Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Frøken M

Nogen der er viet på Københavs Rådhus?

6 posts in this topic

Hej alle Zillas,

Vi er stadig ved at finde ud af hvad vi vil, hvordan og hvornår..

Skal vi vies borgerligt bliver det formentlig på Københavns Rådhus en lørdag, men det der gør det lidt forvirrende er, at der på kommunens hjemmeside oplyses, at der er plads til 20 vielser om lørdagen, og at det er kl 10.

Lur mig om ikke nogen må vente lidt så 😉

Hvornår blev du/i viet, ved man et nærmere tidspunkt inden selve dagen?! Jeg tænker af hensyn til fx. reception, gæster og resten af dagens program 😳

0

Annonce ♥

En vielse på københavns rådhus tager ca. 10 minutter.. og ja der er kø..

men de har jo skrevet folk op i række følge, så de ved hvem der skal kaldes ind .. så mon ikke du kan ringe og høre hvilket nr i er så i ved om i nogen af de første eller sidste.. :wink:

0

Vi blev viet på Kbhs rådhus. Vi fik en tid kl. 1015, og jeg tror vi fik ventet lidt. Men det mindes jeg nu egentlig ikke som noget slemt. Det er meget flotte omgivelserne, når man sidder oppe i "bryllupssalen", så tiden virker ikke så lang :biggrin: Selve vielsen tager ikke mere end 5minutter, så der er helt sikkert noget samlebånd over det; men samtidig er omgivelserne smukke og "vielses-damerne" så fantastisk søde, at det er en fantastisk og speciel oplevelse alligevel :)

Jeg tror ikke I skal være bange for at sidde og vente en halv time eller lignende, hvis det er det du er bange for :biggrin:

0

Annonce ♥

Min veninde blev gift på Københavns Rådhus (jan 2010) og havde inviteret gæsterne med til selve vielsen.

Nu er det jo nogle år siden, så jeg kan ikke huske detaljerne, men de må jo have vidst nogenlunde hvad tid de skulle vies, for vi var da en større gruppe med derinde og vi ventede ikke lang tid overhovedet...

Som andre siger, så sidder man og venter sammen med de andre brudepar, men det er faktisk ret hyggeligt og der er en spændt stemning derinde :-)

Jeg havde meget lave forventninger til det, men synes faktisk de formåede at gøre vielsen hyggelig og personlig, selvom den er så kort :-)

0