Maria-s

Andre end mig der stjerner over den der ægteskabserklæring?!

9 indlæg i dette emne

Ahhmen og jøsses!

Hvis mamn ikke kan finde sin dåbsattest er det åbenbart UMULIGT at udfylde blanketten :pokey:

Og så er der lige alt det der med sogn; Fødesogn og fødselsregistreringkommune??? Og hvad med at kommunerne har ændret navne, er det så det oprindelige eller det nye???

Åhhhh hvor jeg dog HADER sådan noget BØVLET noget! :shooter:

Nogen der har nogle gyldne råd?

Hilsen en pivset brud, der selvfølgelig giver sig til at udfylde sådan noget en FREDAG AFTEN, hvor der er lang-lang-LANG tid til at man kan komme i kontakt med kommunen...... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal ikke fortvivle da det , i de fleste kommunen er det med dåbsattest ikke noget problem , for den er sikkert blevet digital så du behøver den sikkert ikke , men forhør dig på kommunen, men var digital for jeg kunne nemlig heller ikke finde min , men behøvede den så ikke .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syns os det var smadder besværligt. Selvom dåbsattesten ikke skal sendes med (de fleste steder i landet). Så skal man alligevel bruge de oplysninger dér står på den. Jeg har mit egen men ikke H2B's så endte med at bestiller den over nettet. Vi havde den en lille uge efter og så var det intet problem at udfylde oplysningerne :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var jeg også.

Jeg endte med at skulle sende en kopi af mit pas, sikkert fordi jeg er født i udlandet.... men de sendte beskeden til min kommende mand, som om jeg ikke selv ville være i stand til at forstå en bwsked på dansk.....

Skørt, har boet her hele livet og har både statsborgerskab og indfødsret, døbt i folkekirken osv....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare udfylde den op nettet, så skal du ikke bruge dåbsattest eller noget som helst :happy:/>

jeg udfyldte på nettet. Mine oplysninger udfyldte den automatisk men jeg måtte selv udfylde H2Bs. Derfor endte jeg med at bestille dåbsattesten da jeg ellers ikke kunne få de rigtige oplysninger;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gjorde det begge to, med få minutters mellemrum.

Vi loggede bare ind med nem-ID og vupti så var det fixet :happy:

Inde via din kommune?.... Fordi på min beder de som sagt om fødselsregistreringssted mv. og det kan jeg ski ikke huske i hovedet.... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg ski det lykkedes :D Det så anderledes ud end sidst og jeg havde mulighed for at logge ind med nem-id. vi har begge skrevet under med digital signatur, på "min". Skal min H2B også logge ind fra starten og udfylde det hele én gang til? (Jeg er en dør til sådan noget her. Er sgu så bange for at gøre det forkert)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer