data87

August drømme - Beretning :-)

892 posts in this topic

Øv også at jeg var på ferie mens du lagde dine budoir-billeder ind, nåede jo slet ikke at se dem. Men gætter på at dit profilbillede er et af dine budoir-billeder, og du ser jo SÅ smuk ud på det :a1221:

Jeg vil nok også tjekke vejrudsigten i dagene op til, men hey, det vil jo ændre sig 1000 gange inden dagen kommer, så ro på - er sikker på at solen vil skinne på jer :loveshower:

Hehe ja det var en skam, men jeg kan måske logges til at ligge dem op igen.. Det er et af dem, og tak :)

Ja det er svært at styre nysgerrigheden synes jeg, men man skal nok ikke tage det for seriøst.. Men vil også gerne være forberedt hvis det bliver træls.. Men selvfølgelig dumt at gå og ærge sig over noget, som måske slet ikke bliver et problem..

0

Annonce ♥

Øv også at jeg var på ferie mens du lagde dine budoir-billeder ind, nåede jo slet ikke at se dem. Men gætter på at dit profilbillede er et af dine budoir-billeder, og du ser jo SÅ smuk ud på det :a1221:

Jeg vil nok også tjekke vejrudsigten i dagene op til, men hey, det vil jo ændre sig 1000 gange inden dagen kommer, så ro på - er sikker på at solen vil skinne på jer :loveshower:

Hehe ja det var en skam, men jeg kan måske logges til at ligge dem op igen.. Det er et af dem, og tak :)

Ja det er svært at styre nysgerrigheden synes jeg, men man skal nok ikke tage det for seriøst.. Men vil også gerne være forberedt hvis det bliver træls.. Men selvfølgelig dumt at gå og ærge sig over noget, som måske slet ikke bliver et problem..

Ihh jeg vil også gerne se bourdieu billeder :)

0

Møde med præsten

I dag skulle vi mødes med vores præst. Vi har valgt en anden kirke end den vi hører til, og kendte derfor ikke præsten på forhånd, men jeg havde hørt godt om hende fra min veninde..

Vi startede inde i kirken, hvor vi gik hele ritualet igennem, hun gik meget op i rollespillet, selv "brudebuketten" skulle ligges det rigtige sted hehe..

Hun er bare så flink og super moderne og frisk, synes vi faldt rigtig godt i spænd. Efter vi havde været i kirken gik vi over i sognegården hvor vi snakkede om salmer og vores ønsker til musik. Hun ville undersøge om vi kan få Pachelbels Canon i D til brudepigerne og svendens indgang, og så gå over i brudemarchen når jeg skal ind. Hun sagde, at hun aldrig havde prøvet det på den måde før, men hun synes det lød godt, men hun var nødt til at tjekke med organisten om det kan lade sig gøre.. Det bliver godt nok spændende..

Hun spurgte så mere ind til os, og vi snakkede virkelig længe, hun virkede meget interesseret, og spurgte ind til en hel masse, også ting som nok ligger ud over hvad der skal i en tale, men tror hun synes det var rigtig hyggeligt. Er godt nok spændt på hendes tale nu. Hun gav en masse råd om ægteskabet, og synes faktisk de var super gode, der var jo nærmest parterapi indbygget i snakken.

Det er så fedt, at føle at hun virkelig interesserede sig for os, og tror hun er super dygtigt, er så glad :biggrin:

Salmerne bliver

Det er så yndigt at følges ad

I blev skabt som mand og kvinde

Det dufter lysegrønt af græs

Op al de ting som gud har gjort

Hun vælger rækkefølgen..

Det var så vildt at køre fra kirken og tænke at om 2½ uge står vi der igen, og så er det the real deal :loveshower:

Hehe, kom lige til at se dine salmer.. Vi har jo også valgt vores.. Og pånær en, har vi de samme :)

0

Møde med præsten

I dag skulle vi mødes med vores præst. Vi har valgt en anden kirke end den vi hører til, og kendte derfor ikke præsten på forhånd, men jeg havde hørt godt om hende fra min veninde..

Vi startede inde i kirken, hvor vi gik hele ritualet igennem, hun gik meget op i rollespillet, selv "brudebuketten" skulle ligges det rigtige sted hehe..

Hun er bare så flink og super moderne og frisk, synes vi faldt rigtig godt i spænd. Efter vi havde været i kirken gik vi over i sognegården hvor vi snakkede om salmer og vores ønsker til musik. Hun ville undersøge om vi kan få Pachelbels Canon i D til brudepigerne og svendens indgang, og så gå over i brudemarchen når jeg skal ind. Hun sagde, at hun aldrig havde prøvet det på den måde før, men hun synes det lød godt, men hun var nødt til at tjekke med organisten om det kan lade sig gøre.. Det bliver godt nok spændende..

Hun spurgte så mere ind til os, og vi snakkede virkelig længe, hun virkede meget interesseret, og spurgte ind til en hel masse, også ting som nok ligger ud over hvad der skal i en tale, men tror hun synes det var rigtig hyggeligt. Er godt nok spændt på hendes tale nu. Hun gav en masse råd om ægteskabet, og synes faktisk de var super gode, der var jo nærmest parterapi indbygget i snakken.

Det er så fedt, at føle at hun virkelig interesserede sig for os, og tror hun er super dygtigt, er så glad :biggrin:

Salmerne bliver

Det er så yndigt at følges ad

I blev skabt som mand og kvinde

Det dufter lysegrønt af græs

Op al de ting som gud har gjort

Hun vælger rækkefølgen..

Det var så vildt at køre fra kirken og tænke at om 2½ uge står vi der igen, og så er det the real deal :loveshower:

Hehe, kom lige til at se dine salmer.. Vi har jo også valgt vores.. Og pånær en, har vi de samme :)

Hvor sjovt.. kan lige ligge nogen op igen :)

0

Annonce ♥

Massere af DIY

Vi havde besøg af mine forældre i dag, de ville gerne hjælpe med at gøre nogle af mine projekter færdig (og se sønnemand :tunge: ).

Så mens min far og jeg foldede kirkehæfter foldede min mor pomponnerne ud, nøj de fylder meget nu, men det er rart at have fået gjort, for troede ikke det var så stor en opgave som det viste sig at være.. Jeg fik også klippet de sidste blade til bordkortene, og visket blyantsstreger ud, resten kan så først laves torsdag, vi skal bruge friske æbler, så de må ikke være for gamle :)

Jeg har lige fået lavet lidt ekstra færdig i aften, så nu er gæste"bogen" og bordhæfterne også færdige.

Lidt billeder af det hele (bort set fra kirkehæfterne har sendt dem alle med min mor, men printer da lige et i morgen, det skal da på BK :happy:)

post-62821-0-68440800-1375043215_thumb.j

post-62821-0-22470100-1375043223_thumb.j

post-62821-0-74065400-1375043229_thumb.j

post-62821-0-24154500-1375043240_thumb.j

Edited by data87
0

Annonce ♥

Tak :loveboard:

Hehe ja har valgt de "værste" fra :floejt:

Hehe tænkte jeg nok! Men tro mig, det er meget positivt! Det er et rigtig frækt billede!! Og nej, jeg er ikke lesbisk ;)

0

Yaaay så lagde du lige billeder op igen :loveshower:

Hvor er du bare smuk :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Helt fantastisk blik du har på billed 2, og hvor er de bare flotte alle sammen! Dem bliver din mand rigtig glad for, det er jeg sikker på!

Fedt med færdiggjorte DIY-projekter! Skal gæster skrive på en seddel, som så skal i æsken eller hvordan?

0

Yaaay så lagde du lige billeder op igen :loveshower:

Hvor er du bare smuk :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Helt fantastisk blik du har på billed 2, og hvor er de bare flotte alle sammen! Dem bliver din mand rigtig glad for, det er jeg sikker på!

Fedt med færdiggjorte DIY-projekter! Skal gæster skrive på en seddel, som så skal i æsken eller hvordan?

Hehe ja, man kan jo nemt blive logget herinde :wink:

Tak hvor er du sød :loveboard:

Det håber jeg, men har for en sikkerheds skyld købt noget lidt praktisk til ham også :lol:

Det er så rart at føle at man begynder at blive færdig nu, synes flere af dem har lagt halvfærdige længe :blush: Ja der er sedler i glasset, og så skal de færdige i æsken, så vil jeg scanne dem ind, og bruge dem ved siden af parbillederne i den fotobog jeg vil lave efter brylluppet, håber mange vil skrive, så fungerer det bedst..

