dorte s.

Mormor..

572 indlæg i dette emne

God plan for mormorbryllup, det lyder som en fest jeg vil elske at deltage i, totalt nede på jorden hygge!

Det er fandme for sejt med en rickshaw, go fo it! Mon ikke det kan klares med en stor trailer a få den flyttet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God plan for mormorbryllup, det lyder som en fest jeg vil elske at deltage i, totalt nede på jorden hygge!

Det er fandme for sejt med en rickshaw, go fo it! Mon ikke det kan klares med en stor trailer a få den flyttet?

Eh tak.. Nede på jorden er præcis det vi Ønsker og håber på..

Rigtig fint tema, det lyder bare hyggeligt. Det skal helt sikkert nok blive godt ;)

Takker ☺

Vi er også i gang med at indsamle forskellige glasbeholdere ind - det er fuldstændig ligegyldigt om der har været syltetøj eller salsa i, vi kan bruge det hele! Men H2B har godt nok også stået med rensebenzinen en gang i mellem. Jeg er godt nok ikke særlig glad for det, men en gang i mellem kommer der bare de der dumme genstridige etiketter, som overhovedet ikke vil af :pokey:

Skræmmende så meget emballage man har.. Uff. Jeg synes stadig at acetone er det jeg kommer længst med til de glas der er mest genstridige!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuuuh

I morgen formiddag har vi en aftale med forpagteren af det lokale forsamlingshus. Vi er ret så spændte - har ret lave forventninger, da billederne af stedet ikke giver bedste indtryk. Er også bange for at kokkens kompetencer er ret lave.. Åh... Vi er spændte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuh

I morgen formiddag har vi en aftale med forpagteren af det lokale forsamlingshus. Vi er ret så spændte - har ret lave forventninger, da billederne af stedet ikke giver bedste indtryk. Er også bange for at kokkens kompetencer er ret lave.. Åh... Vi er spændte.

Nu kan jeg ikke lige se hvor I skal holde det og kender heller ikke jeres forventninger til maden men man skal absolut ikke kimse af de lokale kokke og kogekoner som er tilknyttet forsamlingshusene. Jeg bliver som regel altid positivt overrasket over det mad der serveres og kommer så ned på jorden igen når man kommer ud på et fornemt feststed og får serveret 2 sandwich pakket ind i papir der er hentet fra køleskabet - rigtig godt visitkort for stedet må man sige. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lokaler - tjek!


Wuhuuuuu.... Vi blev positivt overrasket! Yes! Der var total mormor hyggeligt i forsamlingshuset. Og de har heldigvis lige søgt penge til nye stole - håber farven bliver lidt mere neutral. Kokken er ikke kok, men slagter og har GODE forbindelser til at skaffe godt kød. Han sagde, at han altså ikke var så god til at lave fin fransk mad, men alt andet kan han lave. Mormormad er hans speciale! Oh yeah! Vi fik også en ca. pris at lege med og den er bestemt til at overkomme!


Leje af hus 2000


Rengøring 750


Mad pr gæst 300


I prisen er inkluderet serveringspersonale, borddækning, oprydning osv....



Eej altså... Nu vil vi f bare gerne giftes!


Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lokaler - tjek!

Wuhuuuuu.... Vi blev positivt overrasket! Yes! Der var total mormor hyggeligt i forsamlingshuset. Og de har heldigvis lige søgt penge til nye stole - håber farven bliver lidt mere neutral. Kokken er ikke kok, men slagter og har GODE forbindelser til at skaffe godt kød. Han sagde, at han altså ikke var så god til at lave fin fransk mad, men alt andet kan han lave. Mormormad er hans speciale! Oh yeah! Vi fik også en ca. pris at lege med og den er bestemt til at overkomme!

Leje af hus 2000

Rengøring 750

Mad pr gæst 300

I prisen er inkluderet serveringspersonale, borddækning, oprydning osv....

Eej altså... Nu vil vi f bare gerne giftes!

Jubiiiiii...! Ej hvor dejligt at det lige præcis er mormormad han kan klare :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange ting I har fået styr på, hvor er det fedt.. Jeg kender godt det der med en H2B som tror at det er da bare lige at klaske sådan en fest sammen, fester har man da holdt flere af - suk.. Men jeg kan trøste dig med at det har ændret sig meget som vi er kommet tættere på dagen, det begynder ligesom at betyde mere, så han går også mere op i det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt det der med en H2B som tror at det er da bare lige at klaske sådan en fest sammen, fester har man da holdt flere af - suk.. Men jeg kan trøste dig med at det har ændret sig meget som vi er kommet tættere på dagen, det begynder ligesom at betyde mere, så han går også mere op i det :-)

Jeg tror snarere det handler at om mine kønsfæller generelt har svært ved at forholde sig detaljeret til noget som først skal finde sted lang tid ud i fremtiden og har det selv på præcist samme måde. Der er det nemmere at forholde sig til nogle overordnede ting som valg af feststed m.v. Til gengæld er det også dem som bevarer roen når det er ved at nærme sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt i har fundet stedet.. Også til en god pris

Ja, - det er så skønt.

Ej hvor dejligt at det lige præcis er mormormad han kan klare :-)

Ja,- det er skisme et Lykketræf. Som slagter er han også ret god til helstegt pattegris hvilket h2b er pænt begejstret for ☺

Ah hvor er det jo bare pefekt :denmarkflag:

Ah hvor er det jo bare pefekt :denmarkflag:

Ja nemlig ☺

Ih hvor skønt og sikke en dejlig pris :)

Ja det tror jeg i hvert fald at det er..? ☺

Det lyder bare dejligt

Yir! ;-)

Ej hvor fedt, så kan I jo sætte flueben ved den post :-)

Nemlig, det er simpelthen så fedt at kunne have tjek på det og arbejde videre med... Og det bedste er at h2b melder sig på banen m flere og flere ideer... Bare han ikke bliver for dominerende... Shit! Det holder jo ikke!

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh kæmpe ting der er faldet på plads. Tillykke med det :) Det bliver sikkert ganske fortryllende mormor :)

ih taaaak ❤

Sikke mange ting I har fået styr på, hvor er det fedt.. Jeg kender godt det der med en H2B som tror at det er da bare lige at klaske sådan en fest sammen, fester har man da holdt flere af - suk.. Men jeg kan trøste dig med at det har ændret sig meget som vi er kommet tættere på dagen, det begynder ligesom at betyde mere, så han går også mere op i det :-)

Ja det er dejligt... Og vildt dejligt når han kommer med ideer og inputs. Bare han ikke vil bestemme for meget.. Hehe... Har det fint med hans Laissez-faire stil.... Bare han virker som om han er p**** vild med tanken om at blive gift med mig ❤❤❤

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt det der med en H2B som tror at det er da bare lige at klaske sådan en fest sammen, fester har man da holdt flere af - suk.. Men jeg kan trøste dig med at det har ændret sig meget som vi er kommet tættere på dagen, det begynder ligesom at betyde mere, så han går også mere op i det :-)

Jeg tror snarere det handler at om mine kønsfæller generelt har svært ved at forholde sig detaljeret til noget som først skal finde sted lang tid ud i fremtiden og har det selv på præcist samme måde. Der er det nemmere at forholde sig til nogle overordnede ting som valg af feststed m.v. Til gengæld er det også dem som bevarer roen når det er ved at nærme sig.

SPOT ON!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da dejligt at manden er kommet lidt på banen :-)

Hel vildt fedt. Og nu hvor han er gået på ferie og er udsovet er han total kærlig og myssesyg også ❤❤❤❤ lovely!

Det lyder som et helt perfekt sted :) Dejligt at have styr på den post :)

Jaaah,- har du egentlig været der? Du er jo lokalkendt ;-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da dejligt at manden er kommet lidt på banen :-)

Hel vildt fedt. Og nu hvor han er gået på ferie og er udsovet er han total kærlig og myssesyg også ❤❤❤❤ lovely!

Det lyder som et helt perfekt sted :) Dejligt at have styr på den post :)

Jaaah,- har du egentlig været der? Du er jo lokalkendt ;-)

Måtte lige tilbage og se billedet :) Jeg har været der, men det er lang tid siden og kan ikke huske i hvilken forbindelse!

eller hmm.. tror faktisk jeg gik til folkedans der indtil det flyttede til Bøgehøjskolen..

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer