Cirkelinepigen

Fodbold bryllup inspiration ønskes

16 indlæg i dette emne

Hej i kreative brude

nu har jeg læst om at vi også skal indblande vores kære mænd i brylllupet;-) så det ikke bliver for tuttenutte og de også kan relatere sig til det .

og nu er jeg en af de "heldig" .. som har en fodbold tosset kæreste og jeg kunne da godt tænkte mig at der var et lidt fodbold præg ind i mellem mit Vinrød/ cream farve tema ..

har i nogen gode forslag til pynt... borddækning OSV..

jeg havde selv i tankerne at have den topfigur på kagen, da jeg synes den er lidt sød / sjov

Kom gerne med en masse in put

PF31_01-p.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har bl.a. set sådan nogle fosbold manchetknapper på nettet :happy: har nemlig også en fodbold tosset mand så havde overvejet at forære ham sådan nogle... Nu har jeg jo ikke nogen anelse om, hvordan jeres bryllup skal holdes, men måske der var mulighed for et fodboldbord? Ellers kunne man måske finde nogle mine fodbolde (altså på størrelse med bordfodbolde) og bruge dem i bordpynten :rolleyes: Det var vist lige hvad jeg havde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak

vi skal holde det på en kro.. så vi kan nok ikke have et fodboldbord..

Machetknapper var en rigtig god ide dem vil jeg lede efter

jeg tænkte lidt på at opspore / lave flavorboxes som små fodbolde

rigtig mange tak for dit svar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Min mand er også vild med fodbold og i særdeleshed Man U. Til vores bryllup havde jeg pyntet mit strømpebånd med Man U logo som en overraskelse til ham da det kom af. Desuden havde jeg på ebay købt nogle Man U mint pastiller som var en del af indholdet i favourboxene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er Liverpool-fan, derfor har vi farverne rød/hvid. MEN han ved ikke, det er derfor :lol: og får det først at vide i talen til ham på selve dagen. Derudover har jeg købt strømpebånd med Liverpools logo og regner med at synge liverpool fan-sangen for ham sammen med et gospelkor i løbet af aftenen.

Måske også låne et par fodboldborde ude fra mit arbejde.

180px-Liverpool_FC.svg.png

Redigeret af Os♥2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow det med strømpebåndfisk er virkelig en fed ide...den vil jeg bruge..

Min kæreste er også man u fan .. Hvor købte du pastillerne henne ?

Det er flot du vil synge for ham og deres sang er jo også meget sigende om et forhold også.. Husk kleenex til ham og resten af selskabet...

Alle ville desværre være desperate efter ørepropper hvis jeg stilet mig op og sang:-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også muligheden er for at have noget under skoen :-) Ginnie herinde fra, havde FCK stående under hendes sko, og det var altså super lækkert, elegant og smagfuldt :-)

Idet han er Man U fan, har du jo allerede farverne inde over :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har i tidernes morgen spillet bryllupsfester for flere Brøndby fans (i dag skilter de ikke med det) :lol: Der siger det spar 2 når man sætter sine scannere op så der kører blåt og gult lys rundt i hele salen. I forhold til udsmykning og middag kan man jo sætte nogle såkaldte uplights op i hjørnerne med klubfarverne. Derudover findes der jo mange klubsange som også kan gøre sig som bryllupsmusik (bl.a. Liverpool og United).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Diskobil: jeg vil gerne indrømme jeg holder mest med BIF (er dog primært til ishockey).

Jeg synes godt man kan lave et fodbold inspireret tema uden at det bliver for meget børnefødselsdag. Strømpebånd og andre accessories er oplagt, t vælge farverne fra logoet til tema er også en mulighed evt kombineret med hvidt, så det ikke bliver for meget (men det passer ikke super godt med det du har valgt). Ideen med bordfodbold er super sjov.

Fodboldbluse til senere, photoprops, talen tager udgangspunkt i linjen You never walk alone,

Så er der ideer til fotos

storyboard-wedding.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med et man u slips? de findes i et utal af variationer.

eller strømper til gommen

eller manchetknapper

i kunne have bordløbere som de der papirsfiduser man kaster med til fodbolskampe i farverne

mulighederne er mange... hvad med en kage der er formet som en fodbold?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Diskobil: jeg vil gerne indrømme jeg holder mest med BIF (er dog primært til ishockey).

Det med hockey ved jeg. Vi har jo i hvert fald en fælles bekendt. :lol: Jeg er faktisk selv gammel Brøndby-tilhænger. Dengang vi lavede DISKOBL navnet boede vi derude og det er ikke uden grund at Diskobil logoet er blåt og gult. Men jeg er også nået dertil for nogle år siden at jeg ikke kunne stå inde for den måde klubben blev ledet og drevet på. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer