Calera

Må vi ikke se jeres topfigurer? :D

39 posts in this topic

Hejsa brude :c166:

Min forlovede og jeg er rigtig meget i tvivl om, hvilken topfigur vi skal have på vores kage... Vi ville gerne have en hvor gommen har lyst hår, og bruden mørkt (da det er det vi har) men de er bare næsten umulige at finde... Og dem vi så har fundet synes vi slet ikke passer på de personer vi er... Vi har så nu snakket lidt om, om vi fuldstændig skal droppe topfigur, og så bare ligge pynt + vores monogram på toppen

Men vi ville blive rigtig glade for lidt inspiration, så hvis der er nogle af jer som har lyst til at vise os jeres, så ville det være super....

Tak :bearhug:

Mange brudehilsner Calera :loveshower:

0

Annonce ♥

Vores ser sådan her ud:

PF25_01-t.jpg

0

Annonce ♥

Vi holder vinterbryllup, så da jeg så denne "topfigur" var jeg helt solgt!

Så vi skal ha en lign. :biggrin:

post-57615-0-73394100-1352627519.jpg

0

:cheerleader3: YAY! Jeg regner med vi køber den her, eller en lignende. Den er lige os, selvom vi slet ikke er gamle. :balloon:

post-58573-0-73904100-1352736526.jpg

0

Her er vores fra i lørdags. Custom made :)

post-57782-0-47827300-1352826001.jpg

0

Annonce ♥

Min mands øgenavn er havenissen, så det kunne på ingen måde være anderledes end med 2 små nisser hehe!

Kh Marianne Colding Oxholm

post-57070-0-64913200-1352840544.jpg

0

Her er vores giga fede topfigur! Vi er smask forelskede i den og den er allerede kommet op på en hylde og stå i vores stue! :)

7B7E6856-3567-4161-BD9D-5F591BE9A42E-1714-000000D12FB1F76A_zps7a0ed7f8.jpg

0

Vores bryllupskage var med Harlekin og Columbine da vi holdte fest på Århus Teater

post-55578-0-35679600-1352994119.jpg

0

Vores bryllupskage var med Harlekin og Columbine da vi holdte fest på Århus Teater

Ej, en flot kage :metteholm

0

Annonce ♥

Her er vores giga fede topfigur! Vi er smask forelskede i den og den er allerede kommet op på en hylde og stå i vores stue! :)

den er da bare for sød hvor filan har du fundet den henne ???

0

Vi kunne ikke rigtig finde en figur, som repræsenterede os og endte med at bestille en akryl figur med vores navne.

Og vi er så tilfredse :)

il_fullxfull.317922487.jpg

0

Det gjorde vi på http://kagekompagniet.dk/category/bryllupsfigurer-2/ :) vi var så oppe i deres butik og hente den, der har de også nogle stykker som ikke er på deres hjemmeside. :)

Edited by Bertemor
0

Ej, en flot kage :metteholm

Tusind tak. De smagte også forrygende!

Den var lavet af en mandelbund, karamelcrem, en vailiebund, hindbærcrem og tilslut en vaniliebund. Smurt udenpå med smørcrem (for at holde fondanten fast)

0

Annonce ♥

Vores kage passede naturligvis ind i vores vinter-tema; den var overtrukket med mørk chokolade og pyntet med hvide snefnug. Vi havde selv valgt en topfigur, som vi var vilde med og havde lyst til at have stående fremme efterfølgende: Den er fra Willow tree og hedder "together":

Willow_Tree_Wedding_Cake_Topper.jpg

Edited by Brumle01
0

Det gjorde vi på http://kagekompagniet.dk/category/bryllupsfigurer-2/ :) vi var så oppe i deres butik og hente den, der har de også nogle stykker som ikke er på deres hjemmeside. :)

Tak for linket :-)

0

Vores kage passede naturligvis ind i vores vinter-tema; den var overtrukket med mørk chokolade og pyntet med hvide snefnug. Vi havde selv valgt en topfigur, som vi var vilde med og havde lyst til at have stående fremme efterfølgende: Den er fra Willow tree og hedder "together":

Willow_Tree_Wedding_Cake_Topper.jpg

Wauw den er vild flot... Den vil jeg også have... Super super smuk...

0

Vi kunne ikke rigtig finde en figur, som repræsenterede os og endte med at bestille en akryl figur med vores navne.

Og vi er så tilfredse :)/>

il_fullxfull.317922487.jpg

Den er fed, hvor har I bestilt den og var den dyr?

0

Annonce ♥

Min veninde lavede vores af fimo ler, de blev bare så fine. En anden veninde brugte en kongelig porcelænsfigur af et kyssende par, det var også rigtigt fint!

post-56808-0-04081700-1353507294.jpg

post-56808-0-71124900-1353507581.jpg

0

Prøv også at tjekke www.stinesskattekiste.dk Hun laver de fedeste figurer og lige efter hvordan man vil have dem :rolleyes:

Siden dur ikke, eller er det kun hos mig?

0

Prøv også at tjekke www.stinesskattekiste.dk Hun laver de fedeste figurer og lige efter hvordan man vil have dem :rolleyes:

Siden dur ikke, eller er det kun hos mig?

Nix :rolleyes: den virker heller ikke her

0