0

Super flotte bordkort, har du en skabelon til den :) Ligner den jeg så engang på google jeg gerne ville lave, men kan ikke finde den nu :floejt:

- Hvad har I skrevet ved "hvem er hvem?" altså tænker hvordan har i skrevet det ? Sofie - Veninde af bruden, eller?

0

Annonce ♥

Regn på dagen

Øv, man kan jo se 14 dage frem på DMI byvejer, og selvom jeg godt ved det er meget usikkert, så bliver jeg alligevel ærgerlig over at se, at der skulle blive regn hele ugen op til :( Havde sådan håbet på en blå himmel.. Må vist heller overveje at få købt en paraply.. Lidt øv når vejeret har været skønt så længe, at det så skal blive dårlige nu..

Jeg tror virkelig du skal lade være med at kigge på vejrudsigten.. Som du selv siger, så er den SÅ usikker, og du risikerer at stresse dig selv unødigt... :(

Du har helt sikkert ret, men det er bare så svært at syre nysgerrigheden.. Og vil nok egentlig gerne være.forberedt hvis det nu bliver sådan..

Jeg er jo selv mega kontrol-freak, og vi havde altså planlagt en udendørs vielse, så vi var 100 % afhængige af godt vejr... Men jeg tjekkede ikke vejrudsigten på et eneste tidspunkt, for hvad kunne jeg bruge det til, de laver den jo hele tiden om...

Bare ha en plan B i dit hoved, så du ikke går helt i baglås hvis det regner... -Uanset hvad, så er det din bryllupsdag, og det kan regn sgu ikke ødelægge... :heart:

0

Annonce ♥

Super flotte bordkort, har du en skabelon til den :) Ligner den jeg så engang på google jeg gerne ville lave, men kan ikke finde den nu :floejt:

- Hvad har I skrevet ved "hvem er hvem?" altså tænker hvordan har i skrevet det ? Sofie - Veninde af bruden, eller?

Tak :biggrin:

Jeg har kun det jeg selv har lavet i word, det er ikke noget fansy :blush:

Jeg har bare lavet det sorte kort og så to grønne firkanter så der er ½ cm til kanterne og midten. Så har jeg taget velkomst og velbekommesangene og lavet i tekstbokse som er 1 cm minde på begge leder. Så har jeg lavet de andre sider 1 cm kortere for hver.. Det værste var bordplanen, det var svært at få placeret alle de små tal.. Det hele er lavet i Word.. Vil godt sende dig det jeg har, men ved ikke om du kan bruge det, da det kan være lidt svært at rykke rundt på. Overskrifterne "Velkommen" og "Menu" er stempler i sølv.

Båndet rundt om er grøn karton med sort silkebånd på, og så vores monogram (har æblebordkort).

Ja vi har skrevet vores relation som "mona: Brudens farmor" "Jens: Gommens ven, forlover" og sådan.. Kunne have været sjovt at skrive mere om dem, men der var bare ikke plads, og det ville tage så lang tid..

0

Har du skrevet noget sjovt under"hvem r hvem"? Eller bare deres relation til jer?

Jeg har kun skrevet vores relation, det kom til at fylde alt for meget på den anden måde..

0

Regn på dagen

Øv, man kan jo se 14 dage frem på DMI byvejer, og selvom jeg godt ved det er meget usikkert, så bliver jeg alligevel ærgerlig over at se, at der skulle blive regn hele ugen op til :( Havde sådan håbet på en blå himmel.. Må vist heller overveje at få købt en paraply.. Lidt øv når vejeret har været skønt så længe, at det så skal blive dårlige nu..

Jeg tror virkelig du skal lade være med at kigge på vejrudsigten.. Som du selv siger, så er den SÅ usikker, og du risikerer at stresse dig selv unødigt... :(

Du har helt sikkert ret, men det er bare så svært at syre nysgerrigheden.. Og vil nok egentlig gerne være.forberedt hvis det nu bliver sådan..

Jeg er jo selv mega kontrol-freak, og vi havde altså planlagt en udendørs vielse, så vi var 100 % afhængige af godt vejr... Men jeg tjekkede ikke vejrudsigten på et eneste tidspunkt, for hvad kunne jeg bruge det til, de laver den jo hele tiden om...

Bare ha en plan B i dit hoved, så du ikke går helt i baglås hvis det regner... -Uanset hvad, så er det din bryllupsdag, og det kan regn sgu ikke ødelægge... :heart:

Ja du har ret, vi er heldigvis ikke så afhængige af vejret, kun i forhold til lokationbillederne, hvor vi gerne vil kunne bruge den flotte natur vi er i.. Du har helt ret, regn kan ikke ændre på hvor stor og fantastisk dagen bliver, men det kan nu pynte lidt med solskin :wink: Men må nok lade være med at kigge mere på det til vi kommer tættere på og det er mere sikkert..

0

Annonce ♥

Prøveopsætning

Så fik jeg lavet prøveopsætning.. Jeg har aldrig selv været hos frisøren, da det er i en anden by, men fik dem anbefalet af min moster som jeg skal overnatte hos. Frisøren var rigtig sød, og tog sig super god tid til det, også taget i betragtning at det kun var prøven.

Jeg havde flere inspirationsbilleder med, men stod og vaklede mellem to stilarter, den store klassiske lidt stram knold eller en lidt mere løs opsætning med mere fylde (kan ikke huske hvad det kaldes). Frisøren forslog at vi forsøge at kombinere de to, så jeg fik en stor opsætning men med løse toner og fylde.

Jeg kan ikke have håret helt væk fra mit ansigt, så jeg skal have noget pandehår, her havde jeg fundet flere eksempler på en skrå version, jeg synes godt om. Og så vidste jeg at jeg gerne ville have sløret til at sidde højt på hovedet.

Frisøren gik i gang, og jeg synes faktisk det blev meget godt, kan godt lide pandehåret og måden håret går op til knolden på, men det skal lige have lidt mere volume.. Knolden skal der rettes på, på den ene side synes jeg krøllerne ser lidt for.. ja ved ikke lige hvordan jeg skal sige det.. nuttede ud, lidt for markerede og ikke så elegante. Den anden side er så måske igen lidt for rodet, men tror vi finder ud af noget som fungere på dagen, det skal nok være nogle lidt mere ordnede krøller/buer. Overvejer om jeg alligevel skal have en mere fast knold. Hun lavede en fletning som går op over kammen på sløret. Der er en plastkant som er synlig, og den bliver så dækket sådan, og får en fin detalje. Jeg synes frisuren fungere rigtig godt med sløret, det får den fylde under sig som jeg gerne ville have.

Jeg har købt et fantastisk hairpiece af miss lena, men synes faktisk ikke det passede så godt til da jeg fik det på, vi blev enige om at vi i stedet sætter et par orkideer i mit hår :7himmel:

Først et par inspirationsbilleder

post-62821-0-17581400-1375126186_thumb.j

kan godt lide pandehåret, fylden og knolden, den er bare for lav.

post-62821-0-66732000-1375126218_thumb.j

Elsker pandehåret, synes knolden er rigtig sød, men igen lidt for lav, måske også for lille

post-62821-0-30956400-1375126265_thumb.j

Her er pandehåret lidt for højt, men synes knolden er sød, dog for lav.

post-62821-0-26401400-1375126298_thumb.j

Kan ret godt lide Christianes store knold, men tror ikke det helt stramme look passer til mig (frisøren gav mig ret)

og så af mit hår

post-62821-0-84396300-1375126381_thumb.j

post-62821-0-11214900-1375126392_thumb.j

post-62821-0-71272300-1375126556_thumb.j

post-62821-0-33706800-1375126568_thumb.j

post-62821-0-47772700-1375126578_thumb.j

post-62821-0-41385500-1375126589_thumb.j

Edited by data87
0

Det ser da super godt ud :)

Men kommer det ikke til at genere at dit pandehår også sidder fast i knolden?

Tak :biggrin: nej det tror jeg ikke, det føles helt fint i hvert fald.. Det sværeste bliver nok, at jeg ikke skal gå og forsøge at sætte det bag ørene, som til hverdag :wink:

0

Åh ja den refleks er bare svær at lave om på... Bum bum... Hvad gør man lige...

Eh jeg synes den knold er så fin.. Man kan slet ikke se den for sløret.. Prøvede I at sætte sløret under knolden?

Jeg tror det bliver så flot med friske blomster i håret.. Uh det er så fint :)

0