dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Topfigurerne er kommet!

Gisp mand! De store er godt nok STORE! Og der er mange... for f mig selv!!! Nå,- Ved sørme ikke lige om de store er for store... Det gør dem selvfølgelig nemmere at male på.

:happy: I slipper ikke for et billede.

HAHA tror du skal konventere bryllupskagen til en bradepandekage :) Så er der i hvert fald plads til dem alle :)

1

Annonce ♥

Topfigurerne er kommet!

Gisp mand! De store er godt nok STORE! Og der er mange... for f mig selv!!! Nå,- Ved sørme ikke lige om de store er for store... Det gør dem selvfølgelig nemmere at male på. :happy: I slipper ikke for et billede.

HAHA tror du skal konventere bryllupskagen til en bradepandekage :) Så er der i hvert fald plads til dem alle :)

Nej nej... du har jer selv på toppen, børn osv på de andre etager.... det bliver fedt... =)

0

Annonce ♥

:griner:- FANTASTISK billede jeg får i hovedet der af top-storfamilie-figurer der balancerer mellem hinanden på en extended version af en bryllupskage!! :thumbsupsmileyanim:

Aj, - go for it, Dorte - det kunne være så HYGGELIGT og sjovt og lige i din ånd :cheerleader3:

0

Ej jeg syntes bare de er så skønne altså!!! Så fint med een til ungerne og dyrene også :super:

I to skal da bare stå på den ene og resten af familien på de resterende. Er sikker på det bliver godt!

I øvrigt en lækker tråd du har fået dig skabt - har vidst ikke tidligere fået skrevet :blush:

0

Annonce ♥

De topfigurer er da bare for fede, er godt nok spændt på at se hvad du får ud af dem.. Synes også det er super fedt at have hele familien repræsenteret, og som de andre skriver, kan de jo sættes på flere forskellige lag :biggrin:

0

Ringpude-æske

Tusind tak allesammen for jeres tiltro til mine krea-evner mht topfigurerne... damn.... er jo alt alt for perfektionistisk til at kaste mig ud i den slags! Jeg VIL jo have at dukkernes øjne skal ligne forhandlerens før jeg bliver tilfreds... DAMN!

Nå men ellers kan jeg fortælle

• at jeg har købt billig blonde og tyl i Ikea (Yeah!)
  • at jeg næsten er færdig med blomster-konfettien
  • jeg har fået presset lidt blomster.
  • at jeg er gået i gang med projekt ring-pude-æske. Er lidt bange for at det er en ommer - selv min knægt sagde: den kan da ikke have den der farve! Den bør da være hvid (jeg vælger hvid til alt mulig andet...)
  • og jeg har fået lavet lidt på computeren; drinkskort, lidt m traditioner, gæsteliste...

Næsten færdig Blomsterkonfetti

Ringpudeæske. Der skal tegnes et hjerte ovenpå og skrives Hr & Fru indeni låget - evt med guld eller hvid pen.

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Apropos bradepandebryllupskage så skal vi så meget ha en bryllups-drømmekage i flere etager! Det skal være en overraskelse til min kæreste - til den tid har han glemt han sagde det i sjov :)

Uhm.... Drømmekage!!!! Mums

Hvis du har brug for hjælp med grafik, så skriver du da bare lige. Min søster og jeg vil også gerne starte et reklamebureau, så det ville være godt med nogle referencer ;)

Åh tak!

0

Apropos bradepandebryllupskage så skal vi så meget ha en bryllups-drømmekage i flere etager! Det skal være en overraskelse til min kæreste - til den tid har han glemt han sagde det i sjov :)

Fed idé, se det var en bryllupskage jeg ville syntes var vildt sjov at lave.

PS hvis du en dag keder dig så sig endelig til, er selv en spade til monogrammer og har en idé jeg ikke kan få ned på pc :(

Ringæsken er færdig....

Synes den er sød.

Hvad synes I?

attachicon.gifimage.jpg

Pst.... Ideen er jo tyvstjålet fra etsy eller pinterest :happy:

Hvor er den blevet flot =)

0

Annonce ♥