Felinity

Forsølvning af blomst - Calla lilje - til inspiration

9 posts in this topic

Hej alle I dejlige kommende brude, og gifte kvinder.

Jeg har endelig modtaget blomsten fra min brudebuket, som jeg valgte at få forsølvet - efter 2 laaange måneders ventetid.

Jeg havde forinden ledt og ledt efter billeder af netop en calla lilje forsølvet uden held - og jeg var meget i tvivl, om resultatet ville være godt.

Derfor deler jeg det her - det kan være, der er andre i min situation, det kunne gavne.

Here goes!

Sådan så den ud inden forsølvning;

Brudebuketfoslashrforsoslashlvning.jpg

Og her er den efter - jeg har uploadet en del fotos, så det gør det lettere at se resultatet;

DSC_0002-1.jpg

DSC_0003-1.jpg

DSC_0005-2.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0014.jpg

Jeg er selv tilfreds og håber, at det kan være en god inspiration til, hvordan man beholder lidt af sin buket fra den store dag.

Vasen den står i er midlertidig. Husk at sådan en blomst kommer til at veje lidt, så det er nok bedst med en høj, slank vase, der står solidt fast - måske med ekstra vægt i bunden, så man er på den sikre side - det ville være så synd, hvis den faldt på gulvet.

Prisen for forsølvningen af denne calla lilje var 1430,- hos en guldsmed i Holbæk. Normal "leveringstid" er 4 uger, men dette tog 8 uger grundet tørrings-processen - har jeg ladet mig fortælle.

Fortsat godt efterår til jer alle sammen og held og lykke med jeres planlægning, bryllupsrejse, og jeres lykkelige liv sammen efter festen :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot resultat... jeg har selv overvejet at få en blomst fra min brudebuket forsølvet men fik at vide at det kostede flere 1000kr det sted jeg spurgte... måske jeg skal forhøje mig rundt lidt andre steder :)

Det er jo et dejligt minde :)

0

Annonce ♥