melle

Idé til natmad

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Til min søsters bryllup var der biksemad til natmad.. det var vældig smart fordi det var lavet af kartoflerne og kødet som vi havde fået til forret, altså gik der ikke så meget mad til spilde..

Ellers har jeg til forskellige fester fået :

Hotdogs

Pålægsbord (med hjemmebagte boller)

Oste anretning

Nudelsuppe

Så kan jeg ikke rigtig komme i tanke om mere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pølser er altid et hit men noget som jeg aldrig selv har oplevet at folk har fået til natmad men som vel egentlig er et hit: Forloren skilpadde.

Min vigermor ville meget gerne servere forloren skildpadde.... Det syns jeg er lidt for ulækkert at servere midt om natten!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vigermor ville meget gerne servere forloren skildpadde.... Det syns jeg er lidt for ulækkert at servere midt om natten!!!

Det er jo smag og behag. Jeg har såmænd været ude for at nogle fik serveret gullasch til natmad, og det var faktisk på en restauration.

Det syntes jeg personligt er mere ulækkert (svinende). For mig er det bedste at spise om natten en god burger eller en bøfsandwich.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Vi skal have byg-selv ribbensandwich!

Kokken tilbereder selvfølgelig det hele,

men gæsterne skal selv samle dem -

og så lige en kold øl til - velbekomme.

Mange af vores gæster er fodboldspillere,

håndværkere m.m. så jeg tror at det vil

blive vel modtaget.

Mange hilsner Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Melle

Jeg ved ikke, om det er en god ide...

Men vi har valgt at lade gæsterne stå for deres natmad selv.... de skal grille deres egen natmad og det er lige fra gode ben til pølser og hamburger....

Vi har et håb om, at det kunne gøre det hele lidt sjovt...

Det var bare en ide.....

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik hot dogs til natmad og det var virkelig et HIT! Og det er noget stort set alle kan spise.

Jeg nåede dog ikke at få nogle af dem til vores bryllup, for vi nåede lige at stikke af inden. Vi har dog lige været til bryllup for et par uger siden og der fik vi det også. Der var det bestemt også populært!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til vores bryllup ved Egeskov slot...sluttede vi en fantastisk dag af men at lave HOT DOGS, folk var ellevilde...og syntes det var dejligt at kunne gå og fedte rundt med sådan en. Jeg synes efterhånden også det er kedelig at komme til en fest...hvor det enten er suppe, glaseret skinke, frikadeller eller biksemad SOM MAN ALLLLLTID får :lol: ...Nej vær lidt kreativ...det elsker gæsterne!! :)

+ Så smager en Hot DOg bare skæppe skønt når man har hoppet rundt på dansegulvet... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa piger..

Jeg er selv ret vild med mange af de ting i foreslår, så som hotdogs, sammel selv burger taz mm meen jeg ville aldrig servere disse ting til et bryllup, Det ville jeg ikke af den simple grund at bruden er i en lang hvidlig og meget sart kjole og mange af de kvindelige gæster sikkert også er i lange finere dresses..

Med andre ord, så kan det ikke lade sig gøre for mig at spise nogele af disse ting uden at spilde.. ()()

Nå, men det er jo bare min mening..

derimod syntes jeg at de der boller med pålæg, crosainter, pizza, pølsebord osv er super gode ideer.

Hilsen Kolom

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer