Sign in to follow this  
Followers 0
Xaksia

Nogen der ved hvor jeg kan finde denne halskæde? El. lign?

7 posts in this topic

Mit bryllup skal, som i ved, jo have Hollywood Oscar/rød løber tema og derfor bliver alt meget elegant og bling selvom jeg ellers er ret nedtonet generelt (hey, hvis man ikke skal skejse ud til sit eget bryllup, hvornår så? :P )

Jeg har ledt lidt efter smykker og er (DESVÆRRE!) faldet over et afsnit af "How I met your mother" som H2B ser meget, hvor jeg forelskede mig helt i Zoey Piersons Galla smykker...

Men men men.... Jeg kan simpelthen ikke finde noget der minder om... Har ledt på ebay, men det er svært når man ikke aner hvad man skal søge på/efter... Smykkerne skal selvfølgelig ikke være ægte diamant (jeg er bestemt ikke millionær)...

Her er et billede fra serien:

post-20300-0-50362800-1356729648.jpg

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe :)

Xaksia

0

Annonce ♥

Har du overvejet at lave dem selv? Det burde være nemt nok

0

Prøv Glitter :) De har så meget der glimter, så mon ikke de har noget alla det der også?

0

Annonce ♥

Jeg tror det er en Swarowsky. Jeg har den i rød/hvid..

0

ellers kan du muligvis lave den selv. Der er en sælger her på etsy, der sælger sten. http://www.etsy.com/listing/114103535/10x8mm-sew-on-octagon-swarovski

Du skal søge efter rhinestone slider beads. Nok omkring 8-12mm. Tror nok at 8mm hedder ss39. Hvis du laver den selv, så husk at sætte en lillebitte perler mellem hver sten, men kun forneden. Så får du nemlig en fin bue og den hænger pænt:-)

kram Sanne:-)

0