lsch0157

Gode butikker i København?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til BrideFashion - det ligger dog i Virrum og ikke i centrum af Kbh. Men det tager ikke lang tid med bil eller s-tog derud :biggrin: Dér fik jeg i hvert fald en fantastisk behandling, og de havde smukke, smukke kjoler. Derudover er der Lilly. Super, super sød betjening - kjolerne var dog ikke mig, men det er jo smag og behag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thumbs up til Lilly herfra. Prøvede vel 20 kjoler, og Line var bare så tålmodig og lyttede til mine kritik-punkter, og endte med at finde en kjole jeg har tænkt på næsten konstant siden i mandags. Det kunne meget vel være KJOLEN. Stemningen er bare så rar og afslappet, man føler sig hjemme, og det hjælper en del for en som mig der ikke bryder mig om at stå i næsten ingenting foran fremmede mennesker.

Så Lilly ville jeg helt klart besøge hvis jeg var dig, det er oplevelsen værd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet tusinde af kjoler ... El det føles sådan :)

Jeg vil også anbefale dig Lilly. Det det billigste sted og den beste betjening- dog var kjolerne ik min smag.

Gaza lezar var en meget ubehagelig oplevelse. Ville aldrig aldrig ligge penge der!

Damen i butikken ville kun hjælpe mig i 2 kjoler- derefter kunne jeg så selv prøver at komme i dem. Hun gad bare ik være der og var ligefrem næsvis.

House of Bride sød betjening både Kbh og i Taastrup

Håber det hjælper lidt :) og god jagt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thumbs up til Lilly herfra. Prøvede vel 20 kjoler, og Line var bare så tålmodig og lyttede til mine kritik-punkter, og endte med at finde en kjole jeg har tænkt på næsten konstant siden i mandags. Det kunne meget vel være KJOLEN. Stemningen er bare så rar og afslappet, man føler sig hjemme, og det hjælper en del for en som mig der ikke bryder mig om at stå i næsten ingenting foran fremmede mennesker.

Så Lilly ville jeg helt klart besøge hvis jeg var dig, det er oplevelsen værd!

Lige mine ord - super god oplevelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var inde i Casa Lezar for en måneds tid siden for at se om det var et sted jeg kunne lide, der virkede de bare så flinke! De var helt klart sødere end house of brides københavn. I Nikolaj ved Nørreport var der også en rigtig sød ekspedient. :)

Redigeret af zymesl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer