Guest FotoTina

En romantisk kro/forsamlingshus på sjælland

10 posts in this topic

Hejsa:)

Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig.

Vores gode venner blev gift for nogle år siden og holdt festen på www.humleorehus.dk det var et fuldstændig perfekt sted hvor de stod for alt.

Jeg leder efter et sted der skal minde om det. Et sted hvor vi også kan få lov til at stå for alt det vi vil og hvor vi kan feste løs til den lyse morgen:)

Det må meget gerne være i nærheden af vandet men det er ikke et krav. Det eneste vigtige krav er at man kan overnatte på stedet.

Så er der nogen herinde der kan anbefale et sted vil jeg være meget taknemmelig.

Hov det må altså også gerne være lolland/falster det gør ikke noget:)

Mvh Tina

0

Annonce ♥

Kirsebærkroen i Præstø kunne måske være en mulighed ???

0

tusind tak for det forslag:) det kendte jeg ikke men hold nu op hvor ser det hyggeligt ud...lige min smag:)

0

Jeg kan varmt anbefale Lindenborg Kro. Pragtfuld mad, sød service, flot sal, udsigt over fjorden og der er over 10 værelser. Vi havde valgt den gule sal og jagt stuen. Vi sørgede selv for musik og borddekorationer og de sørgede for bryllypskage, champagne, mad, vin, opdækning, servering og oprydning. Meget hyggeligt og romantisk sted, som bestemt kan ses på vores bryllupsbilleder :biggrin:

0

Annonce ♥

www.sonnerupgaard.dk ved kr. Hvalsø - Det "moderne" forsamlingshus med lokaler og værelser. Ingen lukketid.

0

Jeg vil anbefale Bybjerggaard hvor vi skal holde vores bryllup. Rigtig lækker bondegård/bed and breakfast med stor gildesal med plads til 80 personer. Værelser til ca 50 personer. Tilbyder totalløsning for under 700,- pr kuvert :)

0

Nogen der ved hvor dyr Sonnerupgårds festsal er at leje ? Synes det ser rigtig lækkert ud :)

0

Annonce ♥

At der skal være overnatning også sætter nogle begrænsninger men der er da bestemt mange muligheder. Kig evt. her

0

Hej

Prisen på Sonnerupgaard Gods "Det moderne forsamlingshus" lokaler og værelser kan hentes fra hjemmesiden - http://sonnerupgaard.dk/bestil-brochure.aspx

Godset er jo en gammel gård med flere bygninger og flere afdelinger. Derudeover er der sæsonpriser alt efter hvor på året festen skal holdes. Prisen indeholder rengøring af lokalet & værelser.

Tlf. 4640 9531

0