Victorias secret

Jagten på de sko!

28 indlæg i dette emne

Det giver mig evig kilde til frustration! De sko der. Jeg har ledt og ledt, og så ledt lidt mere..

Jeg har jo købt disse nu:

111710-b.jpg

Men de har 10 cm hæl, som lige er 2 for meget, når der skal være synlig højdeforskel på mig og manden.

De er faktisk heller ikke vildt flotte i finishen (ret skuffende) og så tror jeg måske ikke de er voldsomt rare at have på.

I dag så jeg så dem her:

3321-001-01.jpg

Hov giga billede... Nå men de er fra vagabond, i læder. Såååå rare at have på. MEN de er helt hvide, og i læder. Spiller det ligefrem mod min blonde/tyl kjole? Nej ikke just.. Men jeg ville klart kunne holde ud at have dem på.

Mine sko må maks være 8 cm høje, og så skal de være sååå rare at have på.

Jeg bliver frustreret og kan slet ikke overskue google når jeg bare søger på hvid satinsko. Det er kropumuligt at finde nogen i en skobutik.

Som altid - HJÆLP! :) Kan nogen ikke være så sød at finde en sko til mig, eller finde en måde hvor jeg kan få de vagabond til at passe til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årrh sko er også mit dilemma... Har fundet disse fantastiske sko ninafiaruccivintageorlanda.jpg

men i butikken havde de dem ikke i min størrelse, og de ville ikke bestille hjem medmindre jeg var sikker på at jeg ville købe dem, men synes ikke jeg kan være sikker når jeg ikke har haft dem på. Skal også passe til højden på min H2B så skal også have dem prøvet i forhold til ham.

Min kjole er også blondekjole så ved ikke om det blir for meget med "blonde sko" også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke, hvordan du har det med at handle på nettet, men her er da nogle bud? :)

http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/satin-oeverste-peep-toe-med-rhinestone-bryllup-sko-faas-i-flere-farver_p162424.html

http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/satin-oeverste-midten-hael-lukket-taeer-med-rhinestone-bryllup-brude-sko-faas-i-flere-farver_p57365.html

http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/satin-oeverste-stiletto-heel-pumper-med-bowknot-bryllup-sko-faas-i-flere-farver_p198768.html

Ehm haha, ja dem bliver det så nok ikke :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årrh sko er også mit dilemma... Har fundet disse fantastiske sko ninafiaruccivintageorlanda.jpg

men i butikken havde de dem ikke i min størrelse, og de ville ikke bestille hjem medmindre jeg var sikker på at jeg ville købe dem, men synes ikke jeg kan være sikker når jeg ikke har haft dem på. Skal også passe til højden på min H2B så skal også have dem prøvet i forhold til ham.

Min kjole er også blondekjole så ved ikke om det blir for meget med "blonde sko" også.

Den er ellers også sød da. Hvor har du dog været så heldig at støve dem op henne?

Men ja, jeg vil jo også gerne kunne se den og prøve den inden jeg køber den, medmindre det er et mærke jeg kender. Som vagabond. Jeg er bare så skuffet over menbur. De ser så fine ud på billederne men det er den sørme ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja synes også dem du har købt ser rigtig fine ud på billedet, men hvis du ligesom jeg satser på ikke at skulle skifte sko i løbet af aftenen er det jo ikke rart med ømme fødder og vabler!

Har du tilfældigvis undersøgt hvor meget højde der er i gommens sko :D så jeg evt kan regne 1-2 cm mere med?

Jeg fandt dem hos kennedys i sabro, de bestiller dem hjem fra denne hjemme side

http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/41-fiarucci/

men elsa coloured sælger kun til butikker, så har nu fået en liste over forhandlere i danmark som de levere til så må på jagt og ellers kan de bestilles fra en tysk hjemmeside, som så kun levere inden for den tyske grænse heheh. SÅ det er slet ikke så nemt med de sko...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hans sko er der vel 2 cm hæl på. Den er faktisk ikke så høj. De fedeste Hugo Boss sko jeg nogensinde har set (men prisen svarede dertil, avs).

Jeg har tjekket en af mine egne sko, som jeg kan holde ud af have på en hel aften, og som passer fint til ham, og de er 8 cm. Så 8 cm er mit maks.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten, så kan man jo gøre et eller andet ved de der Vagabond-sko. Evt. med sko-clips :)

http://www.ebay.co.u...cat=0&_from=R40

Ja det har jeg faktisk tænkt på. Men de er jo stadig hvide og i læder. Er det ikke sådan lidt off til et bryllup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men måske kan man lime sten på?

Tror umiddelbart at stofsko er bedst, hvis der skal limes sten på. Der er faktisk en DIY-guide herinde et sted...

Her!

Ellers skal man vel have noget lim, der binder på blankt læder. Det må kunne lade sig gøre :)

Redigeret af eternity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan der nok være noget om... Hmm.. Det varer nok et par måneder inden de hvide peep-toes for alvor begynder at dukke op.

Det er bare møg svært med de sko. Jeg er i forvejen højere end min tilkommende og befinder mig ikke godt i hæle, så jeg fandt nogle ballerinaer med fuldt smæk på glimmeret til min blondekjole :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke, hvordan du har det med at handle på nettet, men her er da nogle bud? :)

http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/satin-oeverste-peep-toe-med-rhinestone-bryllup-sko-faas-i-flere-farver_p162424.html

http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/satin-oeverste-midten-hael-lukket-taeer-med-rhinestone-bryllup-brude-sko-faas-i-flere-farver_p57365.html

http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/satin-oeverste-stiletto-heel-pumper-med-bowknot-bryllup-sko-faas-i-flere-farver_p198768.html

Ehm haha, ja dem bliver det så nok ikke :D

Hmm, jeg kan sagtens se de links... Medmindre de er ændret efter du quotede :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du siger det skal være nogle behagelige sko også, som ikke må være for høje, så er der evt. dem HER du kan kigge mellem..

Han designer dansesko normalt (og dansesko er lavet til at sidde godt) og han har lavet en bridalserie, med de dejlige egenskaber fra dansesko. :thumbsupsmileyanim: Jeg har selv lige købt nogle derfra. :cheerleader3: Men de er også i den lidt dyrere ende, så det kommer jo an på budgettet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du siger det skal være nogle behagelige sko også, som ikke må være for høje, så er der evt. dem HER du kan kigge mellem..

Han designer dansesko normalt (og dansesko er lavet til at sidde godt) og han har lavet en bridalserie, med de dejlige egenskaber fra dansesko. :thumbsupsmileyanim: Jeg har selv lige købt nogle derfra. :cheerleader3: Men de er også i den lidt dyrere ende, så det kommer jo an på budgettet..

Tak. 1000 for et par sko er helt fino. Så er det som regel rart at have på (minus menbur :angry: )

Jeg tænker lidt på dem her:

83572-b.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du siger det skal være nogle behagelige sko også, som ikke må være for høje, så er der evt. dem HER du kan kigge mellem..

Han designer dansesko normalt (og dansesko er lavet til at sidde godt) og han har lavet en bridalserie, med de dejlige egenskaber fra dansesko. :thumbsupsmileyanim:/> Jeg har selv lige købt nogle derfra. :cheerleader3:/> Men de er også i den lidt dyrere ende, så det kommer jo an på budgettet..

Tak. 1000 for et par sko er helt fino. Så er det som regel rart at have på (minus menbur :angry:/> )

Jeg tænker lidt på dem her:

83572-b.jpg

Dem har jeg også selv valgt.. :-) jeg regner så med at finde en sko clips til dem også.. :-)

Jeg kan dog ikke sige så meget om hvordan de sidder - endnu.. Første omgang jeg fik dem var de for store og anden omgang jeg fik dem, var det en forkert (og for lille) størrelse.. Men når jeg får den rigtige størrelse kan jeg jo sige lidt mere.. Men når man bare ser på skoen og sådan set også prøvet den, kan man godt mærke der er gjort noget ud af komforten.. Det er dejligt.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

årrh sko er også mit dilemma... Har fundet disse fantastiske sko ninafiaruccivintageorlanda.jpg

men i butikken havde de dem ikke i min størrelse, og de ville ikke bestille hjem medmindre jeg var sikker på at jeg ville købe dem, men synes ikke jeg kan være sikker når jeg ikke har haft dem på. Skal også passe til højden på min H2B så skal også have dem prøvet i forhold til ham.

Min kjole er også blondekjole så ved ikke om det blir for meget med "blonde sko" også.

Hvor høj er den og tror du den kan farves ??? den er virkelig fin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du må endelig lige sige til hvordan de er :)

Nå, nu er det endelig lykkedes mig at få opklaret alt hos Brandos, og de har ikke den sko i en str. 3½ - hvilket jeg har brug for, så passer den nemlig perfekt. Så jeg må på jagt et andet sted efter den... Så lige foreløbig kan jeg ikke hjælpe dig helt....

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan finde nogle smukke designer sko på www.nordström.com , de shipper til Danmark så det burde være problemfrit. Priserne kan dog svinge meget, men de har tit tilbud, så man kan jo være heldig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer