eternity

Dine bedste fund fra eBay?

23 indlæg i dette emne

Hej alle!

Inspireret af et køb jeg har gjort mig for ganske nyligt, så tænkte jeg om vi skulle samle alle vores bedste køb fra eBay i en tråd med billeder, links og anmeldelser?

H2B og jeg har lige modtaget disse sæbebobler formet som diamanter. H2B var noget skeptisk da jeg bestilte dem, men har nu begejstret taget billede af dem og delt det på Facebook :lol:

Det er disse, vi har købt:

http://www.ebay.co.uk/itm/310323627270?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649'

Hvilke fantastiske køb har I gjort jer på eBay?

post-58404-0-05081900-1357407622.jpg

post-58404-0-39113900-1357407632.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være brudepigekjoler til mine piger!

Billedet er taget af fantastiske Felixia Banck

F67B0257-19DE-492C-9DCC-BE4FF40DCD9E-1235-0000014E4FBEEB2C_zpsaafbd1e3.jpg

3DB7BFED-4A64-4138-A70E-E14347BB5D96-1235-0000014E64969BC0_zpsc0f2cfe7.jpg

9B47EAF0-6A5F-4696-A77D-2F4FBEFE5A61-1235-0000014E53C856FC_zps69f9e45a.jpg

Har du link

Jeps. :)/> http://www.ebay.co.uk/sch/capesforalloccasions/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge om du har købt petticoat med til brudepigekjolerne? På ebay siden står at kjolerne er fotograferet med petticoat under men at petticoat skal købes separat. Hvordan var kvaliteten af dem?

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for link og dine svar Bertemor. Betalte du told???

Niks.. Beløbet var for lille.. Mener kun det blev omkring 300 kr. :) desuden så kan jeg fortælle at der med til kjolen hører båndet rundt om maven, plus en stor sløjfe og en blomst så man selv vælger. Desuden er båndet med velcro og der er lynlås i kjolen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle!

Inspireret af et køb jeg har gjort mig for ganske nyligt, så tænkte jeg om vi skulle samle alle vores bedste køb fra eBay i en tråd med billeder, links og anmeldelser?

H2B og jeg har lige modtaget disse sæbebobler formet som diamanter. H2B var noget skeptisk da jeg bestilte dem, men har nu begejstret taget billede af dem og delt det på Facebook :lol:

Det er disse, vi har købt:

http://www.ebay.co.uk/itm/310323627270?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649'

Hvilke fantastiske køb har I gjort jer på eBay?

Hvor er de dog fantastiske!

Kan de så rent faktisk også blæse bobler? Min veninde havde nemlig også købt nogle fine flasker med sæbebobler til sit bryllup, men de fungerede simpelthen slet ikke, desværre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være dresset til min bonusdatter inkl. smykker, og så mine brudesko! De var fantastiske!!! :thumbsupsmileyanim:

post-45329-0-22866800-1357658212.jpg

Kjolen er for øvrigt lilla, det er billedredigeringen der "misfarver" den :)

post-45329-0-90686000-1357658950.jpg

Nå JO! Mine øreringe!! De kostede 120 kr. og de var bare helt perfekte i stilen og så har de sådan et smukt spil!

Generelt købte jeg RIGTIG meget over ebay og det er virkelig svært at vælge! Af ting til festen må det helt klart være rislamper! Jeg købte 40 stk og de gjorde bare alt for udsmykningen :loveshower:

post-45329-0-83996600-1357659456.jpg

Jeg købte generelt rigtig meget over ebay og nettet. Alt lige fra strømper, tøj, smykker, knapper og fjer til invitationerne, vifter til brudepiger og svigermødre, indgraverede manchetknapper og lommelærke til manden, brudesko og ting til oppyntning af lokalet! Vi fik en masse fede ting, der bare satte prikken over i'et, samtidig med at vi sparede voldsomt mange penge i forhold til, hvis vi skulle have købt tingene herhjemme! :thumbsupsmileyanim: Jeg kendte ikke så meget til ebay inden vi begyndte at arrangere bryllup, men nu elsker jeg det sted! Man kan få rigtig mange ting til ingen penge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er det bare at få bestilt kan jeg høre.

Du må købe for max 80kr når det er uden for eu.

D kan via dette link beregne hvad det vil koste dig at få den hjem. Hvis du bliver taget i tolden.

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Jeg blev først snuppet med mine sidste to køb og jeg har ellers fået omkring 50 pakker hjem :) Bare til info for dem der er nervøse for at blive snuppet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes tit man hører dårlige ting om eBay, er det sikkert?

Kan jo se der er smukke kjoler til både brudepiger og min datter på 12.

Kan man tjekke firmaerne inden eller ?

