllup? Hun har desuden ikke haft ringet endnu :boohoo:

Lige nu har jeg bare allermest lyst til at skride i kirke alene, og så bare hjem og æde kage, og så skide den fest jeg ellers havde glædet mig mega meget til et stykke. ØV hvor er jeg bare skuffet over folk.. Og min ene moster og min mormors svar til jeg er skuffet er : " jamen det er jo også tidligt i har SU , folk glemmer det jo når det er så lang tid før" .. Ja undskyld at vi af økonomiske årager bliver nød til at gøre det sådan, forstår ærligtalt ikke det kan være så svært for folk at give et svar..

Ja undskyld alt mit brok, men jeg er pisse sur, ked og skuffet :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan GODT forstå at du bliver sur og skuffet. Afbud ef aldrig fedt, men afbud som man ikke ser mening i er aldrig sjove:-( Min gamle bedste veninde har valgret mit bryllup fra fordi hendes kæreste ikke er inviteret. Jeg havde allerede fortalt hende han ikke ville være inviteret og da virkede det ikke som et problem. Desuden er både hendes søster og mor inviteret så det er ikke fordi hun skulle komme alene. hmm..

Mht. SU er det smadder irriterende når folk ikke svarer. Mon ikke de fleste "glemmer" at svare fordi de antager I ved at de kommer - ikke derved sagt at det er ok de ikke giver besked:-( Men så må du have gang i den store opringnings runde;-) Er sikker på at I nok skal få et fantastisk bryllup med kagespisning OG fest:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt nok ikke sjovt, at stå i den situation og jeg kan godt forstå at du er skuffet. Folk burde tage mere hensyn til SU datoer og de burde også være bedre til at prioritere.

Når det er sagt, så glæd dig over dem, som har givet svar og hvor det har været positivt. For dem er du i hvert fald ikke ligegyldig og jeg håber det kan varme lidt i en kold tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi manglede også svar fra folk efter vores SU var udløbet... Det er bare at skrive en sms og spørge om de har fundet ud af det... Så har stort set alle et svar klar i løbet af en dag!

De fleste kan glemme datoen, selvom invitationen hænger midt på køleskabet... Mig selv inkluderet. :wink:

Op med humøret. I kommer ikke til at føle savn fra de mennesker, som havde noget vigtigere end at komme til jeres fest. Derimod bliver i overvældet af al den kærlighed i får fra de gæster, som er kommet for at fejre jer!!! :loveshower:

- Morten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi stod med nogle lignende frustrationer og skuffelser - og det er bare rigtig træls og man får sådan en ærgerlig fornemmelse i maven.... så derfor får du en kæmpe :bearhug:

Og ja, det er rigtig dårlig stil at glemme at svare før SU, men det sker desværre fro mange alligevel.

Vi sendte en sms til de gæster, vi ikke havde hørt fra - der stod: "Hej. Vi håber at vi ser jer til vores bryllup den 10. november. Vil I venligst melde tilbage, da vi skal give køkkenet besked seneste tirsdag. Mvh...." - denne sms blev rundsendt søndag aften, og vi hørte fra alle dem, vi manglede.

Folk har mærkelige prioriteringer ... og jeg fatter skisme heller ikke at nogen vil vælge camping fremfor bryllup - men sådan er vi jo forskellige! Glem dem!! I sådan en situation får man at se, hvem ens rigtige venner og omgangskreds er... Og helt ærligt, skal de have lov til at ødelægge dit humør?!

SMIL, Rikke Rapand :wink: Du skal jo giftes lige om lidt!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyyyha.... nej, det er ikke sjovt. Folk der ikke svarer, og folk der nedprioriterer en. Det sagt, så skal jeg selv lige trække vejret indimellem og mindre mig selv om, at det her bryllup ikke er centrum i alles tilværelse - ikke engang min kommende mand synes det er ligeså vigtigt som jeg engang imellem kan gøre det til :lol: Jo, man regner da med at bryllup bliver prioriteret over camping ( :blink: ) men det er deres liv - og deres valg. Hvis det er nogen du er tæt på, kan du jo spørge dem hvad de tænker, men ellers... så ved du så hvordan de prioriterer. Måske er camping centrum i deres liv, måske kan de ikke fordrage store fester og bruger camping som undskyldning?

