lcmc

Invitationer, hvorfra?

6 posts in this topic

Vi skal snart have sendt invitationer ud, men hvor får man lige lavet sådan nogle? Det er ikke nget vi vil give mega meget for, men det skal heller ikke se discount agtigt ud, så hvor kunne man få sådan nogle lavet henne?

0

Annonce ♥

Vi skal snart have sendt invitationer ud, men hvor får man lige lavet sådan nogle? Det er ikke nget vi vil give mega meget for, men det skal heller ikke se discount agtigt ud, så hvor kunne man få sådan nogle lavet henne?

Hejsa

Vi stod i den samme situation for et par uger siden, men endte med at bestille ved Calligraphen.dk og vi blev ikke skuffede, både med design, kvalitet og pris. Bestilte 23 pocketinvitationer i mat guldmetallic med vaniliefarvet tekstark + indstik med praktiske oplysninger samt kuverter dette betalte vi lidt over 1000,- kr. for (det var incl. forsendelse)

0

Der er masser af udbydere på eBay, hvor det ser meget fint ud :)

0

Du kunne også lave dem selv? :)

0

Annonce ♥

jeg fik lavet mine på vistaprint.dk og de er faktisk ikke så dyre. Du kan se mine på min tråd

Edited by manhattan
0

Jeg fandt de smukkeste indgydelser på etsy, var sikker på det skulle være dem, lige indtil jeg opdagede at de ikke kunne skrive æ,ø og å. Så nu tror jeg det bliver caligraphen( tror jeg de hedder) dem fra USA ville være min drømmeindbydelse...

0