data87

August drømme - Beretning :-)

892 posts in this topic

Jeg er kommet frem til en beslutning i mit Kjole dilemma, det var svært men jeg føler jeg har tænkt det godt igennem og har taget den rigtige beslutning, Kjolen fra Skott er bare mest mig.. Der er ingen tvivl om at kjolen fra Lucca er smuk :heart: , men jeg føler at det lange topstykke får mine ben til at se lidt korte ud fra nogle vinkler :td: , der er ikke andre som har bemærket det, men jeg ved at det vil være noget som vil gøre mig usikker, og ja så er den jo bare ikke The one, selvom det er svært at slippe det smukke slæb, for bagfra var den bare super smuk og en rigtig prinsøm, jeg er bare nået frem til at det ikke er nok, jeg er nødt til at føle det hele er smukt. Jeg føler at kjolen fra Skott er smuk fra alle vinklerne, derfor har jeg fået en ny tid hos Skott til i morgen eftermiddag, og får jeg samme følelser for den så tror jeg at jeg køber den der. Det var en anden ting som gjorde udslaget, den følelse jeg havde med kjolen fra Skott fik jeg ikke på same måde med kjolen fra Lucca.. Min plan er at jeg lige prrøver et par kjoler mere, lige for at føle mig helt sikker, og er det stadig den samme som jeg føler er rigtig, så køber jeg + det smukke slør :loveshower: Denne gang uden baby og briller og med sat hår :lol:

Det synes jeg bare er en rigtig god ide :) Uhh, bliver spændende om du kommer hjem med KJOLEN :)

Flotte invitationsinspirationer, glæder mig til at se din ud gave :) Jeg kan også bedst lide det første monogram, men du vil hverken have & eller dato med?

0

Annonce ♥

Jeg er kommet frem til en beslutning i mit Kjole dilemma, det var svært men jeg føler jeg har tænkt det godt igennem og har taget den rigtige beslutning, Kjolen fra Skott er bare mest mig.. Der er ingen tvivl om at kjolen fra Lucca er smuk :heart: , men jeg føler at det lange topstykke får mine ben til at se lidt korte ud fra nogle vinkler :td: , der er ikke andre som har bemærket det, men jeg ved at det vil være noget som vil gøre mig usikker, og ja så er den jo bare ikke The one, selvom det er svært at slippe det smukke slæb, for bagfra var den bare super smuk og en rigtig prinsøm, jeg er bare nået frem til at det ikke er nok, jeg er nødt til at føle det hele er smukt. Jeg føler at kjolen fra Skott er smuk fra alle vinklerne, derfor har jeg fået en ny tid hos Skott til i morgen eftermiddag, og får jeg samme følelser for den så tror jeg at jeg køber den der. Det var en anden ting som gjorde udslaget, den følelse jeg havde med kjolen fra Skott fik jeg ikke på same måde med kjolen fra Lucca.. Min plan er at jeg lige prrøver et par kjoler mere, lige for at føle mig helt sikker, og er det stadig den samme som jeg føler er rigtig, så køber jeg + det smukke slør :loveshower: Denne gang uden baby og briller og med sat hår :lol:

Det synes jeg bare er en rigtig god ide :) Uhh, bliver spændende om du kommer hjem med KJOLEN :)

Flotte invitationsinspirationer, glæder mig til at se din ud gave :) Jeg kan også bedst lide det første monogram, men du vil hverken have & eller dato med?

Ja det er virkelig spændende, havde slet ikke regnet med at det ville være noget jeg skulle have styr på allerede, men det er fedt :) Jeg vil gerne snart igang med at lave en prototype på invitationer, det er jo noget som hurtigt kan tage en del tid at lave.. Det er også det jeg er mest til, jeg er ved at kigge på at lave nogle andre hvor der er & med, ligger lige et par stykker op om lidt :)

0

2. Kjoleprøvning :cheerleader3:

Så kom jeg afsted til kjoleprøvning nr. 2. Jeg havde fået lagt en kjole til side i Skott til onsdag, så jeg kunne tænke over det. Jeg havde igen min mor og svigermor med, og min søster var byttet ud med min bedste veninde..

Vi fandt nogle flere kjoler jeg kunne prøve, to som jeg havde prøvet før, men hvor jeg ikke havde haft skørt under, og derfor ikke følte at jeg havde kunne se ordenligt, og så en stor prinsessedrøm (for at vise mig selv at det ikke er det jeg skal have på den måde kommer jeg ikke senere til at tænke om man skulle have prøvet den type også) og en kjole som minder en del om den jeg havde fået lagt til side, men med lidt anderledes detaljer.

0

Annonce ♥

Kjole nr. 1 var en som jeg også prøvede sidst, men der havde jeg ikke haft skørt under, det fik jeg denne gang, og man kunne meget bedre fornemme den, den havde nemlig et meget stort skørt med læg i siden.. Min mor havde lidt svært ved at finde ud af vores kammera så billederne er ikke så gode.. Jeg syntes det var en rigtig fin kjole, men min facon blev fremhævet bedre nogle af de andre.. Jeg havde tidligere tænkt at jeg skulle have en kjole med et meget stort skørt ligesom den her, men efter at have prøvet kjoler, kan jeg se at det ikke klæder mig figur og højde så godt.. Men smuk det er den :)

post-62821-0-34228800-1352842726.jpg

post-62821-0-14155200-1352842753.jpg

0

Kjole nr. 2 minder en del om den jeg havde fået lagt til side og er også fra samme mærke, den største forskel er detaljerne på toppen, blonden var lidt anderledes men stadig tæt på den jeg var vild med sidst.. Denne var også super smuk og klædte mig også godt, men jeg synes detaljerne på den jeg havde fået lagt til side sidst var en tand flottere..

post-62821-0-49166600-1352843915.jpg

post-62821-0-33264100-1352843932.jpg

post-62821-0-22672300-1352843950.jpg

0

kjole nr. 3 var en stor tyl prinsessedrøm.. Det var noget jeg oprindeligt havde sagt jeg ikke ville have, men efter at have prøvet kjolen i Lucca ville jeg lige prøve en anden type med tyl og blonder, om ikke andet så for at vise mig selv at det altså ikke skulle være den her type. Det er rart at kunne sige til sig selv senere, at man har prøvet den og det ikke fungerede, især når man køber kjolen så tidligt. Jeg synes det var en rigtig smuk kjole, men den gjorde ikke ret meget godt for min figur, jeg ser bredere ud end i de andre kjoler, og størrelsen på skørtet syntes jeg fik mig til at se lavere ud, igen en kjole hvor jeg også synes jeg ser pænest ud bagfra :wink:

post-62821-0-72798600-1352844187.jpg

post-62821-0-67426500-1352844208.jpg

0

Kjole nr. 4 havde jeg også på i lørdags, efter at have set billederne da jeg kom hjem fik jeg lyst til at prøve den igen, jeg synes den var rigtig smuk og gjorde noget godt for min figur. Sidst prøvede jeg den ikke med skørt under, og det ville jeg gerne denne gang.. Jeg var rigtig vild med den igen, og mit valg om kjole endte at blive mellem denne og den jeg havde fået lagt til side.. Den var lige en til to cm for lille, men det var da et realistisk mål at sætte sig når brylluppet først er til næste sommer.. Jeg synes slæbet var rigtig fint med de to lag stof og den lidt bølgende kant.. Ekspedienten fandt et rigtig fint slør som passede rigtig godt til, det havde nemlig også sølvperler på.. Denne var min venindes farvorit..

