Sign in to follow this  
Followers 0
Citychic

Bryllupsfest i en sejlklub i Kbh

2 posts in this topic

Min kæreste og jeg skal giftes til sommer, og vi vil meget gerne have fundet nogle lokaler, hvor vi selv har mulighed for at stå for mad, drikkevarer osv. - der skal helst være et køkken, men det er ikke et definitivt krav.

Jeg har ikke noget behov for overdådige herregårdslokaler, men på den anden side har jeg heller ikke lyst til nogle helt almindelige festlokaler helt uden sjæl.

Jeg har derfor tænkt på, at det kunne være rigtig skønt at holde det i en sejlklub - de har jo en fantastisk beliggenhed, og da vi skal giftes i Kastelskirken, vil vi sikkert kunne sejle gæsterne fra Langelinje og hen til festlokalerne.

Men men men; jeg har ikke et specielt godt overblik over, hvilke sejlklubber med tilhørerende klublokaler, der overhovedet findes her i København - så her har jeg brug for jeres hjælp.

Kender du til nogen - har du googlet dig frem til nogen, så vil jeg meget gerne høre om det. - og har du et forslag til et andet festlokale, som ikke just er en sejlklub, men som på en eller anden måde har noget sjæl eller specielt over sig, så vil jeg også gerne høre det :)

0

Annonce ♥