manhattan

HJÆLP !

10 indlæg i dette emne

Hjælp er mildt sagt. Min bedre halvdel har en far som han ikke ser. Sidst de så hinanden var da han var fem år. Vi bor faktisk på samme vej. Men ingen kontakt.

NU hvor vi skal giftes havde jeg tænkt mig at sende et brev til ham hvor der skulle stå at han er velkommen i kirken. Min bedre havldel er lige glad, skal lige siges

Hvad mener i om det!!!! Har virkelig brug for hjælp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm.. Det er en svær en..

Min helt ærlige og lige ud af posen mening er; lad være..

Du skal ihvertfald overveje hvad du vil opnå med det.. Hvis der ikke har været kontakt siden din h2b var 5, så bliver der nok heller ikke så let kontakt igen, der er meget der skal lappes på og jeg er ikke overbevist om at et bryllup er den rette anledning til at gøre det.

Dagen kommer til at være fyldt med mange følelser i forvejen og jeg kunne godt tvivle på, at din h2b har brug for flere.

Der er jo ingen dørmand i kirken, så hvis "svigerfar" gerne vil dukke op i kirken, har han alle muligheder for det, men jeg synes ikke der er grund til at "invitere" ham..

Hvis h2b ønsker at have kontakt med sin far igen er det en helt anden sag, men jeg synes stadig ikke at brylluppet er den rette anledning.

Håber du kan bruge mine tanker til noget - I skal ihvertfald have rigtig meget held og lykke..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville lade være.

Hvis I ikke har nogen kontakt nu, hvorfor skulle I så få det? - og som Lis siger, hvad vil du opnå?

Det lyder ikke som om I holder brylluppet hemmeligt for ham, så hvis faren interesserer sig for din mand eller jer, har

han vel mulighed for at få det at vide andre steder fra og i så fald møde op i kirken hvis han er interesseret :)

Noget helt andet er at selvom din mand nu siger han er ligeglad, så kan dagen jo godt blive lidt stresset op til kirken, og vil en invitation

skabe unødig stress for jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også at du bør lade være.

jeg kan godt forstå at du kun vil din kommende mand det godt, og at at situationen mellem far og søn var bedre. Men som Lis skriver tror jeg heller ikke at et bryllup er det rigtige forsoningssted.

Nu har du fortalt din kommende mand om ideen og jeg tror at selvom han sagde at han var ligeglad, så har du givet ham noget at tænke på.

Jeg synes ikke du skal gøre mere ved det. Hvis din kommende mand ønsker at sende en invitation så lad ham gøre det selv. hvis kontakten skal genetableres, så bør det være far eller søn der indleder den.

held og lykke med det hele og håber I finder en god løsning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde kun tænkt mig at sige at han kunne komme i kirken. Men I har nok ret alle sammen. Så tak I har fået mig tænke om igen. I er skam de bedste at sprørge til råds hos :rolleyes: så man ikke gøre noget dumt noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja... Ideen er rigtig god, men hvad med at gøre det lidt ala monica og chandler i venner? Der tager de hen til faren og mødes face to face og invitere ham.

Er der egentlig en grund til at de ingen kontakt har?

ja der er en grund den er bare meget lang... men de har ikke set hinanden siden min kæreste var 5 år og han er 40 år nu. men tror at jeg dropper det så der ikke bliver for meget drama den dag hihi nu hvor i har fået mig til at tænke over det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer