cis

kort hårs opsætning

10 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg ville hører om I har nogen forslag til kort hårs opsætninger og skal det være med slør eller uden?

håber I kan komme med forslag og jeg glæder mig til at bruge dette forum. :)

Redigeret af cis
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej jeg vil sige du kan inde på startsiden finde en link på korthårs frisure og langt hår der kan du få nogle gode ider om hvad der vil se pænt ud og ellers prøv og hør din frisør.held og lykke og tillykke med dit kommene bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg billeder af Pink, hun har meget korthår men laver nogle smukke og feminine opsætninger. Jeg kan finde nogle billeder i morgen, jeg overvejer nemlig også at klippe mit kort igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja okay, kunne være at nogle billeder ville hjælpe af mit hårs længde.. men hvordan hulen sætter man billeder ind...

tænker også om der skal slør eller bare noget kreativt fjerværk.

Min frisør ser mig yderst sjældent så jeg skal også have fundet en som kan sætte håret :-) det har min frisør sagt nej til.. :-(

Redigeret af cis
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kort hår og ved ikke hvad der skal ske med det... Mit er helt kort i nakken men når ned til øreflippen foran... Min frisør har foreslået at jeg googlede pink som andre her også har foreslået. Men personligt fandt jeg flere billeder med rihanna hvor jeg kunne lide frisuren.

En stylist som hjalp mig ved en brudekjoleprøvning sagde at hvis han skulle lave mit hår, ville han krølle det og sætte det op... Overvejer lidt at invitere en veninde på besøg og lege lidt med både make up og hår...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også kort hår og ved ikke hvad der skal ske med det... Mit er helt kort i nakken men når ned til øreflippen foran... Min frisør har foreslået at jeg googlede pink som andre her også har foreslået. Men personligt fandt jeg flere billeder med rihanna hvor jeg kunne lide frisuren.

En stylist som hjalp mig ved en brudekjoleprøvning sagde at hvis han skulle lave mit hår, ville han krølle det og sætte det op... Overvejer lidt at invitere en veninde på besøg og lege lidt med både make up og hår...

Det lyder da som en god plan :-)

og tag nogle billeder, jeg vil gerne se..

udover det nogen der ved hvordan man sætter billeder ind :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer