Cirkelinepigen

Er Polteranden kun for "festgæster"

10 posts in this topic

Hej Piger

Jeg vil blive glad hvis jeg kan høre jeres mening.. jeg har tænkt mig at lave en liste over dem som jeg gerne vil have med til min polterabend..

men er i tvivl om jeg kan tillade mig at skriv "gamle veninder / receptionsgæster på " ???? det er jo ikke fordi jeg ikke vil have dem med til selve bryllupet, men vi har bare ikke råd til at invitere alle til selve festen .. jeg tænker jo at det blive en sjov dag / aften.. :cheerleader3::balloon: så hvofor ikke dele den med så mange som muligt..

hvad er jeres mening ??? :toot:

0

Annonce ♥

efter min mening kan de sagtens komme med. havde også piger med på min polter som ikke var der om aftenen men i kirke/reception og det var da fedt de tog med :loveflag: de er jo stadig super gode veninder men man har bare ikke altid råd til at ahve alle med til festen

0

Jeg har engang været med til en polterabend, hvor jeg ikke skulle med til festen, og det gjorde mig ikke det mindste. Bruden blev super glad for at se mig,og jeg var med til at give hende en god dag..Jeg syntes sagtens man kan have folk med der ikke skal med til festen :-)

0

Annonce ♥

Jeg er også blevet bedt om at lave en liste.. Jeg tænker at have Mor, Svigermor, og veninder.

Til festen er der kun famile med og et enkelt venne par så min PA kommer til at have flere ikke inviterede end inviterede..

Så go for it.. Det handler jo lidt om hvem du vil se..

0

Hej hej!

Jeg må indrømme, at jeg syntes, det er lidt fesent at invitere folk til en polterabend, hvis ikke de skal være en del af brylluppet og selve festen. Jeg syntes, det er sådan lidt alla " du må gerne komme og betale til min polterabend, men du er ikke tæt nok på til at være en del af mit bryllup". Jeg ville heller ikke selv være en del af en polterabend, hvor jeg ikke var inviteret til brylluppet. Medmindre der ingen venner var med til brylluppet.

For mig hænger de to ting sammen. En polterabend er ikke billig og jeg syntes ikke det er rimeligt, de skal bruge måske 400-600kr på at jeg får en dejlig dag, når de ikke skal med til festen, men det er jo bare min mening.

0

Jeg blev inviteret til min venindes polterabend men ikke deres bryllup, og det havde jeg det helt fint med :)

Og ´var bare glad for at være en del af det hele :thumbsupsmileyanim: Men desværre kunne jeg ikke pga. af min økonomi,

Jeg var mere ærgerlig over ikke at kunne være med til at fejre min veninde og måske skuffe hende ved ikke at komme - Jeg ser det ikke som "kun at være god nok til at betale PA, men ikke til at være med til bryllupsfesten", men som at kunne være der for min veninde og være en del af hendes nye milepæl i livet på en anden måde :heart:

Så jeg siger go-4-it :biggrin:

1

Annonce ♥

Jeg har lavet en liste over hvem jeg vil have med til mit polterabend til min veninde, som skal holde det. Der har jeg også skrevet veninder på som ikke er inviteret med til brylluppet. Vi har et meget lille budget, så kan derfor ikke inviteret alle med. Og så syntes jeg det må være op til de inviterede om de vil være med eller ej. Hvis de syntes det er underligt at komme med til polterabend men ikke til brylluppet, så kan de jo bare takke nej. Men jeg håber da at de alle vil komme med og fejre min sidste dag/aften som ugift.

Så ja, jeg syntes det er helt i orden :)

0

Jeg var ikke inviteret med til festen om aftenen ved en veninde, netop grundet økonomien, og det gjorde mig squ ked af det, men det havde gjort mig endnu mere ked af det, hvis ikke jeg var blevet inviteret med til polteraben!!

Så jeg synes sagtens man kan invitere folk med, men det skal selvfølgelig være nogen, som du har tæt på. Det skal ikke være dine normale fest veninder, hvis du forstår hvad jeg mener? :)

0