post-62821-0-71828500-1352845065.jpg

post-62821-0-99662900-1352845088.jpg

post-62821-0-09322800-1352845110.jpg

post-62821-0-74896700-1352845135.jpg

post-62821-0-08390800-1352845166.jpg

post-62821-0-83254100-1352845189.jpg

0

Annonce ♥

Og så kom den på, kjolen som jeg havde fået lagt til side i lørdags, og den var bare stadig helt fantastisk, jeg elsker toppen og de fine blonder i siden og ned af skørtet.. Når man lige står i lyset kan man rigtig se perlerne på blonderne glimte, det så jeg ikke sidst.. Men jeg var faktisk lidt i tvivl om det var denne eller kjole nr. 4 som jeg så smukkest ud i :a1221: .. Jeg ville sådan ønske at jeg kunne spørge min kæreste til råds. Det vigtigste for mig er at han vil kunne lide den, og at han vil synes at jeg er smukkere end nogensinde før, han er jo normal den jeg sprøger til råds når jeg er i tvivl. På den anden side synes jeg også det er en smuk tradition at han ikke må se kjolen.. Efter at have stået foran spejlet længe, og set billederne vi havde taget af den anden kjole valgte jeg., at gå efter min mavefornemmelse, og det er at det her er KJOLEN for mig :loveshower: .. Jeg føler at den gør mig smuk, og den er så behagelig at have på, den har det lange slæb jeg ønskede mig, læggene på toppen jeg drømte om.. Stoffet mærkes bare så lækkert.. Da jeg fik den på første gang fik jeg en helt særlig følelse og den følelse har hægt ved.. Jeg havde ikke regnet med at jeg skulle købe min kjole så lang tid i forvejen, men jeg er overbevist om at jeg ikke fortryder.. Jeg uploader lige lidt billeder vi tog i dag, men ellers kan dem fra i lørdags ses her

post-62821-0-04806800-1352846168.jpg

post-62821-0-18445600-1352846184.jpg

post-62821-0-04673500-1352846206.jpg

post-62821-0-51201700-1352846238.jpg

Edited by data87
0

Skoene

Jeg fandt disse fine sko i Skott hvor jeg også købte min kjole, de er lige det jeg havde kigget efter, enkle men med fine detaljer og med med peeptoe, de føles rigtig gode at gå i, og sidder super på foden, og til 500 kr. ja så måtte jeg have dem med :loveshower:

post-62821-0-53686900-1352847124.jpg

0

Hej igen :) Hvor er det dejligt, at jeg hermed kan sige : 1000 gange tillykke med din smukke kjole.

Nej hvor har den mange flotte detaljer! Jeg er helt sikker på, at din kæreste elsker den kjole som du elsker. Har du den helt rigtige følelse i kjolen, jamen så stråler du jo 1000 gange mere end i den som ikke lige helt giver det samme - og man skal altså ikke sådan kimse af følelsen, den lyver aldrig :loveshower:

TILLYKKE!!

0

Vil bare lige skrive at du ser supersmuk ud i din flotte kjole. Kan også godt lide de andre du har prøvet. Men når man ser især dit ansigt og smil fra din første prøvning, ja så er der ingen tvivl om at det her er den rigtige kjole for dig.

/Josephine

0

Annonce ♥

Tillykke, hvor ser du smuk ud og jeg synes de var det helt rigtige valg, selvom som du siger ser du også så smuk ud i den anden, men jeg kan også bedst lide detaljerne på den du valgte :) Smukke sko og fedt lige at finde dem man havde ledt efter, som er dejlige at have på og så billige :) Dejligt at have styr på de ting :)

0

Hej igen :) Hvor er det dejligt, at jeg hermed kan sige : 1000 gange tillykke med din smukke kjole.

Nej hvor har den mange flotte detaljer! Jeg er helt sikker på, at din kæreste elsker den kjole som du elsker. Har du den helt rigtige følelse i kjolen, jamen så stråler du jo 1000 gange mere end i den som ikke lige helt giver det samme - og man skal altså ikke sådan kimse af følelsen, den lyver aldrig :loveshower:

TILLYKKE!!

1000 tak :) Ja det er nemlig også de mange fine detaljer jeg fald for, elsker at dele af blonden også er placeret nede på skørtet :heart: Ja det har du ret i, jeg nævnte for ham igår at jeg synes det var svært at vælge uden hans holdning, men som han sagde han ved jo ikke hvad alternativet er, så han vil jo aldrig tænke at jeg nok var smukkere i en anden... og jeg synes også den anden kjole var super smuk, men den her føles bare mest som mig og rigtig i maven, og så er det jo den, ingen af de andre har kunne give mig helt det samme sus i maven :7himmel:

0

Vil bare lige skrive at du ser supersmuk ud i din flotte kjole. Kan også godt lide de andre du har prøvet. Men når man ser især dit ansigt og smil fra din første prøvning, ja så er der ingen tvivl om at det her er den rigtige kjole for dig.

/Josephine

Tak :) nej det er bare den som føles mest rigtig, men fedt at andre også kan se det :)

0

Tillykke, hvor ser du smuk ud og jeg synes de var det helt rigtige valg, selvom som du siger ser du også så smuk ud i den anden, men jeg kan også bedst lide detaljerne på den du valgte :) Smukke sko og fedt lige at finde dem man havde ledt efter, som er dejlige at have på og så billige :) Dejligt at have styr på de ting :)

Tak, det er jeg glad for :) ja det er nemlig også detaljerne jeg er helt vild med, synes det er så gennemført og lige tilpas til min smag, føler selv den ser eksklusiv ud selvom den ikke engang var vlldt dyr :biggrin: Ja er rigtig glad for at jeg lige faldt over nogle sko jeg kunne li og så nogen som det var til at betale sig fra.. De er faktisk lidt højere end jeg havde tænkt men sålen har en lille smugle plateu og det gør en stor forskel.. Ja det er nemlig fedt at have styr på, der er faktisk overraskende mange ting at tænke på i forhold til et bryllup :lol: ..

0

Annonce ♥

Tillykke med din smukke kjole :loveshower: Du ser så flot ud i den.

Jeg er også helt vild med dine sko.. Har kigget på dem rigtig mange gange - bare på nettet. Hvordan er de i størrelsen? Har nemlig ret langt til en brudebutik, så tror mine sko skal købes over nettet.

0

Annonce ♥

Tillykke med kjolen... Og skoene - hvor er de bare fine! :)

Tak :) Var også helt solgt da jeg så dem..

Tillykke med kjolen :denmarkflag:

Hvor er skoene fine! I aprove :thumbsupsmileyanim:

Taaak :biggrin:

en rigtig fin kjole du ha fundet dig,tillykke med den,, de sko er de samme som jeg osse skal have på de rigtig gode at gå i

Tak.. Ja det var også min fornemmelse, de sidder super godt på foden :)

Tillykke med din smukke kjole :loveshower: Du ser så flot ud i den.

Jeg er også helt vild med dine sko.. Har kigget på dem rigtig mange gange - bare på nettet. Hvordan er de i størrelsen? Har nemlig ret langt til en brudebutik, så tror mine sko skal købes over nettet.

Tak, de søde ord betyder rigtig meget :) Jeg vil sige at de er ret alm i størrelsen, jeg er normalt en 38 og det er jeg også i de her,.jeg har en rimelig smal fod og føler at de sidder godt, man kan godt have lidt bredere fødder i dem også, men har man meget brede jeg fødder tror jeg de vil være hårde at gå i :) Håber du finder ud af noget med at købe dem på nettet, hvis du har langt til en butik, er portoen jo hurtigt betalt hjem, også hvis de skulle sendes tilbage igen..

0

Tak, det er jeg glad for :) ja det er nemlig også detaljerne jeg er helt vild med, synes det er så gennemført og lige tilpas til min smag, føler selv den ser eksklusiv ud selvom den ikke engang var vlldt dyr :biggrin: Ja er rigtig glad for at jeg lige faldt over nogle sko jeg kunne li og så nogen som det var til at betale sig fra.. De er faktisk lidt højere end jeg havde tænkt men sålen har en lille smugle plateu og det gør en stor forskel.. Ja det er nemlig fedt at have styr på, der er faktisk overraskende mange ting at tænke på i forhold til et bryllup :lol: ..

Ja, det kan godt være helt overvældende så meget der skal tages stilling til og laves :happy: Så det betyder meget at have styr på alle de store og vigtigste ting, så man kan koncentrere sig lidt mere om de små ting også :wink:

0

Ja, det kan godt være helt overvældende så meget der skal tages stilling til og laves :happy: Så det betyder meget at have styr på alle de store og vigtigste ting, så man kan koncentrere sig lidt mere om de små ting også :wink:

-ja det er nemlig det, når rammerne er på plads kan man bedre koncentere sig om de andre ting.. er gået i tænkeboks mht. farvetema så jeg kan kigge på indbydelserne, og er virkelig i tvivl der er så mange fine.. Lige nu tror jeg at jeg hælder mod lysseblå og guld, men det er bare lidt dvært mht blomster?? godt man har google billedsøgning :)

0

Ny Kirke

Vi havde jo bare tænkt at vi skulle vies i Hedeager kirken som vi hører til. Oprindeligt synes jeg det var en ret grim moderne kirke og var træt af den, det eneste positive var at den er stor så den har et langt kirkegulv for mig at gå opad.. Men da vores søn skulle døbes og jeg var til samtale med præsten synes jeg faktisk at den var fin nok alligevel, da det viste sig at den har nogle flotte detaljer omkring alteret, og den er ret lys, noget jeg ikke havde troet pga. de mørke mursten.. Efter barnedåben har jeg synes kirken har en lidt speciel betydning og at vi har et tilhørsforhold til den, så vi fik tid i den til voret bryllup :) . Desværre skal den præst som døbte Lukas på pension og det vil derfor blive en anden som skal vie os :td: .. For et par dage siden sad jeg og så billeder fra barnedåben og faldt over et billede hvor vi går op af kirkegulvet med ham, og kunne godt mærke den lidt grimme følelse i maven. Jeg kunne bare ikke se mig selv gå op ad det kirkegulv på min bryllupsdag og i min smukke brudekjole, jeg synes bare det så så tris ud, det sagde mere forsamlingshus end kirke til mig :boohoo: ..

Jeg klagede min nød til kæresten, som først synes jeg var fjollet, men da jeg viste ham billedet tror jeg faktisk godt kan kunne se det, så han forslog at vi forsøgte at finde på noget andet.. Vi fandt ud af at der ligger en kirke tæt på pejsegården hvor vi skal holde festen, Bræstrup krike, og jeg skrev til en veninde som kommer fra Bræstrup for at høre lidt om den.. Hun havde kun pænt at sige :) , den er stor og lys og præsten er rigtig sød.. Hun sendte mig nogle billeder fra et bryllup hun havde været til i den, og den føltes meget bedre for mig. Det er en klassisk kirke, og jeg kan bedre se mig selv gå op ad kirkegulvet til min skønne kæreste her, det er meget mere som jeg tidligere har forstillet mig. Jeg var dog stadig noget i tvivl, for jeg kunne egentlig godt li tanken om at starte vores familie liv i kirken hvor Lukas er døbt :a1221: . Kæresten var dog ikke i tvivl, som han sagde, vi ved jo ikke om vi bliver boende her, og derfor er det ikke sikkert vores andre børn ville blive døbt her, og det er alligevel ikke den samme præst, det er en præst vi aldrig har mødt og som ikke kender os, så derfor kan vi lige så godt tage den anden kirke som vi begge synes er flottere.

Han ringede til dem igår, og vi kan godt blive viet der :cheerleader3: de spurgte ind til hvorfor, og kæresten var ærlig og sagde at det var fordi den lå godt for os, og fordi vi synes den var pæn. Jeg havde troet det var meget mere besværligt og at man nok skulle tigge lidt mere om det, men det var bare nemt, så nu er det det vi gør :biggrin:

Ud over at det er en pænere kirke, er det faktisk også nemmere for vores gæster, hvor langt de fleste kommer fra nordjylland. Nu skal de kun køre et sted hen i stedet for til Herning og derefter 45 min kørsel til Bræstrup. Vi har mulighed for at holde en reseption hvor dem som kommer til globryllup kan komme med, noget som ikke rigtig var til når vi skulle giftes i Herning, jeg tror det bliver rigtig godt selvom kirken ikke har anden betydning for os end plasering og udsene :)

0