lenepigen

Foto lavet efter brylluppet...

9 indlæg i dette emne

Hejsa brude derude...

Er der nogen som har fået lavet billeder efter den store dag.

Tænker bare de der portrætbilleder, hvad ville det betyde at få dem lavet nogle dage efter?

Min frisør er gratis.... så der kommer ikke yderlige udgifter...

Synes det er træls ikke at kunne få så meget tid med mine gæster som muligt på den store dag..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik taget Trash the dress billeder efter brylluppet (kan ses i min tråd eller på min blog) og det var en fed oplevelse at hoppe i tøjet igen og bare have endnu en sjov oplevelse. Men tror ikke jeg ville få taget nye traditionelle billedet, det synes jeg hører mere til på selve dagen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså jeg har hørt flere fraråde at få den taget dage efter brylluppet, fordi på netop dagen har man som brudepar en særlig glød over sig og i øjnene, som kan være svær at fange.

så jeg vil anbefale at bruge den ene time på fotografering, og så ellers bare have en fotograf med i løbet af dagen til at tage en masse billeder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt at det kan være svært at "efterligne" brylllupsbilleder efter dagen, da der er en speciel stemning der. Til gengæld slipper man for stresset ved at gøre det på en senere dato, hvilket så kan trække billederne i den rigtige retning igen :)

I kan se eksempler på billeder taget efter dagen her, hvis i mangler inspiration:

Eller de samme her: http://www.applepark.dk/portfolio/love-the-dress/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Applepark Photography: WAUW hvor ER du dygtig - rigtig flotte billeder :cheerleader3:

Tænker at man måske ikke lige skal tage billederne DAGEN EFTER... Jeg må indrømme at jeg ikke var særlig fotogen dagen efter en lang bryllupsdag/aften/nat og dertilhørende champagne, vin og drinks :fløjt:

...Men selvfølgelig så hurtigt efter at man når at indfange bryllups-forelskelsen med kameraet :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For mit vedkommende havde det været en katastrofe! Vi havde den mest fantastiske dag og vi endte så med at tage billeder i 2 timer, hvilket man jo ikke behøver, men vi nød det så meget og vi var i vores egen lille forelskede bobel på det tidspunkt. Vi havde så også fra starten af haft den indstilling, at vores fotografering måtte tage den tid den ville, for det var de billeder vi fremover skulle mindes vores dag til :)

Efter brylluppet bragede jeg ned med stress, sygdom og depression efter al den kaos der havde været op til brylluppet, at jeg på INGEN måde ville have kunnet finde den overvældende lykkesfølelse frem, som jeg havde på selve dagen. Havde vi kun fået taget billeder i en time eller slet ikke, tror jeg ikke det havde gjort den store forskel, for den dag har bare ikke nok timer ligemeget hvad :)

Så det handler om at nyde dagen og så ellers forsøge, at få snakket med alle.. og når man det ikke, så er der ingen sure miner over det - folk ved jo at man er lidt rundt på gulvet og i mit tilfælde totalt opslugt af min mand :a1221: Sådan havde vores gæster det i hvertfald :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt om brude og brudepar herinde hvor de var nødt til at tage ud og blive fotograferet efterfølgende fordi billederne fra dagen var for dårlige. Ingen tvivl om at det for dem var en katastrofe; De vil alle deres dage skulle kigge på nogle billeder og tænke på at de ikke er taget på dagen. Forståeligt nok. For mig at se skal billederne afspejle vielsen, dagen og forløbet af dagen. At man så måske som Mette og andre vælger at få lavet en lidt alternativ og sjov fotoserie er lidt noget andet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt om brude og brudepar herinde hvor de var nødt til at tage ud og blive fotograferet efterfølgende fordi billederne fra dagen var for dårlige. Ingen tvivl om at det for dem var en katastrofe; De vil alle deres dage skulle kigge på nogle billeder og tænke på at de ikke er taget på dagen. Forståeligt nok. For mig at se skal billederne afspejle vielsen, dagen og forløbet af dagen. At man så måske som Mette og andre vælger at få lavet en lidt alternativ og sjov fotoserie er lidt noget andet

Ja her er jeg helt enig :) Nu valgte vi jo at få taget nogle knapt så traditionelle billeder, men de afspejler præcis hvor lykkelige, fjollede og forelskede vi var på dagen :thumbsupsmileyanim: Jeg er ikke sikker på, at vi ville kunne have "givet" billederne det samme, hvis de var blevet taget på en anden dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer