CarBonCb

Mads & Charlotte 10.08.13 - Bryllupsrejse!

628 posts in this topic

Dejligt du har lidt ro... det skal der altså være tid til i dagene op til den store dag...

Og ja... Nervøs måske... eller er det forventninges sommerfugle der er "mødt op"..

Er virkelig spændt på dine vegne.. hvad skal du lave i dag?

0

Annonce ♥

Dejligt du har lidt ro... det skal der altså være tid til i dagene op til den store dag...

Og ja... Nervøs måske... eller er det forventninges sommerfugle der er "mødt op"..

Dejlig at have nogen der følger med på sidelinjen!!

I dag skal jeg ud og hente lys til vores 5-armede lysestager, og så skal jeg folde servietter :)

Og senere går jeg igang med at ligge kager sammen, for så skal jeg bare pynte dem i morgen, og kan fokusere helt på oppyntning af lokaler!

Vi har været så heldige at kunne få nøglen allerede i dag! Så når H2B kommer hjem fra skole, så pakker vi bilen og kører ud med alle vores drikkevarer osv!

Og så kommer der en hel hær af dejlige mennesker i morgen og hjælper med at pynte op! :loveshower:

0

Dejlig at have nogen der følger med på sidelinjen!!

I dag skal jeg ud og hente lys til vores 5-armede lysestager, og så skal jeg folde servietter :)

Og senere går jeg igang med at ligge kager sammen, for så skal jeg bare pynte dem i morgen, og kan fokusere helt på oppyntning af lokaler!

Vi har været så heldige at kunne få nøglen allerede i dag! Så når H2B kommer hjem fra skole, så pakker vi bilen og kører ud med alle vores drikkevarer osv!

Og så kommer der en hel hær af dejlige mennesker i morgen og hjælper med at pynte op! :loveshower:

Fedt i allerede har fået nøglerne... så kan i så småt begynde :wink:

Fedt i har en masse hjælpere.. man skal ikke kimse af dagen før.. det kan godt være der er lidt stress på.. men det er altså også super hyggeligt :biggrin:

Hvad Læser H2B?

0

Fedt i har en masse hjælpere.. man skal ikke kimse af dagen før.. det kan godt være der er lidt stress på.. men det er altså også super hyggeligt :biggrin:

Hvad Læser H2B?

Han er lige begyndt på teknisk skole :lol: Han har jo i mange år kæmpet med sin uddannelse som export ingeniør - og så valgte han i foråret at skifte karriere :cheerleader3: Og kan mærke at det bare er sådan en stor lettelse for ham :)

Men det er lidt sjovt at han går sammen med nogen der kommer lige fra folkeskolen! :wink:

0

Annonce ♥

Hvad Læser H2B?

Han er lige begyndt på teknisk skole :lol: Han har jo i mange år kæmpet med sin uddannelse som export ingeniør - og så valgte han i foråret at skifte karriere :cheerleader3: Og kan mærke at det bare er sådan en stor lettelse for ham :)

Men det er lidt sjovt at han går sammen med nogen der kommer lige fra folkeskolen! :wink:

Haha ja det må sq da være lidt underligt... :biggrin:

Dejligt at han er glad for sit valg.. nogen gange skal der bare et skift til :)

0

Sidste etape

Vi havde egentlig fået lov at komme ud i lokalerne her til aften - men ca en halv time før vi regnede med at vi fik en sms om at det var OK, så indløb beskeden om at der ikke var gjort rent endnu, så vi kunne først komme ind i morgen! Argh suk! Men vi fik da lokket manden til at vi godt måtte komme med alle tingene til baren, plus få lov til at stille kage halløj i køleskabet!

Jeg har desværre måtte udskyde kage sammenlægningen til i morgen tidlig, for klokken blev for mange! Til gengæld nåede vi at få samlet alle bordhæfterne, som jeg var kommet til at glemme alt om (UPS?!!! :help: )

Så i morgen stå den på oppyntning af lokalet, samling af alle vores 5-armede lysestager og kage sammenlægning!

Synes ikke dagen i dag har været særlig produktiv! Øv altså! Havde ellers håbet på at i morgen ville blive en stille og rolig dag! :shooter:

0

Annonce ♥

Uha, det kommer tæt på nu! Spændende :)

Ih, hvor jeg glæder mig til at høre om jeres dag!

Dejligt at I fik lov til at aflevere drikkevarerne alligevel :-)

Nu er det MEGET snart.... Spændende :-)

Jaaaaa! Jeg glæder mig bare så meget!!! Men på et eller andet plan er det også lidt surrealistisk :loveshower:

0

Bliver spændende.. Kender det godt, nåede heller ikke alt det jeg havde regnet med igår.. Men er selv tvangsindlagt til.en rolig dag, jeg er nemlig ikke hjemme, så kan ikke gøre meget mere nu..

0

Annonce ♥

Du skal nok nå det sidste... Bliver super spædende... Håber I får en helt igennem fantastisk dag imorgen... Glæder mig til at se billeder, når I falder på plads som ægtefolk... :)

Nyd nu dagen i morgen, den skal nok blive fantastisk nu når I får hinanden.... :loveshower:

0

Kære Charlotte & Mads,

Jeg tror godt at jeg kan tillade mig at sige: vi er rigtig mange herfra BK som tænker på jer i morgen! Har netop læst hele din tråd igennem, og hold nu op, hvor har I dog gennemgået meget på den korte tid!

Må I få den dejligste dag i morgen, glemme al frustration, irritation og udfordringer, og bare nyde dagen!

De bedste lykønskninger

Linda

0

Annonce ♥

Annonce ♥