Backkat85

Mine tanker; sort, hvid og rødt. Læs og giv din mening! :)

27 indlæg i dette emne

Mine (læs vores) tanker er indtil videre:

Vi er som skrevet før, meget sort-hvid mennesker. Vores hus består af sort hvide møbler osv. Så det ligger meget ligetil (alt andet ville være mærkeligt) at vores gennemgående tema skal være sort/Hvidt. Vi er dog blevet enige om, at der skal være noget rødt i også, for ligesom at symbolisere kærligheden, så det ikke bliver ALT for kedeligt - og ja, det er faktisk mandens forslag ;)

Lige nu er mine tanker (læs igen: vores) følgende:

Hvide duge

Tværgående bordløbere, altså hver to mand der sidder overfor hinanden, "deler" en bordløber.. De tre muligheder er vist her :)/> Egentlig har min tanke hele tiden været den der er mest hvid, men efterhånden som mere rødt er kommer ind i tankerne, ville en af de to sorte sgu ikke være helt forkerte ;)

post-62448-0-37883300-1353272604.jpg

post-62448-0-72888300-1353272623.jpg

post-62448-0-30655700-1353272639.jpg

Redigeret af Backkat85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som pynt ind i mellem hver bordløber tænker jeg lige nu (helt ny tanke) denne lysestage, før at gøre det helt enkelt ;)

post-62448-0-76562200-1353272907.jpg

Redigeret af Backkat85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og som pynt på de hvide duge (og bordløberne) samt de enkeltes pladser tænker jeg røde hjertechokolader , så det både pynter og kan spises :)/> Altså strøet ud på bordet, ikke som på billedet :)

post-62448-0-93869000-1353273076.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som ekstra pynt har jeg tænkt (inden de røde lysestage kom i tankerne) på røde kunstige rosenblade, men ved ikke om det overhovedet bliver nødvendigt, om det er for meget..

post-62448-0-22493700-1353273342.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine (læs vores) tanker er indtil videre:

Vi er som skrevet før, meget sort-hvid mennesker. Vores hus består af sort hvide møbler osv. Så det ligger meget ligetil (alt andet ville være mærkeligt) at vores gennemgående tema skal være sort/Hvidt. Vi er dog blevet enige om, at der skal være noget rødt i også, for ligesom at symbolisere kærligheden, så det ikke bliver ALT for kedeligt - og ja, det er faktisk mandens forslag ;)

Lige nu er mine tanker (læs igen: vores) følgende:

Hvide duge

Tværgående bordløbere, altså hver to mand der sidder overfor hinanden, "deler" en bordløber.. De tre muligheder er vist her :)/> Egentlig har min tanke hele tiden været den der er mest hvid, men efterhånden som mere rødt er kommer ind i tankerne, ville en af de to sorte sgu ikke være helt forkerte ;)

Jeg har noget af den midterste løber til salg hvis det har interesse :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Kathrine,

Tillykke med at I skal giftes!

Jeg synes ideen om lidt farve ind i det enkle sort/hvide tema er en rigtig god ide. Vi sælger, som en af de få i Danmark, stolebetræk i engangs-materialer lige til at smide over stolene. Disse sælges netop i den røde farve du har i tankerne (og desuden sort og hvid). Det kunne da være fantastisk flot at pynte alle stolene i sort/hvid og lade "et par stykker hist og pist" være i den flotte røde farve. Du kan finde dem på vores webshop www.stoldækdig.dk og der kan du samtidig hente en masse inspiration under kategorien "ideer".

Held og lykke med den store dag!

Mvh www.stoldækdig.dk

Mange tak, det må jeg lige se på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine (læs vores) tanker er indtil videre:

Vi er som skrevet før, meget sort-hvid mennesker. Vores hus består af sort hvide møbler osv. Så det ligger meget ligetil (alt andet ville være mærkeligt) at vores gennemgående tema skal være sort/Hvidt. Vi er dog blevet enige om, at der skal være noget rødt i også, for ligesom at symbolisere kærligheden, så det ikke bliver ALT for kedeligt - og ja, det er faktisk mandens forslag ;)

Lige nu er mine tanker (læs igen: vores) følgende:

Hvide duge

Tværgående bordløbere, altså hver to mand der sidder overfor hinanden, "deler" en bordløber.. De tre muligheder er vist her :)/>/> Egentlig har min tanke hele tiden været den der er mest hvid, men efterhånden som mere rødt er kommer ind i tankerne, ville en af de to sorte sgu ikke være helt forkerte ;)

