Sign in to follow this  
Followers 0
MilleM

Christianes kjole - hvad synes I ?

21 posts in this topic

Ja, det er jo næsten royalt, så selvfølgelig skulle jeg lige se KJOLEN på netaviserne.

Men hvad synes I andre?

Det er ikke fordi den er grim, men det var slet ikke hvad jeg havde regnet med at se Christiane i :huh: Og handskerne og sløret er lidt voldsomt. Men det er jo bare min mening :rolleyes:

Så hvad synes I andre?

post-62052-0-13673300-1356191534.jpg

0

Annonce ♥

Ja den er meget hvid - tror også ivory/elfenben havde været bedre, især også hvis det skulle matche blomsterne. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad den har kostet :rolleyes: (den er jo specialdesignet til hende)

0

Annonce ♥

Det er Jesper Høvring der står bag designet af kjolen. Jim Lyngvild synes at være ret vild med den :)

Jeg synes den er fin - hun behøver jo ikke have alt muligt tingel-tangel, men efter hvad hun ellers er blevet set i, havde jeg måske forventet det lidt anderledes... :lol:

0

jeg kan godt li at hun er gået efter det helt enkle snit. I pricippet behøver hun jo ikke pynte sig vanvittig meget, så smuk som hun er. Jeg tror blæsten har rigtig meget at sige for både slør og kjole på billedet. Men farven på buketten kunne godt have været bedre. Men det kan jo være at hun har fulgt den tradition at brudgommen står helt og holdent for den. Og det betyder som regel jo at brudgommen ikke har set farven på kjolen...

0

Annonce ♥

Jeg synes faktisk det er ret fedt at hun vælger en så enkel og smuk kjole! Hun fremhæver sin egen skønhed i kjolen. Hun forsvinder slet ikke i kjolen, men man ser hende. Glæder mig til at se de "rigtige" billeder i sladderbladende i næste uge :-)

Farven kan da diskuteres, men jeg synes faktisk ikke at det er SÅ slemt!

0

Annonce ♥

Super flot kjole... Ikke så unik som Lyngvild prøver at gøre den til. Men altså super smuk IMO. Og synes altså det er helt ligegyldigt om buketten, kagen, servietter, dug eller noget helt andet matcher - faktisk synes jeg ting bliver kedelige af at matche 100%

0

Jeg synes ikke det gør noget at blomsterne er en anden nuance af hvid.

Jeg havde gået og undret mig over hvem der dog køber handsker til kjolen??? Men det gør fru Christiane altså :) Men det må da være lidt besværgeligt med ringen i kirken osv. Men til et vinterbryllup synes det er fint at have handsker og en høj halsudskæring istedet for fx en bolero. Jeg synes det er fint nok. Går nok ikke over i historien som en kjole der huskes, men det er heller ikke nødvendigt, bare hun (og LOC) er glad :)

0

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at det med handskerne er ret cool. Det er vinter, og et super smukt alternativt i stedet for en jakke e.lign.

Det er lidt svært at se kjolen "rigtigt", fordi det blæser og hun løfter den. Glæder mig til at se flere billeder. Men Christiane kan jo bære alt :)

0

Jeg synes den er SÅ flot. Hun ser skidegodt ud. Jeg er også vild med sløret.. Synes slet ikke det er for meget.. Hun bærer det så flot. Handskerne synes jeg lige var for meget, da jeg så det først, men nu synes jeg faktisk det er rigtig fint til. Hun ligner jo Askepot :loveshower:

0

Og så må jeg lige tilføje det med blomsterne.. Jeg synes det er ret fedt, de ikke er helt samme hvide farve som resten. Det er faktisk stort set sådan en buket jeg selv regner med at binde - okay, kan selvfølgelig ikke lave den ligeså godt som hendes, men så samme blomst da. Og min kjole er også mere hvid end ivory, så jeg synes selvfølgelig det passer fint til :wink:

0

Handskerne er no og her fra.

Derud over havde jeg regnet med noget helt andet! Det er svært at bedømme kjolens helhed på de billeder sladderbladene har taget, men synes den er alt for kedelig! Og hvid!

Hun er en smuk kvinde og kan jo bære alt smukt! Men jeg havde forventet noget mere prinsesse agtig, med perler, broderier, osv!

0

Annonce ♥