CarBonCb

Mads & Charlotte 10.08.13 - Bryllupsrejse!

628 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde ord!

Har lige været hos min søster og hente mit kamera - så nu har jeg et par billeder fra før, og har også fået et par billeder af noget familie fra kirken osv! Så tror hellere jeg må få startet min beretning når jeg kommer hjem :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kjole er sat til salg.... :td:

Det er med sorg i hjertet at jeg må sælge min smukke kjole!! Men jeg har ingen mulighed for at opbevare den ordentligt herhjemme - og det er også synd! Lige nu hænger den ud over vores klædeskab, det er ikke så optimalt :(

Og ud over det - så er alt som det plejer! Skolen kører lige på og hårdt - og det er bare feeedt! :biggrin:

Og så har vi jo været lykkeligt gift i lidt over en måned nu - og det er bare det bedste!! Elsker min dejlige mand over alt på jorden!!! :loveshower:

Vi skal igang med at planlægge vores bryllups rejse - men det er bare svært med to studier der skal koordineres :huh: Men vi(læs: JEG!) elsker jo at planlægge :) :floejt:

0

~~Bryllupsrejse ~~

Så er jeg tilbage foran skærmen! Jeg ELSKER at være kone og jeg ELSKER min mand! :kiss: Og nu skal vi sørme også snart ud og rejse!! :loveshower:

Det har været en livslang drøm for mig, at komme til afrika og se de vilde dyr i deres naturlige omgivelser! Zoologisk have kan bare ikke gengive løver og elefanter! :biggrin: Og min kære mand elsker også dyr, og kunne vildt godt tænke sig at komme på safari!

post-63503-0-87630500-1390580233_thumb.j

post-63503-0-51465100-1390580245_thumb.j

Så vi rejser en tur til Kenya i juni, hvor vi skal på safari og se "The big 5" (løve, leopard, sort næsehorn, elefant og bøffel), efterfulgt af luksus ferie på Zanzibar! :happy: Iiih jeg kan næsten ikke vente!!!

post-63503-0-61079000-1390580252_thumb.j

Edited by CarBonCb
0

Fed bryllupsrejse!! Vi har overvejet noget hen af det samme - må jeg få detaljerne på hvor I har booket igennem? Synes det er en jungle at finde hoved og hale i de gode rejsebureauer :wink:

0