Majstot

Vis dine sko frem

190 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er mine sko. Jeg har gjort det lidt omvendt og fundet skoene først. Så må vi se om de ender med at passe til kjolen. Synes bare de er så fine og enkle :) Også fik jeg dem på udsalg til kun 199 kr. :cheerleader3: :cheerleader3: post-64122-0-15743600-1364393113.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet de her sko i Lilly - lige den stil jeg gik efter. Min kjole er godt nok helt hvid, så der passer farverne ikke sammen, men jeg regner stærkt med at jeg skal have en perlehalskæde på som passer til skoene.

I bund og grund er jeg helt forelsket i dem!!

post-63915-0-50226700-1364484510.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bestilte nogen hjem fra Zalando igår - da de var på tilbud.... I kan se dem her

Jeg kan ikke gå i stiletter eller alm. hæl... det skal være kilehæl, og så må de ikke være for høje.. samtidig har jeg en bred fod ... så det er ikke nemt at finde sko :(

Men lige de der synes jeg ser fine ud, de er BEIGE... og så vil jeg se om jeg kan få fat i måske nogen sko clips og pynte skoen lidt op på den måde ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet de her sko i Lilly - lige den stil jeg gik efter. Min kjole er godt nok helt hvid, så der passer farverne ikke sammen, men jeg regner stærkt med at jeg skal have en perlehalskæde på som passer til skoene.

I bund og grund er jeg helt forelsket i dem!!

Dem har jeg også kigget på! Hvordan er de i virkeligheden? Jeg har kun set billeder af dem, men elsker form og facon og det lille plateau. Synes det passer perfekt i 50'er stilen :) Men har hørt at Lillysko ikke altid matcher den størrelse man normalt bruger. Hvad er din oplevelse af det? Og hvordan er de at have på? :) I mit hoved har jeg dem som buffer hvis min anden plan ikke dur, men det er jo svært hvis de så heller ikke passer.. Aber! De sko :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mine sko :-) Købt til halv pris på amazon.co.uk til 285 kr. Skal lige have en diy shoe clip på hver med en sløjfe, men ellers er de helt, som de skal være. Gik efter en ivory peeptoe d'orsay (den specielle asymmetriske udskæring), og det fandt jeg efter noget tids søgen. Min kjole bliver en tea length og looket bliver enkelt, elegant og vintage :-)

post-65672-0-62292900-1364848506.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet de her sko i Lilly - lige den stil jeg gik efter. Min kjole er godt nok helt hvid, så der passer farverne ikke sammen, men jeg regner stærkt med at jeg skal have en perlehalskæde på som passer til skoene.

I bund og grund er jeg helt forelsket i dem!!

Dem har jeg også kigget på! Hvordan er de i virkeligheden? Jeg har kun set billeder af dem, men elsker form og facon og det lille plateau. Synes det passer perfekt i 50'er stilen :)/>/> Men har hørt at Lillysko ikke altid matcher den størrelse man normalt bruger. Hvad er din oplevelse af det? Og hvordan er de at have på? :)/>/> I mit hoved har jeg dem som buffer hvis min anden plan ikke dur, men det er jo svært hvis de så heller ikke passer.. Aber! De sko :a1221:/>/>

Vil lige henvise til denne side: http://shop.nordstrom.com/s/nina-culver-dorsay-pump/3299883?siteId=J84DHJLQkR4-qvB.kWkNl27__oNsXD69LQ

Der kan I købe en lignende sko til under 500 kr. bare i fint stof i stedet og i lige den farve, det skal være :-) Her er et billede.

post-65672-0-47042200-1364849440.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet de her sko i Lilly - lige den stil jeg gik efter. Min kjole er godt nok helt hvid, så der passer farverne ikke sammen, men jeg regner stærkt med at jeg skal have en perlehalskæde på som passer til skoene.

I bund og grund er jeg helt forelsket i dem!!

Dem har jeg også kigget på! Hvordan er de i virkeligheden? Jeg har kun set billeder af dem, men elsker form og facon og det lille plateau. Synes det passer perfekt i 50'er stilen :) Men har hørt at Lillysko ikke altid matcher den størrelse man normalt bruger. Hvad er din oplevelse af det? Og hvordan er de at have på? :) I mit hoved har jeg dem som buffer hvis min anden plan ikke dur, men det er jo svært hvis de så heller ikke passer.. Aber! De sko :a1221:

De matcher ikke den str man normalt bruger. Jeg bruger normalt 37, men har købt dem i 36, så du skal regne med at de skal være i en str mindre end normalt. De er rigtig behagelige at have på, når de først lige er gået til. Lige da jeg fik mine gjorde de voldsomt ondt, men når man lige har gået i dem et par gange, så passer de perfekt. Men jeg blev noget overrasket over at jeg skulle bruge en str mindre.

Men jeg var så også inde i butikken og prøve dem før jeg købte, for at være helt sikker på at det nu var den rigtige str jeg fik :)

Men ja, de passer perfekt ind i 50'er stilen. Og så er de vanvittig flotte på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at købe disse og få dem gjort fine ved Figgie Shoes f98eb792f437e864ea426f9dde4824f1.jpg
Jeg regner med at købe disse og få dem gjort fine ved Figgie Shoes f98eb792f437e864ea426f9dde4824f1.jpg
Hvor er de fine :rolleyes:/> Hvor køber man dem og hvad koster de?
Sender en PB, det er fra en Kina side. :wink:/>

Også til mig tak :)

Sendt :wink:

NØØØJ de er SÅ fine :D du må meget gerne sende en pb til mig også :) WOW siger jeg bare ..!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor er der mange flotte sko - og en masse inspiration!!

Jeg regner med at tage disse på:

De er meeeeget høje (13 cm hæl og 1,5 cm plateau) så nu må vi se om jeg kan holde det ud ;)

Jeg er heldigvis stilet-pige, så jeg tror det går uden problemer!

Hej Kamilla

Hvor meget kostede de og hvor har du købt dem??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Keiko, de er fra Brandos.dk til 699,- :)

Jeg fandt dem oprindeligt i butikken hvor jeg købte kjolen, men de er altså billigere på nettet.

De er fra Perfect og modellen hedder Sarah.

Brandos har RIGTIG mange flotte brudesko! :)

Tusind tak Kamilla :D jeg har gået at være forelsket i dem, men de kostede 1400 kroner der hvor jeg prøvede brudekjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter at have sat denne tråd i gang i november har jeg nu også langt om længe fundet mig de sko jeg vil have på til den store dag :)

Jeg er endte med et par Ivory Claudia i off-white til 479 kr :)

Så nu skal jeg bare øve mig i at gå i dem :rolleyes:

post-61544-0-42670000-1367664045.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Keiko, de er fra Brandos.dk til 699,- :)

Jeg fandt dem oprindeligt i butikken hvor jeg købte kjolen, men de er altså billigere på nettet.

De er fra Perfect og modellen hedder Sarah.

Brandos har RIGTIG mange flotte brudesko! :)

Har du modtaget dine sko fra Brandos? Jeg overvejer nemlig selv den model, men jeg har en lidt kræsen fod, så ville rigtig gerne hører omkring erfaringer med den sko. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer