Knuzzet

Din eller H2B's drømme kjole

21 posts in this topic

Hej piger

Jeg er lige lidt nysgerrig. Er det 100% jeres smag, i er gået efter når i har købt kjole, eller har i også tænkt på, hvad H2B kan lide?

Jeg er selv gået på kompromis, da jeg er en tyl tyl tyl pige og H2B bare IKKE kan fordrage tyl. =) Så jeg har fundet en blanding, det er ikke 100% min drømme kjole, men det betyder så også noget for mig, at han vil glæde sig over mit valg.

Hvad med jer? =)

0

Annonce ♥

Jeg tænkte overhovedet ikke på min mand... Det var min kjole og kun min :loveshower:

0

Jeg tænke heller ikke på min H2B det er min kjole og kun min (total Egoistisk) men jeg elsker den :loveshower: vil gerne ligge et billede ind men da H2B kender mit alias herinde og ellers kan google sig til den så har jeg fået det indlæg slettet igen

0

Jeg tænkte heller ikke på min kæreste, men han har også ytret sig "bedøvende ligeglad" mht hvad jeg har på.

0

Annonce ♥

Det eneste vi har snakket om det, ift. brudekjole det er om den skal være lang eller kort.

0

Jeg har valgt at tro på, at når han ser mig og min drømmekjole, så er den også hans drømmekjole fordi han kan se glæden i mig.

Og ellers må han jo bare sige nej når præsten spørger. Haha..

Eller som vi siger herhjemme "skidt pyt, en skilsmisse koster kun en plov, og den skal vi nok tjene ind i gaver"

0

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke havde min H2B i mine tanker da jeg prøvede kjoler, altså jo, men ikke på den måde :happy:

Jeg er gået efter hvad jeg kan lide, og hvad der klær mig ...

Jeg vidste dog godt nogenlunde hvad H2B ikke kunne lide ved kjolerne vi havde set på nettet.

Vi har faktisk samme smag, så er ikke i tvivl om han vil syntes min kjole er helt perfekt! :heart::biggrin:

0

Jeg havde H2B's smag med i overvejelserne. F.eks. havde jeg først tænkt at jeg ikke ville have en hvid brudekjole, men det ønskede han at det var. Der ud over havde jeg en fornemmelse af at han ikke ville syntes om noget der var alt for stort - men det passede også godt med mine egne ønsker så det var ikke et kompromi.

MEN et sted hvor vi var meget uenige var prisen .... og dér gjorde jeg som det passede mig! Jeg havde fundet den rigtige kjole og så måtte den koste det ekstra!

0

Annonce ♥

Jeg har været ude og kigge på kjole en gang - og fandt ikke kjolen. Der havde jeg rigtig meget, hvad min h2b har sagt, han kan lide og ikke lide, med i tankerne. Jeg har nu forelsket mig i en kjole :7himmel: (som jeg kun har set på modelbillede, så den skal lige prøves først dog :fløjt: ) og den er i tyl. H2b har stort set hver gang han har set en tyl kjole sagt, at han ikke rigtig brød sig om tyl. Men hvis den kjole jeg har kig på bare er KJOLEN når jeg får den på, så er jeg ligeglad. Der tror jeg altså også på, at han nok skal synes jeg er smuk i kjolen på dagen, når han ser, hvor glad jeg er... :loveshower:

Desuden... mænd siger deres mening om noget det ene øjeblik, og det næste så mener de noget helt andet :blink: . Det handler bare om, hvordan man præsenterer det, og hvis du præsenterer dig som lykkelig i din kjole, så synes han helt sikkert den og du selv er gudesmuk. Det er i hvert fald det jeg går ud fra.. :wink:

0

Jeg valgte udfra hvad jeg kunne lide hvad jeg havde det godt i og hvad der klædte mig.... Tænkte ikke på hvad hans smag var i kjoler.... Det vigtigste var at jeg følte mig smuk i kjolen... så skulle kan nok elske den på mig... Tog slet ikke hensyn til om han kunne lide det ene eller det andet stof... tror nu heller ikke han aner var forskellen er... :wink:

0

han fik kirkebryllup og hvid kjole (på mig godt nok :) ) - og jeg valgte udelukkende ud fra hvad jeg så kunne tænke mig :)

0

jeg har valgt ud fra, hvad jeg godt kunne tænke mig, han er glad når jeg er glad for den :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg har fulgt mit eget hjerte :)

Man kan jo snakke og beskrive en kjole, men det står ikke mål med at se den live. Og slet ikke på den kvinde, man elsker mest.

Så jeg har ikke rigtig fundet anledning til at inddrage ham overhovedet :lol:

0

Jeg gik efter min egen smag - men med min kommende mand i tankerne hele vejen :heart: ... Ville jo gerne have at HAN skulle synes at jeg var smuk og være stolt af mig :biggrin:

0

Jeg har også kun valgt kjole efter hvordan jeg synes. Har altid gerne ville have en princesse kjole, hvor han sagde jeg skulle have en kjole på som sat tæt hele vejen så man kan se mine former.

men det synes jeg godt nok var en kedelig kjole. så jeg har valgt en rigtig tyl drømme kjole :) og glæder mig til at se hvad han siger til den. Men som de andre siger tror jeg at de bliver fulstændig ligeglad med hvad man har på de sekundt man går imod ham.

0

Jeg vælger helt ud fra mine behov og ideer. Er sikker på manden vil synes jeg er smuk, uanset hvilken kjole jeg vælger :loveshower:

0

Annonce ♥

Tænkte ikke rigtig over hvad han kunne lide da jeg købte kjole :) Tror måske min kjole er lidt sor til hans smag, men er overbevist om at han nok skal synes jeg er flot i den :)

0

Helt ærligt og frit fra leveren, så tror jeg næsten at du kunne komme i en natkjole, hvis bare du udstrålede at du følte dig smuk :wink: Nej selvfølgelig ikke helt, men jeg tror egentlig at de færreste mænd er specielt gode til at pinpointe, hvad det er der klæder os og hvorfor de synes at vi er så smukke i kjolen :) De vil ofte mere tale ud fra billeder af brude - og det er jo ikke helt det samme!

Vi havde faktisk set min kjole på en messe og begge stået og kigget på den og sagt, at DEN der, den var bare for meget! Alt for meget bling, for traditionel i snittet osv osv.. Det var derfor også med nogen tøven, at den blev taget med ind i prøverummet som den sidste kjole, men HEY, det var udsalg og jeg havde lige været i en anden forretning, hvor de INTET havde haft - så det gjaldt bare om, at komme i så mange som muligt!

Da jeg så kom i den, gjorde den bare alt det rigtige for min krop og jeg elskede den fra 1. sekund :a1221: Da jeg gik op af kirkegulvet slog jeg fuldstændig benene væk under min mand - jeg har faktisk aldrig set ham så lamslået før :heart: Under hele min tur op af gulvet, kunne jeg høre ham mumle "Hvor er hun smuk! Hvor er hun smuk! Hvor er hun smuk!", imens han blev nødt til at holde sin far i hånden for at samle styrke :a1221:

Han kunne overhovedet ikke huske kjolen fra messen og jeg havde ikke slør i som han havde snakket om. Til gengæld havde jeg sørget for, at hår og make-up var superfeminin og jeg har aldrig følt mig så smuk, som på den dag - det strålede ud af mig og jeg tror at det var den udstråling, der slog benene væk under ham :)

Det blev til en meget lang smøre, for bare at sige, at du 100% skal gå efter hvad du føler dig smuk i, for JEG tror at det først og fremmest er den udstråling, der vil overvælde ham.. de fleste gifte, vil nok også give mig ret i, at hvis man spørger manden 3 år senere om kjolen, så ville han ikke kunne fortælle andet end det åbenlyse - i mit tilfælde, hvid med en masse sten, et langt slæb og så havde jeg en stor hårting i håret :lol:

God jagt efter din drømmekjole - følg din mavefornemmelse :kiss:

0

"sjovt" at høre jeres mening.

Nu har jeg købt kjolen for to måneder siden, så var mere bare nysgerrighed. Jeg har heller ikke droppet tyl 100%, men selvom, han synes jeg vil være smuk i næsten hvad som helst, så går han bare meget op i mit tøj og nyder at kigge på tøj sammen med mig. Så synes jeg faktisk, det ville være lidt "ondt", at møde op i en tyl drøm (som ville være mit første valg), nu når det er det eneste han har frabedt sig. =) Han faldete også helt på bagen da han hørte den var Ivory og ikke hvid. =), så det skal nok blive spændene når han ser den.

Så må jeg misunde jeres kjoler lidt, tros jeg er glad for den jeg har valgt. =)

0

jeg gik efter hvad jeg vil havde på, da det er min drømmekjole.Finder først ud af om han kan lide den. når jeg går op af kirke gulvet.

0

Annonce ♥

Jeg har valgt en kjole der er mig. Og jeg går ud fra, at det er mig manden gerne vil giftes med. Jeg ringede lige til ham for at høre, om det er var ok at kjolen ikke er hvid - havde selv planlagt en hvid, men den jeg fandt var jo ikke hvid... Men det var ok med ham. Ellers har han ikke haft nogen indflydelse, og aner ikke hvilken farve kjolen har. Jeg bliver ved med at sige neongrøn kæmpestor tylprinsessekjole med Draculakrave hvis den skal beskrives. Så bliver han lidt bleg - så sjovt!

0