Jeg har noget af den midterste løber til salg hvis det har interesse :happy:/>

Tak, men tror næsten det bliver en af de andre to;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som jeg har skrevet tidligere i din planlægningstråd synes jeg det er nogle super fine farver I har valgt.. Og synes bordløber, chokolade og rosenblade er rigtig fede, men som jeg skrev kunne du vælge at have enten chokolade eller rosenblade på bordene og det andet ved pakkebord eller andre steder. Det eneste jeg tænker er at lysestagerne for mig ser lidt discount ud (håber ikke jeg støder dig), det andet er så fint at jeg næsten synes det er synd med dem, for mig ville de ændre udtrykket ved de andre ting, og så ser det ikke ud til at de har en rigtig dybrød farve som er det jeg synes det virker til at du har tænkt. Det bliver nok dyre men har fundet disse lotuslysestager til 34,5 kr pr. stk. som det billigste (man kan få dem i mange prislag), det tror jeg vil se mere eksklusivt ud. Ellers har jeg også fundet nogle hjertelys fra Ikea, dem kunne man måske stille på små spejlfade eller andet.

post-62821-0-73435300-1353676593.jpg

post-62821-0-88143000-1353676607.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg har skrevet tidligere i din planlægningstråd synes jeg det er nogle super fine farver I har valgt.. Og synes bordløber, chokolade og rosenblade er rigtig fede, men som jeg skrev kunne du vælge at have enten chokolade eller rosenblade på bordene og det andet ved pakkebord eller andre steder. Det eneste jeg tænker er at lysestagerne for mig ser lidt discount ud (håber ikke jeg støder dig), det andet er så fint at jeg næsten synes det er synd med dem, for mig ville de ændre udtrykket ved de andre ting, og så ser det ikke ud til at de har en rigtig dybrød farve som er det jeg synes det virker til at du har tænkt. Det bliver nok dyre men har fundet disse lotuslysestager til 34,5 kr pr. stk. som det billigste (man kan få dem i mange prislag), det tror jeg vil se mere eksklusivt ud. Ellers har jeg også fundet nogle hjertelys fra Ikea, dem kunne man måske stille på små spejlfade eller andet.

Ahr, men hvor er du genial!!

Har tænkt helt nøjagtig det samme, men var bare lige det bedste jeg kunne finde.. Men i mit hovede, kunne jeg heller ikke blive enig med mig selv om de lysestager er gode nok ;)

Er sikker på at der skal være hvid dug, sorte løbere og sorte servietter.. Og så rødt i form af chokolader og rosenblade (det ene på gavebord, det andet på bordet, er ikke besluttet endnu, men det er jo heller ikke så relevant endnu ;)).. Og så leder jeg efter nogle enkelte lysestager, men de skal heller ikke være for dyre, da jeg jo skal bruge en 20-stykker.. Det skal være en enkelt form for lys pynt mellem hver løber, og ikke alt mulig andet tingeltangel, end de røde hjerter/rosenblade, da vores stil er meget enkelt.. Men har søgt og søgt, og kan ikke rigtig finde det jeg søger, til den rigtige pris ;)

Så hjælp mig gerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fundet nogen til 35 her for en lille og 40 for en stor

Og tak for dine forslag, kigger lige på dem - men ved ikke om det helt er DET, hvis du forstår ;) Men kom endelig gerne med flere forslag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan faktisk rigtig godt lide den lotus stage, men det bliver bare for rødt for mig ;) Lyder måske mærkeligt når jeg ellers tænkte på den anden røde med hjertet, men nok det hjerte der gjorde udslaget for mig, og som sagt - så var jeg heller ikke helt hooked på det ;)

Jeg kunne helt sikkert godt kunne finde på at vælge den sorte i stedet for! Den er fandme flot! ;) Men lidt pepret, når jeg skal have så mange ;)

Måske ville det blive lidt kedeligt (i andres øjne), men så ville jeg jo kunne give den mere gas med det røde udenom ;)

post-62448-0-78526700-1354740940.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kunne evt. anvende almindelige glas lysestager og så med enten røde eller sorte fyrfadslys eller små bloklys - der findes tonsvis i røde farver rundt omkring her i juletiden - også forholdsvis billigt :)/>

Tak, du siger noget :)

Det ville da i hvert fald gøre det lidt billigere..

Men tænker stadig, vi må lige kigge på hvad der bliver bedst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det ville være super fint at holde alle de 'store' ting, i sort/hvid, og så kun have f.eks. hjertechokoladerne til at bryde det med. Det røde kommer til at skinne så meget igennem, at du sagtens kan nøjes med lidt! Jeg har bare en idé om at det vil se super elegant ud.

Jeg er vild med chokoladehjerterne, farven er så flot, størrelsen er rigtig... og så er de romantiske - og det er CHOKOLADE! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer