Maria-s

Så er invitationer ENDELIG færdige :))

7 posts in this topic

Vil da liiige vise vores invitationer :)

Typisk mig at gøre det meget mere indviklet end det behøver at være! Men der kom da trods alt et slutresultat ud af det. Endda et som jeg er ok tilfreds med. Store sager! :rolleyes:

Gråt karton som konvulutter

En anden nuance gråt karton til kort

Alm. hvidt papir til al tekst

Tekst i grå

Alt til sidst spayede med lidt guld glimmer, for at gi det lidt "bling" ;) (kan nu ikke ses på billedet..)

Så nu skal de bare sendes i morgen... Glæder mig til at folk får dem i deres postkasser!! :D Så ER det virkelig virkeligt at vi skal giftes!! :loveshower:

post-58425-0-65838200-1353441232.jpg

0

Annonce ♥

De er godt nok fine!! :cheerleader3:

0

De er super flotte! Må jeg spørge hvilken skrifttype du har brugt? Og monogrammet har du selv lavet det? Jeg skal bruge de samme initialer, og forsøgte at kreere et i word men det kunne jeg slet ikke finde ud af... så lukkede det hele ned noget slukøret...

0

Annonce ♥

De er super flotte! Må jeg spørge hvilken skrifttype du har brugt? Og monogrammet har du selv lavet det? Jeg skal bruge de samme initialer, og forsøgte at kreere et i word men det kunne jeg slet ikke finde ud af... så lukkede det hele ned noget slukøret...

Til selve invitationerne brugte jeg Lucida Handwriting og til vores monogram har jeg brugt Edwardian Script. Jeg mener der ligger en rigtig god vejledning herinde, på hvordan du laver et monogram. Det der er kernen er at oprette tekstbokse og så vælge ingen baggrund og ingen ramme :happy: "det er slet ikke svært, når du først får det lært" :wink:

0

Tak :) jeg har fundet vejledningen og nåede også frem til et fantastisk resultat efter et par timers nørkleri og tilpasninger og nogle print. Jeg skal sørge for at lægge en version op når jeg når til et endeligt resultat - er super stolt af min nuværende version. De er ikke helt 120% perfekte, men man kan se at de er hjemmelavede og det tænker jeg tæller mest, det gør det i hvert fald for mig. :loveshower:

0