Lasses forlovede!

Har bestilt de brudesko der forhåbentlig skal være mine :D

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

De er købt ja :)

Det er en fantastisk hjemmeside ja og jeg elsker at man kan bestille en masse hjem og sende tilbage og vente med at betale, så man kan bestille f.eks. 2 størrelser :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ligner fuldstændigt mine! Mine var også dansesko, men bare med en lavere hæl og købt ved terrierplaynet.. Faktisk helt vildt, hvor de ligner!! De var SÅ behagelige at have på og jeg havde på intet tidspunkt ondt i fødderne! :thumbsupsmileyanim: Det er et virkelig godt køb du har gjort dig, du bliver SÅ glad for dem! :biggrin:

post-45329-0-81929900-1355270152.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt du skriver, jeg var faktisk inde og kigge på brudesko efter du havde vist billeder af dine, og jeg var helt vilde med dine, men jeg turde ikke bestille hjem allerede der, men nu har jeg tabt 20 kilo og der er ikke røget så meget som en centimeter på min fod, så da de var på tilbud til halv pris, kun til og med onsdag og jeg så det tirsdag, tog jeg chancen :D Det er Werner&Kern :)

Jeg var SÅ skuffet da jeg tog dem på første gang, jeg troede virkelig de var for små, men så fandt jeg ud af, at man kan justere de stropper der går over foden lidt, og efter det var de SÅ skønne at have på :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ligner fuldstændigt mine! Mine var også dansesko, men bare med en lavere hæl og købt ved terrierplaynet.. Faktisk helt vildt, hvor de ligner!! De var SÅ behagelige at have på og jeg havde på intet tidspunkt ondt i fødderne! :thumbsupsmileyanim: Det er et virkelig godt køb du har gjort dig, du bliver SÅ glad for dem! :biggrin:

post-45329-0-81929900-1355270152.jpg

Er de normale i str på den side ?? :) har svært ved at finde lilla...som er pæne og lave herhjemme nemlig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De ligner fuldstændigt mine! Mine var også dansesko, men bare med en lavere hæl og købt ved terrierplaynet.. Faktisk helt vildt, hvor de ligner!! De var SÅ behagelige at have på og jeg havde på intet tidspunkt ondt i fødderne! :thumbsupsmileyanim: Det er et virkelig godt køb du har gjort dig, du bliver SÅ glad for dem! :biggrin:

post-45329-0-81929900-1355270152.jpg

Er de normale i str på den side ?? :) har svært ved at finde lilla...som er pæne og lave herhjemme nemlig

Ja det synes jeg :) Jeg er en 38/39 og jeg bestilte i str 39 fordi mine fødder altid hæver lidt, når jeg har en lang dag på benene og de passede perfekt! Jeg synes de er meget korrekte i størrelsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer