Sign in to follow this  
Followers 0
LaHave

Smalle sko - hjælp!

8 posts in this topic

Hej, håber I kan hjælpe mig - jeg har en smal fod (og lav vrist) og har derfor super svært ved at finde nogle pæne brudesko. Mon der er nogen af jer, som har et godt bud på hvor jeg mon kan finde nogle fine sko?

0

Annonce ♥

Jeg har også en meget smal fod. Har købt nogle dansesko, med rem foroven. Remmen kan gøre rigtig meget for at skoen bliver siddende :)

0

Jeg ville også prøve at finde nogle sko med remme, så det kan spændes fast på fødderne. Ikke noget værre end at træde op af skoen :td:

0

Ville bare så gerne for én gang skyld slippe for remme og snørrebånd... Ved godt at det sikkert er der jeg ender, men håber sådan på at kunne finde nogle der bare passer...

0

Annonce ♥

Hej, håber I kan hjælpe mig - jeg har en smal fod (og lav vrist) og har derfor super svært ved at finde nogle pæne brudesko. Mon der er nogen af jer, som har et godt bud på hvor jeg mon kan finde nogle fine sko?

tror ikke der er andet for en begynde at kigge og prøve nu så du nogenlunde ved hvad du skal have hvis du gerne vil slippe for remme

0

Der er et link i tråden 'Hvide stiletter, hvor?' til en web butik hvor man kan sortere på bla hælestørrelse og fod brede. Det kunne være at du kunne finde noget der :-)

0

Hvis du gerne vil undgå remme, så vil jeg råde dig til at prøve sko i butikker, frem for køb på nettet. Sådan at du er sikker på, den ikke falder af

0

Der er et link i tråden 'Hvide stiletter, hvor?' til en web butik hvor man kan sortere på bla hælestørrelse og fod brede. Det kunne være at du kunne finde noget der :-)

Har allerede været der - de har primært bredere sko og så nogle enkelte smalle, men de er ikke lige min stil...

0

Annonce ♥