KrisLysgaard

Mit Museum Bryllup - Overblik: de sidste par dage + DAGEN

104 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nej nej nej

Ved årsskifte valgte jeg at købe en hårfarve som jeg skulle have i mit hår, op til brylluppet, og havde aftalt med min veninde at hun skulle farve det, da jeg ikke har prøvet at farve mit hår selv før. :huh: Men i et tidligere indlæg har jeg skrevet om at hun ikke har haft det så godt, da hun har haft problemer med at besvime ofte, så hun har ikke kunne farve det, så jeg gjorde det selv i går, og nu er jeg græde færdig.

Det er blevet MEGET mørkere end jeg havde regnet med, ja nærmest sort. :boohoo: :boohoo:

Hele farvningen gik bedre end forventet, og H2B hjalp med at putte farve i, samt tænde for vandet så der ikke var hårfarve over det hele på badeværelset. Da de 30 min var gået og jeg lige kigger mig i spejlet er mit hår helt sort, men jeg tænker at håret er jo ”vådt” så det vil jo altid være mørkere end normalt. Da jeg har vasket farven ud og får puttet ”hårkuren” i samt tørret håret opdager jeg at det er lige på grænsen til at være sort :( , og det var ikke det jeg ville have.

Jeg har haft en pæn (hvis jeg selv skal sige det) rødlig mørkebrun, som jeg virkelig har været glad for, men da det var noget tid siden jeg sidst fik det farvet havde jeg en udgroning så jeg gerne ville have væk, så jeg valgte at købe den ”sædvanlige” hårfarve(schwarzkopf 580) så jeg kunne farve det hele.

Men jeg må acceptere hårfarven, mon ikke det bare en er til vending, jeg har trods alt haft sort hår før :)

Oh lige en anden ting

H2B var ovre ved hans to fastre og hans farmor for lige at sikre sig at de ikke kom til vores bryllup. Jeg har haft en heftig konflikt med den ene, så hun er egentlig den sidste person jeg ønsker at se på min bryllupsdag. Men da vi lider lidt af pladsmangel (pga. vi holder det hjemme i vores lejlighed) + konflikten er ikke helt ovre har vi valgt at de ikke skal med, da vi også ønsker at det kun er den nærmeste familie.

Det resulterede i at de blev skuffede og halv sure :pokey: og farmoren forstod overhoved ikke hvorfor vi giftes os, da vi ville hænge på hinanden (økonomisk).

H2B forsvarede sig med at sige at det var derfor vi ville holde brylluppet hemmeligt, da vi vidste at vi kom til at skuffe nogle folk, da vi jo har skulle vælge nogle fra. Nu sidder jeg så tilbage og er utrolig ked af at de ikke støtter os i vores valg :boohoo: , - jeg er forholdsvis ligeglad med de økonomiske ting, da vi giftes os af kærlighed, selvfølgelig vil vi løbe ind i et problem hvis en af os kommer på kontant hjælp men det har vi ikke planer om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige rolig nu med farven :) Det er lige farvet igår, så måske falder farven lidt hårvask. Så må du vaske det hver dag de næste 4 dage - selvom meget mørkt hår er meget pænt :rolleyes: (ellers må du give det til mig hehe).

Du kan også købe en Revelon farvebombe. Det er en farvet hårkur. Hvis du køber en rød, så kan den måske give et rødligt skær til håret. Det virkede i hvert fald for mig dengang jeg bruge den.

Og jeg vil give dig ret med økonomien. Man kan jo ikke leve sit liv på hvis og hvis. Man gifter sig jo af kærlighed, og ja ramler lortet, så klarer man sig da nok alligevel økonomisk. Hans familie er da altså ikke ret søde, og dem bør du bare fortrænge lige pt. Du skal jo giftes om 4 dage!!!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det træls det hele sker liiige dagene før brylluppet.

Jeg tror også at det ryger lidt farve i de næste par hårvaske, og ellers så er du nok den eneste der virkelig tænker over det.