Jeg ved at man ikke kan være sikker, når det handler om elektronik og man kan for det meste også være sikker på, at kvaliteten følger prisen, så man skal måske heller ikke købe det allerbilligste medmindre man bare er ude efter et scoop :)

Jeg købte 3 slør og ingen af dem, var hvad jeg søgte, så det var ikke et hit for mig. Ellers så har jeg faktisk været tilfreds med stort set alt andet :) Og jeg har ofte bare taget chancen. Men en hovedregel er vel, at kommer tingene fra Kina, så kan det sagtens enten være kopier eller noget bralderværk, men der er altså også mange gode ting, man skal bare være opmærksom på størrelserne og en xl i Kina er altså ikke en europæisk xl! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er det bare at få bestilt kan jeg høre.

Du må købe for max 80kr når det er uden for eu.

D kan via dette link beregne hvad det vil koste dig at få den hjem. Hvis du bliver taget i tolden.

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Jeg blev først snuppet med mine sidste to køb og jeg har ellers fået omkring 50 pakker hjem :) Bare til info for dem der er nervøse for at blive snuppet :)

Jeg er meget nervøs for det. Har aldrig brugt det. Overvejer at sende det til en veninde i usa og så kan hun sende det hjem til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er det bare at få bestilt kan jeg høre.

Du må købe for max 80kr når det er uden for eu.

D kan via dette link beregne hvad det vil koste dig at få den hjem. Hvis du bliver taget i tolden.

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Jeg blev først snuppet med mine sidste to køb og jeg har ellers fået omkring 50 pakker hjem :)/> Bare til info for dem der er nervøse for at blive snuppet :)/>

Jeg er meget nervøs for det. Har aldrig brugt det. Overvejer at sende det til en veninde i usa og så kan hun sende det hjem til mig.

Jeg bestilte slik, slikposer, et slør, brudepigekjoler, diamanter, jakkesæt og et par ting mere. Det eneste der blev snuppet i tolden var jakkerne til jakkkesættene.

Mht sælgerne, så er der et system på eBay hvor man kan læse hvad andre brugere har haft af erfaringer og det brugte jeg rigtig meget. Jeg brugte kun topsælgere og huskede så selv at skrive min erfaring på deres side. :)

I starten var jeg også meget skeptisk og overbevist om at alle på eBay snød! Haha..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man som jeg og Bertemor har bestilt mange ting, så kan det virkelig godt betale sig. Og på trods af, at jeg fik snuppet to pakker i tolden, så har jeg stadig sparet en formue :) Bliver pakken snuppet, så betaler man bare - der kommer jo ikke nogen og dunker en i hovedet :) At gå efter topsælgere er helt klart et godt råd og ja, det er altså ikke så farligt.

Er du i tvivl mht told, så bestil på ebay.co.uk og husk at se efter at sælgeren er fra et europæisk and - så er der ikke told på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være dresset til min bonusdatter inkl. smykker, og så mine brudesko! De var fantastiske!!! :thumbsupsmileyanim:/>

post-45329-0-22866800-1357658212.jpg

Kjolen er for øvrigt lilla, det er billedredigeringen der "misfarver" den :)/>

post-45329-0-90686000-1357658950.jpg

Nå JO! Mine øreringe!! De kostede 120 kr. og de var bare helt perfekte i stilen og så har de sådan et smukt spil!

Generelt købte jeg RIGTIG meget over ebay og det er virkelig svært at vælge! Af ting til festen må det helt klart være rislamper! Jeg købte 40 stk og de gjorde bare alt for udsmykningen :loveshower:/>

post-45329-0-83996600-1357659456.jpg

Jeg købte generelt rigtig meget over ebay og nettet. Alt lige fra strømper, tøj, smykker, knapper og fjer til invitationerne, vifter til brudepiger og svigermødre, indgraverede manchetknapper og lommelærke til manden, brudesko og ting til oppyntning af lokalet! Vi fik en masse fede ting, der bare satte prikken over i'et, samtidig med at vi sparede voldsomt mange penge i forhold til, hvis vi skulle have købt tingene herhjemme! :thumbsupsmileyanim:/> Jeg kendte ikke så meget til ebay inden vi begyndte at arrangere bryllup, men nu elsker jeg det sted! Man kan få rigtig mange ting til ingen penge :thumbsupsmileyanim:/>

ej kan man bede om et link til rislamperne ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det må være brudepigekjoler til mine piger!

Billedet er taget af fantastiske Felixia Banck

F67B0257-19DE-492C-9DCC-BE4FF40DCD9E-1235-0000014E4FBEEB2C_zpsaafbd1e3.jpg

3DB7BFED-4A64-4138-A70E-E14347BB5D96-1235-0000014E64969BC0_zpsc0f2cfe7.jpg

9B47EAF0-6A5F-4696-A77D-2F4FBEFE5A61-1235-0000014E53C856FC_zps69f9e45a.jpg

Har du link

Jeps. :)/>/> http://www.ebay.co.u...=&_trksid=p3686

Hvor er de piger skønne. Vil du sælge kjolerne ellers må jeg på ebay. Har du købt dem i ivory?? Er altså helt tosset med dem. :loveshower:/>

Et sidste spørgsmål. Hvordan er str. Min datter er nemlig i 98 .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer