mette pedersen

ebay

8 posts in this topic

Hej jeg har købt en kjole over ebay.

Først betaler jeg, og får en kvittering fra ebay, men får også en kvittering fra paypal.. Hvor den er en smule højere end kjolens pris. Har jeg lige betalt det dobbelte eller??

Jeg er ikke helt vildt god til engelsk, plejer i også at få en kvittering fra paypal, efter at i har købt kjolen???

mvh mette pedersen

0

Annonce ♥

Du får altid en kvittering fra paypal også :-)

Hvis den er lidt højre end kjolens pris, er det så fragten du ikke har taget højde for? :-)

0

næhh fordi fragten var includeret i den anden pris.. nå men jeg må vente og se hvad det fører til.

0

Annonce ♥

næhh fordi fragten var includeret i den anden pris.. nå men jeg må vente og se hvad det fører til.

Det kan jo meget vel være at det fragtbeløb der er angivet er indenlandsk og at der kommer yderligere fragt på ved salg til udlandet.

0

Det kan måske også være en forskel i valutaen?

0

Man får altid en kvittering fra paypal... Det kan også være kursen der har ændret sig en smule fra da du fik kvitteringen fra sælger og til paypal trækker pengene. Det er i hvert fald sket for mig et par gange. Nu ved jeg jo ikke hvor meget det drejer sig om, men har da aldrig været udsat for at paypal tager gebyr?

0

Jeg har handlet ofte på Ebay, men prisen forskellen er aldrig noget jeg har lagt mærke til :)

0

Annonce ♥