Brudforår2014

Ny på siden...

10 indlæg i dette emne

Hej alle Bridezillas :-)

Så er det endelig efter 9 år, 2 børn, en hemmelig lynvielse på rådhuset foruden alt det andet- lykkedes mig at få min mand overtalt til et bryllup..

Jeg er så lykkelig- lørdag d. 24 Maj 2014 er den dato vi er blevet enige om.

Og nu begynder der jo at fare mange tanker rundt i mit lykkelig sind....For hvad skal vi??

Vi har bestemt os for et bryllup i skoven, har talt med en arrangør og indtil videre er der planlagt det skal holdes på et ufatteligt smukt sted med udsigt over en sø.

Der bliver sat telt op m. fast gulv, borde og stole samt store kandelabre til at lyse op samt lyskæder rundt i teltet.

Der vil være små bålsteder og fakler der lyser op om aftenen rundt om, ligesom vi gerne vil sende papirslamper op kl 24.

Alt i alt noget der vil være smukt, romantisk og en anderledes oplevelse for os og vores gæster.

MEN nu er mit dilemma- hvor skal vielsen foregå??

Vi er jo "gift"- men har jo altid drømt om et kirkebryllup, dog er jeg ikke sikker på hvordan det vil blive opfattet eftersom jeg har været gift før ( også på rådhuset ) samt vi har været viet i 8 år..

Derfor har vi set lidt på siden livsceremonier.dk og talt lidt om, at få foretaget en ceremoni i skoven, en ceremoni efter vores ønske og som en bekræftigelse på vores kærlighed til hinanden og

det ægteskab vi jo indgik for år tilbage på rådhuset...

Men er virkelig kommet i tvivl om hvad der vil være bedst ?

Så skal det være kirke ell. skov ???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skov!

Det lyder helt vidunderligt det du beskriver der - hvis I allerede har et sted der svarer til det så ville jeg så ubetinget blive viet der også. Jeg har også haft kigget lidt på den side du henviser til, og de lyder ret gode. Så go ahead. Medmindre altså det religiøse betyder noget for jer for så er situationen jo en anden.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville til envher tid vælge kirken!

Hvis du altid har drømt om et kirkebryllup, så er det nu, du får muligheden for det. Dog bliver det jo ikke en vielse, men en velsignelse, da I allerede er gift (ingen citationstegn her, for enten er man eller også er man ikke :) )

Der er dog ikke mange ikke-vante kirkegængere, som vil lægge mærke til, at det er en velsignelse og ikke en vielse medmindre præsten fremhæver det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, et lille PS - jeg synes da du skal være ligeglad med om i har været gift i 8 år og at du har været gift før. Hvis kirkebrylluppet er en stor drøm så er det da du skal vælge.

Men jeg synes stadig det andet lyder helt helt fantastisk - kan se den der lokation med søen og fakler og bål og telt..... og så en vielse derude, jamen det bliver så flot, og noget helt helt specielt.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis kirkebrylluppet er din drøm, så er det det i skal vælge. Med mindre du er katolik, så er der ingen ko på isen, hvad angår tidligere ægteskaber. Folkekirken siger ikke nej, til at man kan blive gift/velsignet i kirken af den grund alene. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde svar :)

Vi har bestemt os for en kirkelig velsignelse, det var hvad vi oprindeligt ønskede- og dybt inde i mig ( som nok i enhver kommende brud ) er der jo

drømmebilledet af, at gå op af kirkegulvet i den smukke hvide kjole....

Og efter en meget behagelig samtale med kirkekontoret er der nu bestilt vielse d. 24. Maj 2014 kl. 14.00- det var iøvrigt ikke noget problem at jeg før har været viet :)

Selvom der er laaang tid til endnu- så glæder jeg mig så usigeligt meget allerede :thumbsupsmileyanim: Har så meget lyst til at fortælle alle det, men indtil videre er det kun vores

bedste vennepar og min bror/svigerinde der ved det.

Familien og de øvrige får det at vide til næste jul.

Så hurra for dette forum, hvor man kan få svar på alle sine ? og lade sin lykke komme frit til udtryk ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer