CarBonCb

Mads & Charlotte 10.08.13 - Bryllupsrejse!

628 posts in this topic

Det ser super lækkert ud... Mums... Den skriver jeg mig li bag øret... :thumbsupsmileyanim:

Vi har selv været på Radisson Blu Royal et par gange, hvor vi har boet på 18. sal... Første gang sad vi nærmest hele natten og kiggede udover byen... Helt fantastisk at se København fra toppen... :heart:

Jeg vil ærligt indrømme at jeg bestemt synes at oplevelsen var på højde med f.eks Formel B eller Søllerød kro!

Men The Dining Room er selvfølgelig også med i Michelin guiden, uden at have fået en stjerne endnu - det siger vel lidt om stedet? :wink: Og de havde mange spændende vine :tunge:

0

Annonce ♥

ÅRh du ser godt ud med din prøvemakeup. Er helt enig i det med mere farve på læberne, og måske lidt mindre drama ved vipperne. Og i øvrigt også med Oxytocin i at du jo har en del at gøre godt med i forvejen.

Og det der dining room lyder jo ret lækkert, har skrevet mig det bag øret hvis nu vi skulle finde på en københavnertur snart

0

ÅRh du ser godt ud med din prøvemakeup. Er helt enig i det med mere farve på læberne, og måske lidt mindre drama ved vipperne. Og i øvrigt også med Oxytocin i at du jo har en del at gøre godt med i forvejen.

Og det der dining room lyder jo ret lækkert, har skrevet mig det bag øret hvis nu vi skulle finde på en københavnertur snart

Ihh takker :blush: I tøser her inde er bare så søde :biggrin:

0

Prøve opsætning

Jeg må desværre beklage at jeg fik ødelagt frisuren før jeg kom hjem (Og de billeder jeg fik taget hos min frisør er blevet alt for mørke) - for jeg endte lige i et værre blæsevejr, typisk! Så i må leve med at de er lidt uglet!!!

Den eneste anke jeg har er at der er lidt for meget puddelhund over det! Men jeg kommer ikke til at have krøller så langt oppe i håret på selve dagen, vi skulle lige prøve og se hvordan det blev - og det blev lidt for 1800'tallet til mig :wink: Så vi holder os til glat i toppen, og så de fine krøller bag i og ned!

post-63503-0-91115700-1375628883_thumb.j

post-63503-0-29147600-1375628925_thumb.j

post-63503-0-53291900-1375628903_thumb.j

Edited by CarBonCb
0

Annonce ♥

glæder mig sådan til at se billeder fra brylluppet, som er om 6 dage!! for makeup, hår, og det hele er bare så flot i prøve stadiet, så du bliver da en vidunderlig brud!

0

glæder mig sådan til at se billeder fra brylluppet, som er om 6 dage!! for makeup, hår, og det hele er bare så flot i prøve stadiet, så du bliver da en vidunderlig brud!

Ej tak! Jeg glæder mig også helt vildt meget!! Var henne og prøve min kjole tidligere i dag - og jeg glæder mig bare SÅ meget til at blive prinsesse for en dag!!!! :loveshower:

0

ih så fin du er... 1800 tallet! Pst! Skøre tøs! Du bliver så flot! Er det dit eget hår det hele????

Ja det er kun mit hår! Min frisør var ved at dø af grin da jeg spurgte om der var nok?! - "NOK!!!??" sagde han - "Der er ALT for meget !!" :griner:-

Men her kommer lige et billede til ære for dig Dorthe :rolleyes: (Og ja, det er ikke et af mine mest fotogene øjeblikke - havde lige lavet sådan et "score kaj" smil til Mads, og så døde vi begge to bare af grin)

post-63503-0-47638100-1375641639_thumb.j

Og det faktum at mit hår er blevet puffet totalt meget op af vinden gør heller ikke det helt store for frisuren - men jeg er ikke til de der krøller oppe på knolden! Der er bare et eller andet puddelhund over det, sammen med skildningen! Det bliver anderledes på selve dagen :wink:

0

Annonce ♥

iiiih dorte takker og bukker :) For dorte æææælsker jo billeder :)

Jamen du ligner jo hel klart Prinsesse Agathe Nikoline fra 1735 :) :)

Nej gu gør du r****

Din frisør laver da en snedig skilning eller måske en hanekam som redder hele dagen, så der bliver lidt at grine af :)

0

Nej gu gør du r****

Din frisør laver da en snedig skilning eller måske en hanekam som redder hele dagen, så der bliver lidt at grine af :)

Hæhæ!!!! Nej vi dropper krøllerne og skildningen så det bliver et lidt mere "glat" look, og så giver vi den gas med krøller bag i :wink:

0

Nej gu gør du r****

Hæhæ!!!! Nej vi dropper krøllerne og skildningen så det bliver et lidt mere "glat" look, og så giver vi den gas med krøller bag i :wink:

Eh det lyder floooot! Og farven er jo den samme som Mary... Altså hende der inde i det der kongehus.

0

Nej gu gør du r****

Eh det lyder floooot! Og farven er jo den samme som Mary... Altså hende der inde i det der kongehus.

Ja jeg er også ved at være tilfreds med farven! Det bliver i hvert fald ikke anderledes :wink: - og jeg har ikke mødt én eneste der ikke har kunne lide det (bortset fra mormor - men hun brokker sig altid :wink:) - så jeg har affundet mig med det!

0

Annonce ♥

Ja ja men en mormor skal jo klage sig..... Hun må jo også nøjes med vandondulering :D

Ej men det er nærmest komisk!

Kjolen havde hun INTET godt at sige om - slæbet er for langt, og så er det i øvrigt skævt! (Hmm ja, det hedder asymmetri mormor?!) - make uppen gør mig som "en fremmed" (så har mormor ikke set mig når jeg skal i byen - hun ville da dåne!), og skoene "dem bliver du ked af" (<-- direkte citat) , og ja, så pointerer hun hver gang vi ses at mit hår er ALT, ALT for mørkt!! (Min mor måtte bede hende om at lukke, på en pæn måde, lige efter min "hår katastrofe", for der var jeg lige ved at græde!!)

Men okay.... mormor er også 92 år gammel, og livet kører vidst lidt for hurtigt for hende af og til :hug:

0

Damn du ser godt ud - hvem der havde sådan en manke, snyd altså :tunge:

Krøller eller ej, vi elsker vores MÆND! Haha :lol:

Hæhæ! Det har også krævet blod, sved og tårer at få sådan et hår :wink: og det er dyrt at holde ved lige :tunge:

0

Annonce ♥

Flot frisure! Glæder mig til at se det hele samlet med kjolen :c166:

Tak :) jeg tror også det hele kommer til at spille godt!

Er bare lidt utilfreds med mit slør - synes virkelig det er grimt, og det skjuler jo min fine frisure!

Men jeg må bare smide det lige så snart vi er færdige i kirken :)

0

Annonce ♥

Så fik jeg lige kigget din tråd hurtigt igennem og hvor skal jeg da starte....

Super fedt sted i skal holde brylluppet og din kjole... Har slet ikke ord. Hold op hvor klær den dig fantastisk og sikke en krop du får i den.

Jeres ringe er super flotte, dit hår er smukt... Jamen jeg kunne blive ved :-)

Glæder mig til at følge dig det sidste stykke tid.

0

Så fik jeg lige kigget din tråd hurtigt igennem og hvor skal jeg da starte....

Super fedt sted i skal holde brylluppet og din kjole... Har slet ikke ord. Hold op hvor klær den dig fantastisk og sikke en krop du får i den.

Jeres ringe er super flotte, dit hår er smukt... Jamen jeg kunne blive ved :-)

Glæder mig til at følge dig det sidste stykke tid.

Hyggeligt at du også lige kiggede forbi :wink: jeg håber jeg får tid til lige at komme med en endelig opdatering inden fredag :)

0

Prøve fotos!

Her til aften har vi været ude med vores fotograf og spotte locations!
Vi fik taget nogle super gode billeder forskellige steder i Valby parken - og fik totalt sommerfugle i maven ! Og jubiii! Jeg skal nok få mit billede med alleen :wink:
Glæder mig til at skulle stå der, med manden i mit liv - og være en gift kvinde!! :loveshower:

Håber vi får vores prøve fotos snart så jeg lige kan lure dem :wink: for jeg synes de så godt ud på kameraet!

Vores fotograf er en af H2B's gamle efterskole venner, så stemningen var bare rigtig hyggelig - og jeg glæder mig egentlig til vi kan invitere ham på middag en anden dag hvor det ikke handler så meget om bryllup

Edited by CarBonCb
0