KrisLysgaard

Rådhusbuket

12 indlæg i dette emne

Hej alle (kommende) brude.

Jeg skal gifte på rådhuset, og sidder selv og kigger lidt på brudebuketter, (selvom det er mandens pligt at finde/købe den)

Jeg har egentlig kun kigget på brudebuketter, eftersom det var det eneste jeg troede at der var, men faldt over et debat indlæg,

hvor der var en der fortalte at en rådhusbuket var billigere og mindre.

Men hvad vil det sige at det er rådhusbuket? - er den "mindre" værdig?

Hvis man vælger en rådhus buket ved I, så om man selv kan bestemme hvilke blomster der skal være i den og hvordan den skal se ud?

Hvor meget har I måtte give for jeres buketter?

Kram :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. Jeg skal selv giftes her d. 1 dec. også på rådhuset.. og jeg skal havde en helt amenlig buket den koster ca. 300 og bliver virkelig flot.. og ville ikke mene den er mindre være end en buket til et kirkebryllup..

Tillykke med det kommende bryllup :)

Regnede heller ikke med at den var mindre værdig, men der har været mange der har sagt at det var en "rokoko"-buket.

Har du selv bestemt hvilke blomster der skal i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både og.. det enste jeg har bestemt er at der skal være en Mørkerød rose i alt andet var lige meget, var selv med ude og bestille den..

Grunden til den mørkerøde rose er fordi min farfars og min ynglings blomst er den, og i det han desværre er gået bort er det min måde at havde ham med på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Den var også en pæn måde at mindes ham på. - har overvejet at gøre det samme, bare med min mormor (som gik bort i april) :unsure:

Det lyder lidt forkert men jeg har nemlig frygtede at en rådhusbuket var en der allerede var lavet og som de bare tog fra lageret. - hvis du forstår hvad jeg mener :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay. Den var også en pæn måde at mindes ham på. - har overvejet at gøre det samme, bare med min mormor (som gik bort i april) :unsure:

Det lyder lidt forkert men jeg har nemlig frygtede at en rådhusbuket var en der allerede var lavet og som de bare tog fra lageret. - hvis du forstår hvad jeg mener :wink:

Det synes jeg du skulle spicelt hvis det var ne der stod dig nær.. ja nemlig.. bare lad vær med at sige der skal være en brudebuket.. min kommer til at koste 300..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare i orden. :)

Det hun nemlig, så jeg har allerede en plan om hvad der skal i den. - men din pris var da ikke så galt :biggrin:

Nej det er fordi det er en buket og ikke en brudebuket, de vil havde min 900 kr. for en brudebuket

Hold da op :o - Det er utroligt at forretningerne kræver så meget gor en buket, som man bruger en gang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare i orden. :)

Det hun nemlig, så jeg har allerede en plan om hvad der skal i den. - men din pris var da ikke så galt :biggrin:

Nej det er fordi det er en buket og ikke en brudebuket, de vil havde min 900 kr. for en brudebuket

Hold da op :o - Det er utroligt at forretningerne kræver så meget gor en buket, som man bruger en gang

Ja det er vildt.. men hende der laver min sagde det selv at skulle hun lave en brudebuket så ville den koste ca. 900

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer