Camilla79

Invitationerne er færdige! Weeee. :o)

17 posts in this topic

Hvilken fantastisk fornemmelse at de nu er færdige. I må gerne bare skrive at de er fine. Ikke noget med hvad I ville have gjort anderledes for jeg laver dem ikke om! :-D

6dv606.jpg

mwyy4j.jpg

1

Annonce ♥

Jammen så er det da godt, at der er en rigtig fin invitation, du har fået lavet :tunge:

Synes at det er flot når ting er enkle og klassiske og alligevel har lidt pynt som dine.

Puh skal selv til at igang med produktionen i næste uge, men har dog designet rimelig på plads, så håber at det kommer til at gå nemt :wink:

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er de fine. - Jeg er VILD :a1221: med pocket invitationer, overvejer selv at lave sådan nogle.

jeg sidder og er igang med at skrive en skitse til al teksten, men er helt blank ved "praktiske oplysninger" - Hvad har du skrevet der i? :help:

0

Hold da op hvor er de fine. - Jeg er VILD :a1221: med pocket invitationer, overvejer selv at lave sådan nogle.

jeg sidder og er igang med at skrive en skitse til al teksten, men er helt blank ved "praktiske oplysninger" - Hvad har du skrevet der i? :help:

Tak for det. :) Vi har bare skrevet kontaktoplysninger på toastmaster og gavekoordinator og så noget omkring booking af værelser på slottet og så til sidst s.u. seneste bla bla bla.. :) God arbejdslyst!

0

Annonce ♥

Tak skal I ha. Jeg har købt karton i Ivory i Panduro, blonden og hjertet har jeg fundet på Ebay og satinbåndet er 6 mm og fra Panduro. Jeg har ikke helt overblik over, hvor meget det har kostet... Jeg har bare købt det jeg skulle bruge... :blush:

Der er en DIY guide her på siden om hvordan man laver en lomme men jeg har bare klippet lommen ud og limet på i kanten, da jeg ikke lige kunne overskue at skulle sidde og folde dem... Det virker fint men det tager selvfølgelig lidt af bredden på kortene i lommen.

1

Annonce ♥

Det lyder da helt perfekt! Det er simpelthen så hyggeligt at sidde og lave, synes jeg. Nu er jeg i gang med bordhæfter og kirkehæfter...

Vedr. hjerterne så prøve at søge på fx. "heart buckles". Rigtig god arbejdslyst!

1

Annonce ♥

Søstrene Grene sælger i øjeblikket de der "limruller" som også kan købes i Panduro hobby, blot til ca 12 kr hvor de i Panduro Hobby koster 60. Der er lidt forskel på kvaliteten, men absolut også på prisen.. Især når man som vi brugte 5 stk og de ikke engang rakte..

0