Calera

:´( :´( :´( Tror min forlovede vil synes min kjole er grim :´(

16 indlæg i dette emne

Bliver lige nødt til at komme ud med lidt nervøsitet...

Min forlovede og jeg sad lige og kikkede på alle de smukke brudekjoler som er lagt op herinde...

Vi kommer så til en tyl-kjole, og min forlovede siger: "Må jeg lige spørger dig om noget"? Jeg svare "Ja selvfølgelig" Han han siger:

" Er din kjole også med sådan noget for neden (tyl)"? Jeg prøver at holde masken og svare: " Jeg siger ikke noget, men hvorfor spørger du"?

Hans svar: "Jeg synes bare ikke der er pænt, det ligner en balletdanser kjole og ikke en brudekjole"

jeg kunne tude, men prøver at holde masken, for min kjole ER netop en kæmpe tyldrøm :'(

tror han alligevel kunne mærke at min humør faldt meget hurtigt og drastisk, for han begyndte med en masse kommentar som " Altså det kan jo også godt være at et bare er DEN kjole (altså den på billedet) jeg ikke kunne lide" og "Du vil se smuk ud ligemeget hvad du har på" Og " Jeg glæder mig så meget til at se dig i brudekjole"

Nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre, for det er virkelig min DRØMMEKJOLE... Jeg var slet ikke i tvivl dda jeg fik den på, og hver gang jeg kikker på billederne af den, bliver jeg mindet mere og mere om den følelse jeg havde da jeg prøvede den...

Men hvad så nu? Skal jeg se om jeg kan finde en anden kjole, som han måske vil kunne lide, eller skal jeg holde fast i min drømmekjole?

Øv øv hvor er det træls :´(

Tak fordi I gad læse mit indlæg...

Knus fra Calera

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal beholde din kjole. Som din kæreste også selv nævner, så vil du være smuk i alt, fordi han elsker dig. For ham er det dig, der er det vigtigste, ikke hvad du har på. Og kjolen vil nok også være smuk for ham, bare den indeholder dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil sige du skal holdes fast i din drømmekjole.. du skal jo føle dig som en prinesse den dag, og det er forhåbelig den eneste gang du for lov til at tage sådan en kjole på:) bare min holdning og du skal selvfølelig gøre hvad du synes er bedst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal beholde kjolen eller ej! Lige meget om han er til den kjole eller ej, så vi ål den være det smukkeste for ham, så snart han ser dig i den! Det er jeg sikker på! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da 100 % beholde din kjole.

Min H2B er fx snotforvirret og siger noget den ene dag og noget helt modsat den næste dag. Fx kan han bedst lide kjoler med ærmer, men da jeg viste ham nogle billeder af brudekjoler kun han pludselig bedst lide de stropløse :blink:

Din H2B kommer til at synes er du er fantastisk smuk i din kjole - og endnu mere fordi du selv elsker den :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er enig med alle de andre... Du skal beholde den!!

Jeg går selv og er død-nervøs for at skulle prøve kjole, for min smag har udviklet sig i en retning væk fra det min kæreste godt kan li...Men han siger også at jeg vil være smuk uanset hvad, og sådan tror jeg altså alle gomme vil have det!

Og det vigtigste er at DU elsker din kjole, for det vil få dig til at stråle...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din H2B bliver vild med din kjole... han ved du har valgt den fordi DU er vild med den.. og at den får dig til at føle dig smukkere end nogensinde før...

Når du kommer gående mod ham i den, og han ser den første gang... så ser han sin smukke B2B i hendes drømmekjole!!! :a1221:

Han vil måske lige snurre dig rundt engang når i er selv første gang, og sige hvor overrasket han er... men han vil uden tvivl synes den er flot!

Han har sikkert enten ændret mening inden da, eller helt glemt hans kommentar.. Eller også kan han huske det og indrømmer han må æde sine ord, for han synes du ser fantastisk ud!!! :thumbsupsmileyanim:

Er ret overbevist om at de fleste gomme (medmindre de til hverdag går mere op i sin dames påklædning end hun selv gør) vil ELSKE kjolen...

netop fordi den gør dig glad, får dig til at føle dig smuk og godt tilpas.. og fordi du føler alt det, kommer du til at stråle... :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Behold din kjole og glem hans kommentarer - han kan jo slet ikke forestille sig hvordan du kommer til at se ud.

Min bedre halvdel har også sagt sådan og sådan er grimt i kjoler, men da vi var på messe var det de typer han havde nævnt var grimme på billede som han faktisk syntes var de smukkeste. Han er overbevist om jeg skal have den mest struttende kjole, hvor jeg selv er mest til dem uden slæb og for meget fylde - altså de kære mænd har bare et billede i hovedet. Men jeg er overbevist om at når du træder ind i kirken overgår synet af dig alle hans forestillinger.

Min han også været helt imod runde borde (min drøm) lige indtil for et par dage siden hvor han så det opstillet i vores mulige lokale også var det lige det han ville have :huh: Han ville også have hvidguld ringe men pludselig syntes han nu alm. guld er pænest.

Det jeg prøver at sige er - jeg tror bare ikke din forlovede kan forestille sig det store billedeaf dig i kjolen før han ser dig - hvor han helt sikkert taber både øjne, næse og mund over hvor heldig han er og hvor smuk og perfekt du ser ud :biggrin: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også absolut enig, du skal da beholde din drømmekjole! Og så tror jeg altså ikke det er nogen hemmelighed at den kjole betyder mere for os damer end for vores kommende mænd! SELVFØLGELIG skal vi stråle, men uanset hvilken kjole vi kommer i, vil han være helt væk. Det jeg mener er bare, at du nok (næsten) kunne komme i hvad som helst og det ville ikke gøre nogen forskel for ham. Men det ville det for dig :) Så derfor er den kjole du elsker også den kjole han vil elske :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har først læst din tråd nu.

Men er enig med de andre, selvfølgelig skal du beholde kjolen!

Og det er jo ikke alle tylkjoler der er kønne!

Efter min mening, elsker selv de fleste tylkjoler og troede faktisk selv jeg ville falde for sådan en! Men nej, der er "kun" tyl inden under mit skørt! :biggrin:

Men er nu sikker på din H2B syntes du er smuk, og også din kjole! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Behold den, den er jo lige dig, og din drøm. :c166:

Selvfølgelig vil han syntes du er gudeskøn i den, den er jo på dig. Hvis han elsker dig nu, så kan han jo også lide din stil, og den vil helt sikkert også være i kjolen.

Så slap du bare af, det er jo bare fordi det ikke er dig han har set i de andre tyl kjoler. Andre kvinder er jo ikke smukke i hans øjne, :heart: husk det:-)

Med kærlige tanker fra Sandie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer