nunu

Hvad skriver i i indbydelsen til Mor og Far?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skriver "Mor & Far" til mine forældre. Og "Mor & Uffe" til H2B's mor og papfar. "Far" til H2B's far.

Selvom det jo ikke er vores begge tos forældre :lol:

Vi kalder heller ikke vores forældre ved navn, og til bryllup er det vel endnu mere særligt at være "mor" eller "far", så det er de også i invitationen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg tror vi vælger at skrive navnene. Invitationen er jo fra os begge to og selvom vi kalder dem mor og far til hverdag, så kalder jeg jo ikke h2bs mor for mor.... så det ville jeg synes var underligt at skrive.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt om nogen, som valgte at skrive "Mor Hulda og Far Sorteper" (skift selv Hulda og Sorteper ud med de rigtige navne), for så var det ligesom markeret, at de både var forældre, men også svigerforældre :)

Der er også nogen, som vælger at skrive "(Sviger)Mor og (Sviger)Far", for så er det igen markeret, at de er begge dele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt om nogen, som valgte at skrive "Mor Hulda og Far Sorteper" (skift selv Hulda og Sorteper ud med de rigtige navne), for så var det ligesom markeret, at de både var forældre, men også svigerforældre :)

Der er også nogen, som vælger at skrive "(Sviger)Mor og (Sviger)Far", for så er det igen markeret, at de er begge dele.

Den første udgave nupper vi det lyder godt synes vi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skrev deres navne :) Kom først til at tænke på det efter de var blevet delt ud så det var for sent at ændre det. Men vi har skrevet mormor, morfar og farmor i vores bedsteforældres invitationer..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da invitationerne jo er fra os begge, har vi ikke skrevet mor og far, og da vi aldrig kalder dem ved navne, har vi heller ikke gjort det. Vi har skrevet "brudens forældre" og "gommens forældre" - så føler de sig så specielle :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer