Camilla79

Invitationerne er færdige! Weeee. :o)

17 posts in this topic

Hvilken fantastisk fornemmelse at de nu er færdige. I må gerne bare skrive at de er fine. Ikke noget med hvad I ville have gjort anderledes for jeg laver dem ikke om! :-D

6dv606.jpg

mwyy4j.jpg

1

Annonce ♥

Jammen så er det da godt, at der er en rigtig fin invitation, du har fået lavet :tunge:

Synes at det er flot når ting er enkle og klassiske og alligevel har lidt pynt som dine.

Puh skal selv til at igang med produktionen i næste uge, men har dog designet rimelig på plads, så håber at det kommer til at gå nemt :wink:

0

De er bare rigtig flotte. Dem tror jeg lige ryger i min idébank over inspirationsinvitationer.

/Josephine

Edited by JosephineL
0

Hvor er de fine :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Synes de er rigtig fine, romantiske og enkle! :thumbsupsmileyanim:

^Jeg kan godt li´dem!

0

Hold da op hvor er de fine. - Jeg er VILD :a1221: med pocket invitationer, overvejer selv at lave sådan nogle.

jeg sidder og er igang med at skrive en skitse til al teksten, men er helt blank ved "praktiske oplysninger" - Hvad har du skrevet der i? :help:

0

Den er en virkelig smuk indbydelse !!

Det må være fantastisk at de er færdige - tillykke :)

0

Hold da op hvor er de fine. - Jeg er VILD :a1221: med pocket invitationer, overvejer selv at lave sådan nogle.

jeg sidder og er igang med at skrive en skitse til al teksten, men er helt blank ved "praktiske oplysninger" - Hvad har du skrevet der i? :help:

Tak for det. :) Vi har bare skrevet kontaktoplysninger på toastmaster og gavekoordinator og så noget omkring booking af værelser på slottet og så til sidst s.u. seneste bla bla bla.. :) God arbejdslyst!

0

Annonce ♥

De er vel nok smukke. Du skulle ikke have en liste over marterialer og hvad de ca har kostet dig?

0

Ej hvor er de flotte !! Hvordan laver man sådan en lomme der til de der stykker papir? Vi skal også igang med invitationer....

0

Tak skal I ha. Jeg har købt karton i Ivory i Panduro, blonden og hjertet har jeg fundet på Ebay og satinbåndet er 6 mm og fra Panduro. Jeg har ikke helt overblik over, hvor meget det har kostet... Jeg har bare købt det jeg skulle bruge... :blush:

Der er en DIY guide her på siden om hvordan man laver en lomme men jeg har bare klippet lommen ud og limet på i kanten, da jeg ikke lige kunne overskue at skulle sidde og folde dem... Det virker fint men det tager selvfølgelig lidt af bredden på kortene i lommen.

1

De er så fantastiske. Hvordan har du fået teksten på? Bare en almindelig printer? Blonden og båndet er det limet på eller? Jeg er bare nervøs for ar limen går igennem mit bånd. Ebay er fantastisk

0

Annonce ♥

Jeg har brugt dobbeltklæbende tape fra Panduro. Det virker super godt. Meget nemmere at arbejde med end lim. Og ja de er printet på vores egen printer.

0

Genialt. Det er ligefør jeg tør kaste mig ud i det nu! Må en tur i Panduro. De der sølv ting fra ebay. Hvad kalder man dem på engelsk?

0

Det lyder da helt perfekt! Det er simpelthen så hyggeligt at sidde og lave, synes jeg. Nu er jeg i gang med bordhæfter og kirkehæfter...

Vedr. hjerterne så prøve at søge på fx. "heart buckles". Rigtig god arbejdslyst!

1

Rigtig fine!

0

Annonce ♥

Søstrene Grene sælger i øjeblikket de der "limruller" som også kan købes i Panduro hobby, blot til ca 12 kr hvor de i Panduro Hobby koster 60. Der er lidt forskel på kvaliteten, men absolut også på prisen.. Især når man som vi brugte 5 stk og de ikke engang rakte..

0