olsen1981

lige et spørsmål

19 indlæg i dette emne

hmmm vi har snakket en del om her hjemme om vi skal sove sammen naten før brylluppet, det siges jo at man bør ikke sove sammen den nat,

og min veninde holder på at han skal komme op og sove hos dem da han så er sammen med forloveren hele lørdagen

men så skal jeg sidde alene hele fredag aften sammen med vores 2 børn og skal så være alene med dem lørdag morgen ind til min venindene så kommer ved 10tiden,,

men jeg kan bare ikke passe 2 friske unger og samtid få sat mit hård, da min frisør kommer kl 8 den morgen,,

der for ville det være nemer at han sov hjemme og var der ind til hun kom kl 10 men så ser han jo næsten vordan mit hår kommer til at se ud, men det kan jeg nok leve med.

vad gør i eller har i en mening om man ikke skal sove sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sover heller ikke sammen, og vi har ikke børn, men vi har en hund. Og den er sammen med min kæreste ved forloveren fra fredag til lørdag, indtil min kæreste kører ud af sætter den af hvor den skal passes.

Jeg tænker at jeres børn måske kan være ved din h2b, ved vennerne, ellers også kan han sove hjemme, og du et andet sted? Han har jo mindst at tænke på mht. tøj, hår osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sov ikke sammen. Jeg havde min svigerinde til at sove hos mig sammen med vores piger. kl. 7 om morgenen kom min mor så og imens jeg var hos frisøren kom min anden svigerinde. Så der var rigeligt til at se efter vores børn. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal sove hver for sig. Og planen end til videre er, at den ene af drengene tager med mig hjem til mine forældre og den anden bliver hos min H2B.

Det gør bare siturationen så meget letter, at de er adskilte og vi kun har en krutugle, at kigge efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jers svar, det bare lige det at hun selv har en dreng på hvors drengs alder og en lillepige på 6mdr og hun vil helst sove hjemme da de så sover best, og hvores drenge skal osse passes sammen lørdag aften til søndag,

tro næsten vi kom fram til igår at han sover på sofaen også henter han morgenbrød tidligt og kommer hjem med også køre han op til sin forlover med brød osse, så kommer hans mor så ned til mig og tar sig af de meget aktive unger vi har, det passer så med at når min veninde kommer så kan svigermor køre op og pynte kirken og hjem og gøre sig klar også kommer hun tilbage og hjælper til med ungerne imens jeg kommer i kjolen,,,

det er ikke altid let at få planlagt når der er små børn som osse skal ha en god dag ud af det,, men med god hjælp så kommer det vel til at gå, håber jeg..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvor gamle dine børn er (og ved så ikke så meget om børn hehe) men kan de ikke blive passet en hel weekend? - Hvis i altså gerne vil følge traditionen om at sove hver for sig.

Ellers kan i jo også bare se stort på det, og sove sammen. Det er da næsten synd for manden at han skal på sofaen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sov hjemme hos mine veninde som også skulle være brudepige, hvor mine 2 andre brudepiger også sov. Min søn på 1,5 år sov der også, men syntes bestemt at det var et rent kaos. Han var syg, havde høj feber og sov ikke hele natten. Om morgenen, var han sur og tvær, imens det hele var lidt hektisk.. det var slet ikke en rar morgen både for min søn og jeg...

Et vennepar til os, til deres bryllup havde manden taget sin lille datter med på 7 måneder hjem til forloveren og sove. det hele havde gået så godt. De havde masser af tid til at hygge, gøre hende klar osv.

Så den dag idag, hvis jeg kunne have lavet noget om, så havde jeg klart ladt min mand tage ham med derhen hvor min mand skulle sove.. Min mand fortalte nemlig, at de også var i god tid, de kunne rigtig hygge osv..

Så hvad jeg fornemmer, så har mændende bare mere overskud på selve dagen...

Nogen gange handler det bare om at vi kvinder ikke altid stoler på om de nu kan gøre dem klar til tiden osv.... Men det kan de jo altså godt, måske har de bare mere ro på selve vielsesdagen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke sove sammen.

Vi mener begge at vi først skal se hinanden i kirken på vores store dag.

Jeg sover i vores hus, sammen med de 2 af pigerne (brudepiger) min far og bedste veninden.

H2B sover et eller andet sted (vi har endnu ikke fundet stedet 100 %) og brudesvendende :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en kæreste date dagen før vores bryllup og om aftenen var vi ude at spise med min brudepige og forloveren.

Min mand sov hos min brudepige´s mand og det gjorde forloveren også.

Min brudepige og en veninde sov hos mig. Vi hyggede os helt helt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sov sammen, mest fordi jeg ikke kan sove alene og pga vores to børn, altså af praktiske grunde... Også var det også helt vildt hyggeligt at kysse hinanden godnat som kærester og vågne op sammen på vores bryllups dag. Min mand var hjemme ved ungerne mens jeg var til frisør hvor min mor afløser ham inden jeg er hjemme igen...

Tænker om din kommende mand sover ordenligt på sofaen?? Det er dælme vigtig at få så god en nattesøvn som muligt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan venindens kæreste / forloveren... ikke komme til jer ? og de to så passer jeres børn... eller du tager den ene med og din veninde ser efter mens du er til frisør ??

Eller endnu bedre, nogle bedsteforældre de ka sove hos eller der kommer og henter dem om morgenen inden du skal til frisør ?? :)

Vi har en livlig datter og jeg regner stærkt med hun enten sover hos mig og min mor så tager sig af hende mens jeg blir ordnet og ellers tager min kæreste hende med og så er de to der til at holde øje med hende... Hun er 2½ og kan masser ting selv, så i princippet skal de jo bare li ha noget morgenmad og så kan de lege indtil de skal i tøjet... ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer