Alee

Frisør og makeup i Odense eller som kan tage ud af huset.

5 posts in this topic

Hej alle sammen !

Så blev jeg så en af jer, selvom jeg aldrig skulle giftes, så det hele er meget nyt og mærkeligt. Men vi har besluttet at holde brylluppet i Åsum tæt på Odense så mangler en frisør som også kan lægge makeup, og da jeg selv kommer fra Vejle, vil jeg høre om der er nogle gode foreslag eller nogle som har erfaringer med en frisør??? :wink:

Kram Ann

0

Annonce ♥

Jeg bor i Odense, og skal giftes ugen efter dig. Jeg har booket Ann-Sophie fra Salon petit coiffure (65 68 35 60). Hun er ikke helt billig, men tager gerne ud til bruden om morgenen/formiddagen for at sætte hår og lægge makeup.

Min veninde blev gift i August og fik sat hår og lagt makeup af hende, og det var super flot.

0

Der er en meget god frisør salon selv i Åsum med 4-5 frisør tilknyttet til det (kan ikke huske navn men både min svigermor og brudepiger fik håropsætning lavet derover dagen af vores bryllup og det ligger lige overfor huset I har lejet). Eller kan jeg anbefale Kristina hos By Osicki i Odense som lavede mit hår og makeup til brylluppet: http://www.frisoer-odense.dk/priser-by-osicki

0

Jeg bruger selv min søster der er uddannet frisør, stylist og make-up artist. Hun er super dygtig og har arbejdet med mange brude. Hun er ejer af salon starqualitybysisse i Odense. Hun kører også gerne ud til folk. Du kan jo prøve at kontakte hende.

0

Annonce ♥