Og jeg har selv glemt SU-datoer, ikke af ond vilje men fordi jeg ikke er så organiseret. Så når den tid kommer, hvis vi mangler nogle tilbagemeldinger, så vil jeg skrive/ringe rundt og høre - på en måde som ikke gør det pinligt for gæsterne, for det er jo ikke fordi man er glemt, det er bare datoen. Om lang eller kort SU er godt eller skidt aner jeg ikke, jeg ville mest sandsynligt glemme det uanset... :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh søde Rikke, det kan de sku heller ikke være bekendt! Det er da en kæmpe ting at holde bryllup, og self. skal folk da give svar!

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Det er så stor en dag, og i lægger mange penge og kræfter i det, og så sidder i der og føler jer "ligegyldige" fordi folk "glemmer" at svare. Især dem der er tæt på. Det er for dårligt. Jeg er helt sikker på at i ikke er ligegyldige, folk er bare nogle kegler. Jeg håber at i får svar, så der kan komme ro på igen :hug::bearhug:

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor er det da træls, og ikke mindst respektløst.

Selvfølgelig er jeres bryllup ikke centrum i deres liv, men hvis det er mennesker som kender jer godt og som er tæt på jer (og det går jeg da ud fra at gæster til brylluppet gør) så burde de forstå at det er essentielt i jeres liv lige nu, og af respekt for det selvfølgelig svare til tiden. At i vælger at dele noget der er så vigtigt for jer, med dem, og de så ikke har overskudet til at svare til tiden synes jeg er dårlig stil... :td:

Jeg forstår så udemærket din frustration, det er bare så tarveligt. Og også ganske urimeligt at du nu skal bruge tid på at ringe/skrive rundt til misdæderne. Men ja, samtidig må jeg jo give flere af de andre ret i, at det sikkert ikke er i ond mening, og blot er en forglemmelse, og de bestemt ikke synes I er ligegyldige. Men synes nu stadig at det i bedste fald er at være fuldstændig uden omtanke for andres situation...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Ja det er rigtig irriterende at folk ikke svare til tiden, men tror som flere af de andre også at folk bare har glemt det. Kan se at i har svarfrist ca. 5 måneder før brylluppet, hvilket jo også er tidligere end de fleste mennesker har så mange af gæsterne har nok slet ikke tænkt på at der der svarfrist allerede nu.

At det så er dårlig stil ikke bare at undersøge om man kan komme med det samme man modtager invitationen og give besked er så en anden ting, hvilket da ville være skønt hvis folk gjorde, men sådan tænker folk åbenbart bare ikke.

Så tror nu ikke du skal regne med folk er ligeglade, de har bare ikke tænkt at I skal bruge informationer om antal gæster osv allerede, og derfra glemt det.

Jeg ville bare sende en sms rundt og spørge pænt om man så dem på dagen, idet man nu havde rundet svarfristen og var nød til at vide antallet af gæster for at kunne få det praktiske i orden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg kan være en KÆMPE kegle til at få svaret på invitationer... og det betyder bestemt ikke at personerne er ligegyldige for mig :wink: jeg kikker bare på invitationen og tit er der længe til man skal svare, så hænger jeg den på køleskabet - og inde i mit hoved tænker jeg at jeg kommer, men får bare ikke ringet :unsure:

Efter jeg selv har holdt bryllup, ved jeg lige pludselig hvor meget det betyder at få svar på invitationen... og hvor glad jeg blev når folk ringede eller skrev hurtigt tilbage - og jeg vil helt sikkert være bedre til det i fremtiden... :cheerleader3:

Måske findes der sådan nogen som mig i din familie - og så betyder det altså bestemt ikke at du er ligegyldig :wink:

Få fat på alle de "hænge-muler" :cowsleep: der ikke har svaret dig - de får sikkert rigtig dårlig samvittighed...

...og så lige et kæmpe :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer