LEAntropisk

Kjole til et rådhusbryllup?

19 indlæg i dette emne

Nu har vi endelig taget en beslutning omkring selve vielsen og det bliver en ganske almindelig borgerlig vielse, fordi andet ikke kan lade sig gøre i Aalborg.

Men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre med kjole. Havde egentlig altid forstillet mig at blive gift i en smuk hvid kjole, men nu ved jeg ikke om det bliver for meget på et rådhus.

Skal jeg vælge en helt anden farve?

Åh ha altså!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vil du helst selv? Hvis din drøm er hvid kjole så skal du da giftes i det, stor eller lille, alt efter hvad du har kyst til. Jeg synes det ser ud som nogle fine kjoler du har fundet.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad vil du helst selv? Hvis din drøm er hvid kjole så skal du da giftes i det, stor eller lille, alt efter hvad du har kyst til. Jeg synes det ser ud som nogle fine kjoler du har fundet.

/Josephine

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at dette forhåbentlig er eneste gang jeg skal giftes og eneste gang jeg kan have en ægte brugekjole på. Men har heller ikke lyst til at se malplaceret ud. Synes det er lidt svært :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har været til rådhusbryllup, hvor bruden var i stor, hvid, lang brudekjole med slør, stor brudebuket, brudepiger der smed rosenblade og ja.... det hele! Så hvis du spørger mig, skal man gøre det man har lyst til!

Sådan en tea length kjole i hvid vil da være SUPER flot, synes jeg :) Go for it!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du bliver ikke malplaceret. Jeg synes som sagt også de kjoler du har fundet er supersuperfine. Og du har da ret - det er eneste gang du skal giftes og derfor eneste chance for en brudekjole. Go for it.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bestemt ikke de valgte kjoler ville gøre at du blev malplaceret til et rådhusbryllup! Jeg synes de er SÅ fine - og jeg synes bestemt at man kan have lige præcis det man har lyst til at have på på til sit bryllup, lige meget om man bliver gift i kirke eller på rådhus :7himmel:

Ligesom Pleazure har jeg også været til et rådhusbryllup hvor bruden kom i lang kjole med slæb, pelsstola (de blev gift i januar), stor buket osv. Det var på ingen måde mærkeligt eller malplaceret! :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt ikke det er overkill, at have en rigtig brudekjole på til et rådhusbryllup. I marts blev Tine og Lars gift, og hun havde en fantastisk kjole på lidt a'la dine inspirationsbilleder, og det var helt perfekt: :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også HELT KLART sige stor hvid fin kjole..!!

Jeg har også være med til bryllup på rådhuset hvor bruden var i det store hvide skrud.. -og der blev kastet med ris foran rådhuset osv osv.. -det hele næsten lige som alm. kirkebryllup... -og synes ikke det var malplaceret!!! :)

Go for it!!!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den første kjole med ærmerne dog smuk! Hvis du vælger den med en superfin buket og måske bruger nogle ekstra penge på fine sko (fx Louboutin) ville det være SÅ smukt til rådhusbryllup! Men er enig, hvis du ønsker en stor lang kjole, skal du helt sikkert vælge det! Det er (forhåbentlig) den eneste gang i livet du skal giftes :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må altså virkelig sige at de kjoler simpelthen er skønne! Særligt den sidste :a1221: Synes sagtens den kan gå til rådhus! Og så ville jeg lige minde om den der gode mavefornemmelseting, hvis du virkelig skal 'forlige' dig med en anden type kjole end det du allerhelst ville, så skulle du måske alligevel genoverveje. Selvom det sikkert ikke er sådan ligetil. I'm just saying. Det er jo dit bryllup uanset hvor det bliver holdt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg må altså virkelig sige at de kjoler simpelthen er skønne! Særligt den sidste :a1221:/> Synes sagtens den kan gå til rådhus! Og så ville jeg lige minde om den der gode mavefornemmelseting, hvis du virkelig skal 'forlige' dig med en anden type kjole end det du allerhelst ville, så skulle du måske alligevel genoverveje. Selvom det sikkert ikke er sådan ligetil. I'm just saying. Det er jo dit bryllup uanset hvor det bliver holdt.

Forlige er måske et forkert ord. :)

Tror bare jeg panikkede over kjolen. Er glad for mit valg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer