Lasses forlovede!

Har bestilt de brudesko der forhåbentlig skal være mine :D

16 posts in this topic

Det er dansesko, jeg har aldrig ejet sådan et par, men jeg har læst at flere køber dansesko til brylluppet, så nu håber jeg de passer :)

post-59306-0-12820700-1354709464.jpg

0

Annonce ♥

Hvor er de købt henne.

Måkse du vil ligge et link op til dem :)

0

Har du købt dem? Jeg har nemlig et gavekort på 100 kr som du kan købe meget billigt.. Så får du på en måde rabatn:-)

0

Annonce ♥

Uha, det kunne meget vel blive min nye ynglingshjemmeside :lol:

0

De er købt ja :)

Det er en fantastisk hjemmeside ja og jeg elsker at man kan bestille en masse hjem og sende tilbage og vente med at betale, så man kan bestille f.eks. 2 størrelser :)

0

tror jeg venter med at købe mine, indtil et par måneder før, er i gang med at tabe mig, og jeg har før erfaret at mine sko bliver for store efterhånden som vægten falder.

0

Jeg er også i gang med at tabe mig, men nu har jeg tabt 20 kilo og mine fødder er ikke blevet mindre, så jeg tog chancen ;)

0

Annonce ♥

De ligner fuldstændigt mine! Mine var også dansesko, men bare med en lavere hæl og købt ved terrierplaynet.. Faktisk helt vildt, hvor de ligner!! De var SÅ behagelige at have på og jeg havde på intet tidspunkt ondt i fødderne! :thumbsupsmileyanim: Det er et virkelig godt køb du har gjort dig, du bliver SÅ glad for dem! :biggrin:

post-45329-0-81929900-1355270152.jpg

0

Sjovt du skriver, jeg var faktisk inde og kigge på brudesko efter du havde vist billeder af dine, og jeg var helt vilde med dine, men jeg turde ikke bestille hjem allerede der, men nu har jeg tabt 20 kilo og der er ikke røget så meget som en centimeter på min fod, så da de var på tilbud til halv pris, kun til og med onsdag og jeg så det tirsdag, tog jeg chancen :D Det er Werner&Kern :)

Jeg var SÅ skuffet da jeg tog dem på første gang, jeg troede virkelig de var for små, men så fandt jeg ud af, at man kan justere de stropper der går over foden lidt, og efter det var de SÅ skønne at have på :D

0

Ja de er fantastiske og jeg er ikke i tvivl om, at du bliver rigtig glad for dem :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har købtes næsten tilsvarende sko, blot med lidt bredere og lavere hæl (4,5cm). Jeg mener jeg gav 600 inkl Porto. Købte dem ved www.happydancefeet.dk. Bestilte dem om tirsdag inden kl14 og havde dem næste dag.

0

Annonce ♥

De ligner fuldstændigt mine! Mine var også dansesko, men bare med en lavere hæl og købt ved terrierplaynet.. Faktisk helt vildt, hvor de ligner!! De var SÅ behagelige at have på og jeg havde på intet tidspunkt ondt i fødderne! :thumbsupsmileyanim: Det er et virkelig godt køb du har gjort dig, du bliver SÅ glad for dem! :biggrin:

Er de normale i str på den side ?? :) har svært ved at finde lilla...som er pæne og lave herhjemme nemlig

0

Er de normale i str på den side ?? :) har svært ved at finde lilla...som er pæne og lave herhjemme nemlig

Ja det synes jeg :) Jeg er en 38/39 og jeg bestilte i str 39 fordi mine fødder altid hæver lidt, når jeg har en lang dag på benene og de passede perfekt! Jeg synes de er meget korrekte i størrelsen :)

0

Jeg er en 37/38 og jeg fik så en 37,5 og de passer :)

0

Annonce ♥