SKIDE IRRITERENDE med den familie, men det var da nok meget godt H2B fik snakket med dem, så ved I de ikke kommer og glæd jer over dem der gør istedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil sige rolig nu med farven :) Det er lige farvet igår, så måske falder farven lidt hårvask. Så må du vaske det hver dag de næste 4 dage - selvom meget mørkt hår er meget pænt :rolleyes: (ellers må du give det til mig hehe).

Du kan også købe en Revelon farvebombe. Det er en farvet hårkur. Hvis du køber en rød, så kan den måske give et rødligt skær til håret. Det virkede i hvert fald for mig dengang jeg bruge den.

Og jeg vil give dig ret med økonomien. Man kan jo ikke leve sit liv på hvis og hvis. Man gifter sig jo af kærlighed, og ja ramler lortet, så klarer man sig da nok alligevel økonomisk. Hans familie er da altså ikke ret søde, og dem bør du bare fortrænge lige pt. Du skal jo giftes om 4 dage!!!!! :loveshower:

Jeg har lige været ude og kigge i spejlet igen, og tror (når det kommer til stykket) at jeg nok skal overleve farven, jeg har ellers også altid være glad for mørkt hår, har haft sort hår i 1-2 år, men da jeg fandt en mørke brun hårfarve hvor der var rødlig skær i, har jeg været forelsket i det. :7himmel:

Men jeg må vaske og vaske det. - Jeg var også så langt ude at jeg overvejede at købe en blond farve i håb om at det kunne lysne det, men jeg vil ikke skade det mere end højst nødvendigt :D

Ang familien så har den ene faster hængt mig langt ude af halsen siden vores konflikt (hvilket er ca. 1år siden).

Grunden til hans farmor sagde som hun gjorde er pga. H2Bs farfar havde en dårlig økonomi hvilket (åbenbart) gav konsekvenser for hende. - De valgte så at blive skilt pga. det man havde stadig et godt forhold til hinanden til hans død (samme døds dato som min mormor :( )

H2B sagde også at jeg skulle glemme dem indtil, og beordrede mig til at "drukne" i bryllupsting :D

Ih hvor er det træls det hele sker liiige dagene før brylluppet.

Jeg tror også at det ryger lidt farve i de næste par hårvaske, og ellers så er du nok den eneste der virkelig tænker over det.

SKIDE IRRITERENDE med den familie, men det var da nok meget godt H2B fik snakket med dem, så ved I de ikke kommer og glæd jer over dem der gør istedet.

Jeg krydser ihvertfald alt hvad der kan krydses for at lidt af farven går ud, men ellers så har du ret i at jeg (og H2B) er de eneste der ved at det er mørkere end forventet :D

Ja, jeg er rigtig glad for at H2B manede sig op og snakkede med dem om det, ville være sønderknust og hele min dag ville være ødelagt hvis den ene faster dukkede op til brylluppet. :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overblik: de sidste par dage + DAGEN

Jeg bliver lige nød til at have et overblik over hvad jeg skal nå, eftersom jeg nu har spurgt H2B 5 gang om det samme i løbet af i dag. :fløjt:

Torsdag:

  • Køb Juice + masser af æg + mælk
  • Svigermor + H2Bs mormor ankommer på banegården kl. 1719(ca)
  • Bage Cupcakes + frosting
  • Ligge en prøve makeup
  • Gå hår’amok
  • Ligge ansigtsmaske
  • Ordne negle

Fredag:

  • Lave Scrambled eggs + bacon
  • Mine forældre ankommer til København omkring middag
  • Modtag flade, duge samt udprintet papir til gæstebog
  • Rykke rundt
  • Dæk borde
  • I tilfælde af rod, RYD OP
  • Anret pålæg og ost på fade + ordne marmelade

Lørdag før vielsen:

  • Gå tidlig i bad(vær’ den første)
  • Sætte hår
  • Ligge make up
  • Hæld Juice i kanderne

Husk inden afgang fra lejligheden:

  • Sæbebobler
  • Buket

Lørdag efter vielsen:

  • Købe rugbrød + brød ved WeDoFood
  • Varm Leverpostej + pandekager + pøler + æg + bacon
  • NYD DAGEN :7himmel:

Planen for dagen:

Mine forældre henter os kl.?

Vi ankommer til Thorvalsdensmueum kl? <- I hvert fald god tid

Kl. 10.00 – 10.15(rent gæt): Vielsen

10.15-10.30(måske mere): Der blæses bobler + tages billeder

^Hvis det er tilladt(fra muset side) for os/gæsterne at se muset er der tid til det ^

Kl. ca. 11.00-11.30: ankomst hjemme ved os

Ankomst – 15 min frem: Opvarmning af:

  • Pandekager
  • Scrambled eggs
  • Bacon
  • Pølser
  • Leverpostej

11:45 – 13.00: Brunch spisning

13:00-15:00 – Skrive i gæstebog, snakke med gæster, tage billeder. + Finde ud af hvem der tager med ind til byen og spise(på egen regning)

15:00 – 16:30 Bryllupkage(cupcakes) spise + kransekage og andet sødt+frugt

17:00 afgang ind til byen og find restaurant( H2Bs ønske = Hard Rock Cafe)

^Håber at min familie + H2Bs mor+mormor vil med der ind^

* Når maden er spist og der er blevet ”slået mave” kan folk gå hver til sit. <- Der vil serfølgelig blivedr serveret kaffe, sodavand og øl til de gæster der kommer med hjem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en helt fornuftig plan :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som nogle rigtig gode dage.. :thumbsupsmileyanim: God fornøjelse

Mange tak piger, jeg glæder mig allerede fra i morgen og frem :rolleyes:

Når nu det gik "galt" med farven, så evt. drop masken.. Medmindre du ved at du ikke slår ud. Normalt fraråder de at bruge den slags 5-7 dage før brylluppet, fordi man risikere at blive rød og slå ud ;)

Jeg har brugt denne maske før, hvor der ikke er sket noget, udover at jeg er blevet lidt rød, men det er pga. den rense så meget samt jeg måske presser håndklædet lidt for hård mod huden. Men jeg krydser finger for at der ikke sker noget denne gang. Hvis det endelig går galt må jeg ligge en ordentlig lag foundation så det ikke kan ses :)

Men tak for rådet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god plan.. :lol:/>

Håber det hele kommer til at gå rigtig godt, det skal nok blive en mindeværdig dag :balloons:/> Glæder mig til at se billeder især at din fine perlebuket i "aktion"

Mange tak. :)

Glæder mig også til rigtig at gå med den, samt hører hvad vores gæster siger til den - den er jo lidt anderledes end en normal buket :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cupcakes

Så er det bagt cupcakes til lørdag.

Da H2B er meget kræsen har jeg valgt at lave den sikre/tradtionelle altså en chokolade og en vanilje cupcakes.

Da jeg kun har en muffensform til 12 muffens tog det lidt længere tid end forventet men nu er de endelig blevet færdige.

Det blev til i alt 41 -18 chokolade cupcakes og 23 vanilje cupcakes, men tog lige en smags prøve af hver

Det var egentlig meningen at defiskalisering være 12 af hver, men af en eller anden grund får jeg (næsten) altid dobbelt potion på trods af jeg følger opskriften :s

Ligger lige et billede ud af dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god plan.. :lol:/>

Håber det hele kommer til at gå rigtig godt, det skal nok blive en mindeværdig dag :balloons:/> Glæder mig til at se billeder især at din fine perlebuket i "aktion"

Mange tak. :)

Glæder mig også til rigtig at gå med den, samt hører hvad vores gæster siger til den - den er jo lidt anderledes end en normal buket :D

Ja tror ikke folk udenfor BK er så vant til brudebuket uden blomster.. Jeg synes i hvert fald den er så smuk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer