Camilla79

Invitationerne er færdige! Weeee. :o)

17 indlæg i dette emne

Hvilken fantastisk fornemmelse at de nu er færdige. I må gerne bare skrive at de er fine. Ikke noget med hvad I ville have gjort anderledes for jeg laver dem ikke om! :-D

6dv606.jpg

mwyy4j.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jammen så er det da godt, at der er en rigtig fin invitation, du har fået lavet :tunge:

Synes at det er flot når ting er enkle og klassiske og alligevel har lidt pynt som dine.

Puh skal selv til at igang med produktionen i næste uge, men har dog designet rimelig på plads, så håber at det kommer til at gå nemt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er de fine. - Jeg er VILD :a1221: med pocket invitationer, overvejer selv at lave sådan nogle.

jeg sidder og er igang med at skrive en skitse til al teksten, men er helt blank ved "praktiske oplysninger" - Hvad har du skrevet der i? :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op hvor er de fine. - Jeg er VILD :a1221: med pocket invitationer, overvejer selv at lave sådan nogle.

jeg sidder og er igang med at skrive en skitse til al teksten, men er helt blank ved "praktiske oplysninger" - Hvad har du skrevet der i? :help:

Tak for det. :) Vi har bare skrevet kontaktoplysninger på toastmaster og gavekoordinator og så noget omkring booking af værelser på slottet og så til sidst s.u. seneste bla bla bla.. :) God arbejdslyst!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I ha. Jeg har købt karton i Ivory i Panduro, blonden og hjertet har jeg fundet på Ebay og satinbåndet er 6 mm og fra Panduro. Jeg har ikke helt overblik over, hvor meget det har kostet... Jeg har bare købt det jeg skulle bruge... :blush:

Der er en DIY guide her på siden om hvordan man laver en lomme men jeg har bare klippet lommen ud og limet på i kanten, da jeg ikke lige kunne overskue at skulle sidde og folde dem... Det virker fint men det tager selvfølgelig lidt af bredden på kortene i lommen.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da helt perfekt! Det er simpelthen så hyggeligt at sidde og lave, synes jeg. Nu er jeg i gang med bordhæfter og kirkehæfter...

Vedr. hjerterne så prøve at søge på fx. "heart buckles". Rigtig god arbejdslyst!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer