KrisLysgaard

Fotograf i København

15 indlæg i dette emne

Hej Brirdes

Er der nogle af jer, som kan/vil anbefale en god (og billig) fotograf?

Det drejer sig ikke om en hel aftens fotograf eller noget andet fancy, blot en fotograf som mig, min kæreste og 2 vidner kan få taget billeder af ude i naturen, eller i et studie, (i nærheden af København v)

Billederne skal gerne tages kort efter (måske under vielsen, det er en borgerlig vielse - på Thorvaldsmusseum)

Jeg håber inderligt at nogle kan hjælpe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt klart anbefale vores fotograf Laura Friis (www.laurafriisfoto.com). Hun var helt fantastisk. Vi havde hende på hele dagen, fra vielse til næsten midnat, og alle hendes billeder var helt fantastiske. Vi fik blandt andet taget billeder af os og vores to gode venner i Frederiksberg Have, og hun kan bookes hele dagen eller bare nogle timer og er så god til at fange lige præcis det man vil have. Har nogle af billederne på min blog, hvis du vil se dem, ellers har Laura også nogle af de bedste under "Sommerbryllup" på sin hjemmeside.

Her er det "officielle" billede vi brugte på takkekort og som hænger i stuen:

334150_10150989412847979_1729554481_o.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil anbefale Julie http://www.svanberggrath.dk/bryllup.html

Hun er så sød og vildt dygtig. Har brugt hende til at tage billeder af mine børn og er helt forelsket i måden hun tager billeder på. De bliver så lækre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte Mørkøv Foto og fik en masse fine billeder. Vi havde valgt den store pakker, men der er forskellige muligheder, og jeg synes, det var meget fair priser og gode billeder. Har nogle stykker i min signatur...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en gammel gymnasiekammerat, som er super god til at tage billeder og som også tager bryllupsbilleder billigt. Jeg kan sagtens spørge ham for dig, hvis det er.. :biggrin:/>

Du må meget gerne spørger ham, men ved ikke om det direkte er bryllupsbilleder, eftersom at vielsen har foregået på et rådhus og ingen af os har brudekjole eller smoking på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte Mørkøv Foto og fik en masse fine billeder. Vi havde valgt den store pakker, men der er forskellige muligheder, og jeg synes, det var meget fair priser og gode billeder. Har nogle stykker i min signatur...

Hej:) kunne du ik smide nogle flere billeder ind, vi har nemlig booket Mørkøv foto til vores bryllup. Og er da lidt nysgerrig hvordan hans billeder bliver:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi brugte Mørkøv Foto og fik en masse fine billeder. Vi havde valgt den store pakker, men der er forskellige muligheder, og jeg synes, det var meget fair priser og gode billeder. Har nogle stykker i min signatur...

Hej:) kunne du ik smide nogle flere billeder ind, vi har nemlig booket Mørkøv foto til vores bryllup. Og er da lidt nysgerrig hvordan hans billeder bliver:-)

Jeg har slettet min beretning fordi hr. mand ikke er så glad for, at billederne ligger offentligt, men jeg smider et link til mit album på facebook (man behøver ikke at være fb-venner for at se dem, når man har link) ind i en personlig besked til dig...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores fotograf var helt fantastisk! Hun hedder www.majjeanne.com prøv endelig at kontakte hende! kh. marianne se billeder på www.mariannekim.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Undskyld den lange ventetid! (Der har været lidt ferie og eksamenslæsning)

Her er et link til hans portfolie, så du kan se nogle af hans billeder og så sender jeg hans emailadresse i en PM (hvis jeg kan finde ud af det. :)

http://louiswitzansky.500px.com/

God jul! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer